اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

معرفی دانشگاه پیام نور به عنوان کیفی ترین دانشگاه کشور

معرفی دانشگاه پیام نور به عنوان کیفی ترین دانشگاه کشور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس رتبه بندی صورت گرفته دانشگاه پیام نور کیفی ترین دانشگاه کشور معرفی شد.

دانشگاه پیام نور و سازمان بهزیستی با امضای تفاهم نامه ای، حرکتی تازه برای نگاه علمی و سیستمی در بحث شناسایی، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی آغاز کردند.

این تفاهم نامه با حضور علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور و انوشیروان محسنی‌بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منعقد شد، همکاری مشترک سازمان بهزیستی کشور با دانشگاه پیام نور به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت‌های برابر در جهت رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش فراهم شد.

معرفی دانشگاه پیام نور به عنوان کیفی ترین دانشگاه کشور
معرفی دانشگاه پیام نور به عنوان کیفی ترین دانشگاه کشور

علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی گفت: دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور است که در بیش از ۵۰۰ نقطه کشور شعبه و در ۶۴ کشور نیز دفتر نمایندگی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جزو هشت دانشگاه برتر کشور است، افزود: یک چهارم میزان قبولی‌های مقاطع ارشد در دانشگاه‌های دولتی سال گذشته مربوط به دانشگاه پیام نور بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: بر اساس رتبه بندی صورت گرفته دانشگاه پیام نور کیفی ترین دانشگاه کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب شدن هاب بین المللی دانشگاه پیام نور از سوی مجلس شورای اسلامی، این دانشگاه می تواند دانشجوی خارجی پذیرش کند.

رستمی ابوسعیدی با اشاره به برخی فعالیت های علمی پژوهشی دانشگاه پیام نور در زمینه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، بیان داشت: این دانشگاه توانایی ویژه ای در حوزه روانشناسی و رشته ها مرتبط با مددکاری اجتماعی دارد و در این زمینه نیز می تواند خدمات خوبی به سازمان بهزیستی و جامعه هدف این سازمان ارائه دهد.

وی تاکید کرد: این دانشگاه آمادگی دارد تا با استفاده از تجارب علمی و پژوهشی و بهره وری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و امکانات پیشرفته آزمایشگاهی برای تحقق اهداف این تفاهم نامه اقدام کند.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *