اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

جذب دانشجو در ۲۰ رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دماوند

جذب دانشجو در ۲۰ رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دماوند

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور از جذب دانشجو در ۲۰ رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور دماوند خبر داد.

محمدعلی کریمی در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اشاره به زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب شهرستان دماوند در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، جهانگردی، گردشگری و صنعت تورسیم اظهار کرد: باید با ورود دانشجویان و اصحاب علم و اندیشه بتوان از این ویژگی‌های بالقوه شهرستان دماوند بهره‌برداری لازم را انجام داد.

جذب دانشجو در ۲۰ رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دماوند
جذب دانشجو در ۲۰ رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دماوند

وی با بیان اینکه در بحث تحصیلات تکمیلی، مرکز دماوند یکی از مراکزی است که می‌توان برنامه‌ریزی بلندمدت در آن داشت،  افزود: مراحل مقدماتی جذب بیش از ۲۰ رشته تحصیلات تکمیلی در مقطع ارشد و بارگذاری اطلاعات مرکز دماوند در سامانه دفتر گسترش وزارت علوم انجام شده است که با مساعدت مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در آینده نزدیک شاهد جذب دانشجو در این ۲۰ رشته خواهیم بود.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در خصوص پیشرفت‌های اخیر دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به آینده تکنولوژیک جهان باید در فراگیری سریع دانش و صدور آن بروز بود؛ در دانشگاه پیام نور زمینه‌های این مهم فراهم و اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است.

کریمی از راه‌اندازی موبال بوک در دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای سیستم اندروید که در گوشی‌های تلفن همراه بستر مناسبی برای اطلاع‌رسانی سریع فراهم کرده است، از این ظرفیت استفاده شده و منابع علمی و غنی دانشگاه به راحتی و در کمترین زمان ممکن در دسترس دانشجویان و دانش پژوهان قرار گرفته است.

وی به امکان دسترسی دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور به محتوای کتب درسی از طریق تلویزیون و اینترنت اشاره و بیان کرد: در این روش، این امکان برای دانشجو مهیاست که در هر ساعت از شبانه‌روز کلاس درس را مشاهده و به دفعات تکرار آن را ببیند و بدین ترتیب الزام برای حضور در کلاس به حداقل ممکن می‌رسد.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در خصوص عملکرد پژوهشی این دانشگاه افزود: در حال حاضر، شاهد رشد کمی و کیفی  امور پژوهشی دانشگاه پیام نور هستیم وارتقای سطح پژوهشی دانشگاه، از برنامه‌های جدی و مهم است که در سال جاری بر روی آن تأکید داریم.

کریمی امکانات علمی آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچون آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، ساختمان‌های آموزشی، فرهنگی  و … را از امکانات مطلوب در استان تهران دانست.

وی بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از پروژه ساختمان فرهنگی فرصت بیشتری برای ارائه خدمات علمی و فرهنگی به دانشجویان این مرکز فراهم شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *