اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور تغییر نخواهد کرد

برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور تغییر نخواهد کرد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از عدم تغییر برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور خبرداد.

محمدعلی ابراهیمی گفت : برنامه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور تغییر نخواهد کرد و براساس همان برنامه پیش بینی شده از قبل برگزار خواهد شد
وی افزود : تا این لحظه هیچ تصمیمی برای تغییر در برنامه امتحانات بدلیل همزمانی با ماه رمضان و یا برگزاری کنکور ارشد دانشگاه آزاد گرفته نشده است و مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده امتحانات پایان ترم برگزار خواهد شد
ابراهیمی خاطرنشان کرد در حال تدوین یک تقویم آموزشی جدید و با رعایت زمان بندی بسیاری از موارد برای سالی تحصیلی آینده هستیم و تلاش میکنیم بسیاری از موارد احتمالی که خواسته دانشجویان بوده است را نیز در آن اعمال کنیم.
رئیس مرکز آزمون پیام نور در ادامه یادآور شد اگر تغییری در برنامه امتحانات این نیمسال پیام نور بوجود بیاید آن را اعلام خواهیم کرد.
امتحانات ترم دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور از ۸ خرداد آغاز و تا ۳ تیر ۹۵ ادامه خواهد داشت.

 برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور تغییر نخواهد کرد
برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور تغییر نخواهد کرد

آخرین مهلت تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری کارشناسی

مهلت تعیین محل آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری کارشناسی پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از روز ۱ اردیبهشت آغاز شد و فردا ۱۵ اردیبهشت ۹۵ به پایان خواهد رسید
دانشجویان کارشناسی ارشد برای انجام تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم خود می باید با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند
همچنین دانشجویان کارشناسی که می خواهند امتحانات خود را در شهر محل سکونت یا کار خود بدهند می توانند با مراجعه به کارشناس رشته و ارائه درخواست جهت مهمان اضطراری از اول اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت می توانند اقدام کنند.

شایعه تغییر تاریخ امتحانات نیمسال دوم 95-94 پیام نور

سیده فاطمه حسینی رئوف ، رئیس اداره اجرای آزمون های دانشگاه پیام نور گفت : هرگونه تغییر در امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 تکذیب می شود و امتحانات پیام نور در همان تاریخ های اعلام شده قبلی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

وی افزود : قرار بر این بود که تغییری در تاریخ امتحانات نیمسال جاری انجام شود ، اما موافقت نشد و دلیل آن این بود که اکثر دانشجویان بعد از ثبت نام اولیه و انتخاب واحد ، دیگر به سایت مراجعه نمی کنند ، ممکن است متوجه تغییر تاریخ ها نشوند و مشکلی برای آنها ایجاد شود.

حسینی رئوف گفت : هیچ تصمیمی برای تغییر در برنامه امتحانات بدلیل همزمانی با ماه رمضان و یا برگزاری کنکور ارشد دانشگاه آزاد گرفته نشده است و مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده امتحانات پایان ترم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اجرای آزمون های دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد : در حال تدوین و برنامه ریزی هستیم که بتوانیم از سال تحصیلی بعدی یک تقویم آموزشی جدید و با رعایت زمان بندی بسیاری از موارد آماده کنیم و تلاش میکنیم بسیاری از موارد احتمالی که خواسته دانشجویان بوده است را نیز در آن اعمال کنیم.

چند روزی بود که شایعاتی مطرح شده بود که بدلیل همزمانی امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و ماه مبارک رمضان امکان تغییر در امتحانات وجود دارد که این موضوع تکذیب شد.

بر اساس گزارش تهیه شده امتحانات نیمسال دوم پیام نور در سال تحصیلی 95-94 از 8 خردادماه آغاز و تا 3 تیرماه 95 ادامه خواهد داشت.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *