اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

سه هدف دانشگاه پیام نور در سال ۹۵ را بدانید

سه هدف دانشگاه پیام نور در سال ۹۵ را بدانید

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور در مراسم تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور استان کرمان تاکید کرد: در سال جاری ارتقاء کیفیت،ماموریت گرایی و کار آفرینی سه هدف دانشگاه پیام نور هستند.

احمد اکبری قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: شهید مطهری استاد اخلاق، علم و اندیشه است

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف گفت: امروز در بعد علم، دانش و فناوری در کشور شاهد پیشرفتهای مهمی هستیم که مقام معظم رهبری به آن افتخار میکنند.

دکتر اکبری با اشاره به هزینه اختصاص یافته به امر پژوهش گفت: در برنامه ششم توسعه ۴ درصد از GNP به امر پژوهش اختصاص پیدا میکند و اساتید با استفاده از ظرفیتهای علمی پیشرفتهای قابل توجهی خواهند داشت .

سه هدف دانشگاه پیام نور در سال ۹۵ را بدانید
سه هدف دانشگاه پیام نور در سال ۹۵ را بدانید

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور با تقدیر از دولت در تصویب برجام خاطر نشان کرد: در تصویب و اجرای برجام رییس جمهور و وزیر امور خارجه زحمات زیادی را متحمل شدند و توانستند مجددا اسم ایران اسلامی را در دنیا سربلند نمایند.

وی افزود: امروز و پس از برجام بحث دیپلماسی علمی در دانشگاه ها فعال و دانشگاه پیام نور بحث دیپلماسی علمی را دنبال میکند و مرکز علمی امور بین الملل پیام نور به شدت در زمینه دیپلماسی علمی فعال شده است.

دکتر اکبری با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، دانشگاه پیام نور سه هدف، ارتقاء کیفیت،ماموریت گرایی و کار آفرینی را دنبال میکند و در این زمینه شورای راهبردی و کار گروه های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور فعال شده است و آرزو مندیم دانشگاهی با نشاط و با انگیزه و پیشرفته داشته باشبم

وی با اشاره به توسعه رشته ها در زمینه تحصیلات تکمیلی گفت به دنبال رشته های تقاضا محور هستیم و در این زمینه گام برمیداریم و امیدواریم برای دانشگاه پیام نور آینده مهمی را رقم بزنیم.

همچنین در ابتدای این مراسم دکتر حسین رشیدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: اساتید و معلمان به حق وارثان انبیا هستند

دکتر رشیدی نژاد با اشاره به پیشرفتهای دانشگاه پیام نور استان کرمان در زمینه کار آفرینی گفت: کلینیک مشاوره و کار آفرینی در ستاد استان و ۶ مرکز پیام نور استان کرمان فعال شده است که به حول و قوه الهی در سال جاری با تلاش بیشتر در تقویت این مراکز برای سرویس دهی به دانشجویان عزیز حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه اندازی شرکتهای دانش بنیان خاطر نشان کرد: ۱۷ شرکت در مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه پیام نور استان کرمان راه اندازی شده است که تا کنون از این تعداد ۲ شرکت، به شرکت دانش بنیان تبدیل شده است.

ریبس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: در حال حاضر ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور استان دایر می باشد و ۱۳ رشته نیز در دست بررسی داریم.

در این مراسم از ۱۰ استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه پیام نور استان کرمان تجلیل شدو در پایان دکتر اکبری قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور به سوالات اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های پیام نور استان کرمان پاسخ داد.

در اختتامیه مراسم جلسه هم اندیشی اساتید با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای صباحی نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاهای استان و امام جمعه موقت محترم کرمان برگزار گردید.

همچنین بخوانید :

مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در قزوین

مهمترین اولویت های کاری اداره کل فرهنگی دانشگاه توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر است .

دکتر ابوالحسن ترابی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در دهمین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در قزوین گفت : اولویت های اداره کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه 2 مقوله توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر است .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دهمین جلسه شورای سیاستگذاری بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور دکتر ابوالحسن ترابی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه ، دکتر فرهنگ میزانی رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین محبی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان قزوین ، کارشناسان قرآنی اداره کل فرهنگی دانشگاه و سایر اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد .
دکتر میزانی نیز در این جلسه تبریک هفته معلم و خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از روند اجرای بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت و برنامه های آتی شورا ، گفت : تشکیل اتاق فکر ، انعقاد قراردادهای مربوط به مکان های اسکان و سالن های برگزاری مسابقات ، پیش بینی برگزاری جلسات با شورای عالی قرآن و انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات را تشریح کرده و در نهایت خواستار تسریع در تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان مرکزی و ابلاغ آن به استان شدند تا مسابقات در سطح کیفی مطلوبی برگزار گردد. ایشان همچنین در بخش کتبی مسابقات خواستار هماهنگی لازم از سوی مدیر کل محترم فرهنگی با مرکز آزمون دانشگاه شدند تا این بخش از مسابقات به صورت الکترونیکی برگزار گردد تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها شاهد ارتقاء سطح کیفی مسابقات باشیم. دکتر میزانی در پایان اظهار امیدواری کرد استان قزوین بتواند در چهارمین دوره از میزبانی خود ، اقدام شاخصی در راستای ترویج فرهنگ قرآن و سبک زندگی اسلامی را به همت کمیته علمی شورای مسابقات در قالب فراخوان مقاله در سه سطح اساتید ، دانشجویان و کارکنان انجام دهد که در نهایت ضمن تجلیل و دعوت از نفرات برگزیده ، مجموعه مقالات در کتابچه ای چاپ و منتشر گردد .
ایشان ضمن تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها خاطر نشان کردند : همکاران فرهنگی در سازمان مرکزی برای تامین منابع مالی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات تلاش خواهند نمود. لذا کیفیت مسابقات در همه بخش ها مد نظر قرار گرفته و کمبود منابع به برگزاری کیفی آن صدمه ای وارد نسازد..
در پایان سایر اعضای شورای سیاستگذاری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان قزوین به بیان نقطه نظرات و ایده های خود پرداختند.
بازدید از سالن افتتاحیه و اختتامیه مسابقات ، مکان های اسکان دانشجویان و سالن های برگزاری مسابقات از دیگر برنامه های امروز شورای سیاستگذاری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان قزوین بود که در معیت مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه به همراه کارشناسان قرآنی آن اداره کل انجام پذیرفت .
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *