اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

رویه فعالیت دانشگاه پیام نور باید اصلاح شود !

رویه فعالیت دانشگاه پیام نور باید اصلاح شود !

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد دانشگاه پیام نور باید به رویکرد اصلی خود برگردد و رویه فعالیت دانشگاه پیام نور باید اصلاح شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در در نشست با روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی در بخشی از سخنان خود در مورد فعالیت و تأسیس دانشگاه‌های پیام نور گفت: ایجاد واحدهای این دانشگاه در شهرستان‌های مختلف و در فاصله‌ای کمتر از ۱۰ کیلومتر در برخی استان‌ها و نیز دانشجویان اندک هر واحد که گاهی به ۴۵ دانشجو هم نمی‌رسد، رویه‌ای نادرست است.

فرهادی با تأکید بر اینکه دانشگاه پیام نور باید به رویکرد اصلی خود و آموزش از راه دور و دوره‌های مجازی و نیمه‌حضوری برگردد، اظهار کرد: تشکیلات کالبدی و ساختمان‌های اداری و غیره نباید در دانشگاه پیام نور گسترده شود.

رویه فعالیت دانشگاه پیام نور باید اصلاح شود !
رویه فعالیت دانشگاه پیام نور باید اصلاح شود !

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: به همین منظور، ایجاد رشته‌های فنی و مهندسی که احتیاج به واحدهای عملی و حضور در کلاس و آزمایشگاه دارد نباید در دستور فعالیت دانشگاه‌های پیام نور قرار بگیرد.

وی بابیان اینکه در خصوص دانشگاه‌های علمی کاربردی نیز، رویکرد وزارتخانه ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه‌ها نیست، گفت: طرح آمایش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی این مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *