اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 95 منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 95 منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 95 : سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه  آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 95 را امروز منتشر کرد.

داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 95 از امروز 11 اسفند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 13 اسفند می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کارت آزمون خود را دریافت کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 95 – کلیک کنید

زمان و ساعت برگزاری آزمون دکتری 95

آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 95 صبح روز جعه 14 اسفند 1394 در 54 شهر برگزار می شود.

فرآیند آزمون از ساعت 8 صبح آغاز می شود و و درهای ورود به جلسه آزمون ساعت 7:30 دقیقه بسته می شود.

برای حضور در جلسه آزمون پرینت کارت آزمون به همراه کارت ملی و شناسنامه عکس دار الزامی است.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 95 منتشر شد
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 95 منتشر شد

ضرایب مواد امتحانی آزمون دکتری 95

ضریب دروس زبان خارجی عمومی و ضریب استعداد تحصیلی یک است و ضریب دروس اختصاصی چهار است.

دو بسته به داوطلبان آزمون دکتری داده می شود که بسته اول حاوی دروس اختصاصی است که همراه با پاسخنامه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. همچنین بسته دوم شامل سئوالات استعداد تحصیلی و زبان عمومی است. داوطلبان باید به هر دو دفترچه سئوالات در 210 دقیقه پاسخ دهند.

تعداد سئوالات اختصاصی نسبت به هر رشته متفاوت است اما تمامی داوطلبان باید در مدت 120 دقیقه به سئوالات این دفترچه پاسخ دهند. همچنین تعداد 30 سئوال برای استعداد تحصیلی و تعداد 30 سئوال نیز برای آزمون زبان عمومی طراحی شده است که داوطلبان باید در مدت 90 دقیقه به سئوالات این دفترچه پاسخ دهند.

کلیه دفترچه ها شخصی سازی شده و نام و نام خوانوادگی داوطلب و شماره داوطلب بر روی آن درج شده است. دفترچه ها متنوع هستند و در عناوین A.B.C.D.E.F تقسیم شده اند.

آمار ثبت نام کنندگان آزمون دکتری 95

158هزار و 94 داوطلب در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 95 ثبت نام کردند که از این میان تعداد 67 هزار و 382 نفر معادل 46.62 درصد داوطلبان زن و تعداد 90 هزار و 712 نفر معادل 57.38 داوطلبان مرد هستند.

زمان انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری 95

نتایج اولیه آزمون بصورت کارنامه شامل سنجش علمی و تراز نمره درهفته اول اردیبهشت ماه سال 95 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

دریافت کارت ورود به جلسه – کلیک کنید

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *