اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

پذیرش کد رشته محل جدید در کارشناسی ارشد پیام نور

پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد پیام نور در کد رشته محل جدید

پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد پیام نور در کد رشته محل جدید : دانشگاه پیام نور مجوز پذیرش در کد رشته محل های جدید مقطع کارشناسی ارشد را دریافت کرد.

پذیرش دانشجو در دو رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور زاهدان

سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته جدید تاریخ اسلام و تاریخ ایران اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان آغاز شد.

عباس اویسی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکورسراسری می توانند ۳ رشته اقتصاد اسلامی، تاریخ اسلام و تاریخ ایران اسلامی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان را طبق دفترچه انتخاب رشته،برای تحصیل خود انتخاب کنند.

اویسی بیان کرد: با پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال پذیرش در۴ نوع ظرفیت شامل پژوهش محور،آموزش محور،مجازی و مجازی ویژه شاغلین صورت می گیرد.

وی اذعان کرد: داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ تا ۲ تیرماه می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کد رشته محل های انتخابی را در فرم الکترونیکی انتخاب رشته وارد کنند و نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند .

پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد پیام نور در کد رشته محل جدید
پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد پیام نور در کد رشته محل جدید

شیوه پژوهش محور در پیام نور

وی در توضیح شیوه های فوق اظهارداشت: شیوه پژوهش محور شامل پایان نامه می باشد اما در شیوه آموزش محور به جای پایان نامه،دانشجو چند واحد درسی به همراه سمینار را می گذراند.در شیوه مجازی نیز کلاسها از طریق الکترونیکی برگزار شده و دانشجو برای شرکت در کلاس نیازی به مراجعه حضوری به مرکز محل تحصیل خود ندارد که دراین شیوه امتحانات میان ترم نیز به صورت آنلاین برگزار شده و دانشجو صرفا برای شرکت در آزمون پایان ترم می بایست دانشگاه مراجعه نماید.

سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان همچنین از پذیرش مجازی ویژه شاغلین خبرداد و در تشریح آن اظهارداشت: این شیوه مخصوص دانشجویان شاغل درادارات و نهادهای دولتی است.

دکتر اویسی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور برای تسهیل امور آموزشی دانشجویان خود خصوصاً در مقطع کارشناسی ارشد، بستری فراهم کرده تا دانشجو درصورت قبولی درهریک از مراکز دانشگاه پیام نور سراسر کشور بتواند از امکان شرکت در کلاسهای الکترونیکی به جای مراجعه حضوری و انتخاب محل برگزاری آزمون های پایان ترم در نزدیک ترین مرکز آموزشی دانشگاه به محل سکونت خود،استفاده کند.

افزایش ۲ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور فسا

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی دردانشگاه پیام نورشیراز و تاریخ و فلسفه آموزش وپرورش دراین دانشگاه درفسا آغاز شد.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: با احتساب این دو رشته جدید ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکورسراسری می توانند ۴۰ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شهرهای فارس را طبق دفترچه انتخاب رشته،برای تحصیل انتخاب کنند .
دکتر عبدالرسول قرائتی افزود: امسال پذیرش در۴ نوع ظرفیت شامل پژوهش محور،آموزش محور،مجازی و مجازی ویژه شاغلین صورت می گیرد که شیوه پژوهش محور شامل پایان نامه است اما در شیوه آموزش محور به جای پایان نامه،دانشجو چند واحد درسی به همراه سمینار را می گذراند.
او گفت در شیوه مجازی نیز کلاسها الکترونیکی برگزار می شود و دانشجو برای شرکت در کلاس نیازی به مراجعه حضوری به مرکز محل تحصیل ندارد.
او گفت دراین شیوه امتحانات میان ترم به صورت آنلاین برگزار می شود و دانشجو صرفا برای شرکت در آزمون پایان ترم ی باید به دانشگاه مراجعه کند.

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *