اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

ابلاغ حذف نمره ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور

ابلاغ حذف نمره ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور بخشنامه حذف نمره ردی از معدل کل همه دانشجویان ارشد را ابلاغ کرد.

پیشتر نیز این قانون تصویب شده بود که هم اکنون برای دانشجویان ارشد پیام نور ابلاغ شده است.

ابلاغ حذف نمره ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور
ابلاغ حذف نمره ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور

در متن بخشنامه حذف نمرات ردی ارشد پیام نور آمده است :

با سلام و احترام ، پیرو ابلاغ آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب جلسه شماره ۱۲۱ شورای محترم دانشگاه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۴ برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ و بعد از آن ، به اطلاع می رساند بر اساس مصوب جلسه مورخ ۲۹ خردادماه ۱۳۹۵ شورای محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، تبصره ۱ ماده ۱۷ آئین نامه مذکور مبنی بر عدم محاسبه نمرات مردودی ، با رعایت دستورالعمل ذیل برای کلیه دانشجویان ورودی قبل از سال تحصیلی ۹۵-۹۴ نیز قابل اجرا می باشد .

۱- دانشجویان شاغل به تحصیل که در نیمسال جاری (دوم ۹۵-۹۴) انتخاب واحد نموده و حداقل برای یک درس از دروس انتخابی درکارنامه آنان نمره درس ، ثبت قطعی ، شده باشد ویا درس پایان نامه ثبت گردیده مشمول این ماده می باشند . دانشجویانی که در نیمسال جاری تکدرس گذرانده اند و تاریخ ثبت نمره قبل از ابلاغ بخشنامه است نیز مشمول این بند می شوند .

۲- دانشجویانی که پس از وقفه تحصیلی ، دروس باقیمانده سرفصل ودرس حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم رانگذرانده اند ، مجاز به استفاده از بخشنامه مذکور بارعایت سنوات مجاز تحصیل می باشند . وقفه تحصیلی به صورت مرخصی با احتساب در سنوات و پرداخت شهریه ثابت در نظر گرفته می شود .

۳- تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو ، برای دانشجویان شیوه آموزشی روزی است که آخرین نمره قطعی دانشجو در سیستم آموزشی ثبت شود و برای دانشجویان شیوه آموزشی – پژوهشی تاریخ دفاع از پایان نامه می باشد .

۴- اعمال نمرات مردودی در هر دو شیوه ، پس از اتمام دوره آموزشی قابل اجرا می باشد.

– لازم به ذکر است دانشجویانی که هرگونه گواهی پایان تحصیلات دریافت نموده اند ویا انصراف داده اند و همچنین به دلیل تقلب و یا حکم کمیته انضباطی  نمره مردودی دریافت کرده اند ، مشمول این بخشنامه نمی باشند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *