اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
اانتشار نتایج اولیه کنکور دکتری

داوطلبانی که حق شرکت در آزمون دکتری سال 95 + آمار ثبت نام

داوطلبانی که حق شرکت در آزمون دکتری سال 95 را ندارند

رییس سازمان سنجش از جزییات آزمون دکتری سال 95 و سال‌های آتی خبر داد.
دکتر خدایی اظهار داشت: ثبت نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 از 6 دی ماه آغاز شده و 15 دی ماه پایان می‌پذیرد.
وی افزود: در این دوره 243 رشته‌ امتحانی به 77 رشته کاهش پیدا کرده و دروس امتحانی در سطح دوره‌ کارشناسی مطرح شده است.

خدایی در ادامه گفت: آزمون مذکور در تاریخ 14 اسفند ماه برگزار می‌شود. نتایج اولیه آن در اواخر فروردین‌ماه اعلام می‌شود. لازم به ذکر است بعد از اعلام نتایج اولیه دانشگاه‌ها براساس آمار سازمان سنجش آزمون کشور نمرات داوطلبان، مدارک علمی، پژوهش آن ها را بررسی و با برگزاری آزمون‌های تخصصی اعلام فراخوان می‌کنند.

داوطلبانی که حق شرکت در آزمون دکتری سال 95 + آمار ثبت نام
داوطلبانی که حق شرکت در آزمون دکتری سال 95 + آمار ثبت نام
وی تصریح کرد: ورودی‌های 95 براساس ضوابط فعلی پذیرش می‌شوند و اگر مراحل تصویب قانون نمایی شود قطعاً تغییرات جدید برای ورودی‌های سال 96  قابلیت اجرایی خواهد داشت.
خدایی در پایان گفت: دانشجویان دکتری و پذیرفته‌شدگان در سال‌های گذشته به دلیل ظرفیت‌های محدود سازمان سنجش حق شرکت در آزمون را ندارند.

ثبت نام بیش از 42 هزارنفر در آزمون دکتری95

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ادامه فرآیند ثبت‌نام آزمون دکتری 95 تا روز سه شنبه 15 دی ماه، اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 42هزار و 466 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

حسین توکلی ، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های دکتری نیمه‌متمرکز سال 95 برای پذیرش دانشجو در هفت گروه آموزشی و 77 کد رشته امتحانی از ساعت 16 روز یکشنبه ششم دی‌ ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز سه‌شنبه 15 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان درباره شرایط و ضوابط با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون دکتری سال 95 روز جمعه 14 اسفند 94 برگزار شده و نتیجه آن به صورت کارنامه در دهه سوم فروردین روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *