اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور

نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور

نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور : معاون اداری مالی پیام نور  نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان را اعلام کرد.

فیصل حسنی در خصوص نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور گفت: میزان اضافه کار  کارکنان در هر استان  با تشخیص رییس استان پرداخت خواهد شد.

وی افزود:  میزان اضافه کار کمی که ناشی از  حضور کارکنان در ساعت غیر اداری است، محاسبه و پرداخت می شود اما چون همکاران ما در دانشگاه پیام نور هر کدام متصدی چند وظیفه هستند و بنا به ساختار دانشگاه این همکاران دارای حجم بیشتر کار هستند، بودجه ای از طرف معاونت اداری، مالی در اختیار رئیس استان قرار خواهد گرفت تا ایشان بر اساس میزان کارایی کارکنان در ان استان  نسبت به پرداخت اقدام لازم را انجام دهد.

نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور
نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: در راستای افزایش اختیارات روسای استانی و مراکز واحدها و نیز نظارت دقیق در هر استان، سازمان مرکزی به دنبال کاهش میزان تمرکز در حوزه مالی  است و در این راستا تمام درآمدهای حاصل از شهریه استان‌ها و نیز درآمدهای مختلف غیر شهریه ای کسب شده را در اختیار استان مربوطه قرار می دهد تا مجموعه مدیریت هر استان بر اساس منابع موجود تصمیم گیری بهتر انجام دهد

وی گفت: ما تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از منابعی که دراختیار داریم و نیز از طریق تعامل با بانک ها و سایر دستگاه‌ها بتوانیم رفاهیاتی در شان همکاران فراهم کنیم.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *