اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور دو برابر می شود

ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور دو برابر می شود

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور گفت: ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال جاری دو برابر افزایش پیدا می کند.
محمود رضا کی منش با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی  یکی از مهمترین اولویتهای این دانشگاه است، اظهار داشت: تحصیلات تکمیلی و رشته های مهندسی در سال جاری توسعه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه رشته های واحد های این دانشگاه مرتبط و متناسب با آمایش سرزمین و استعدادهای منطقه صورت می گیرد یاد آور شد: درسال ۸۸  حدود ۲۰ درصد نسبت به سال ۸۷ افزایش ظرفیت داشته ایم  و امسال نیز افزایش ظرفیت را در دستور کار داریم.

وی بیان داشت: در سال ۸۹ بیش از ۴۰۰ پروژه این دانشگاه را فعال کرده ایم و حدود ۵۰۰ هزار متر مربع پروژه را شروع و ایجاد کرده ایم.

وی یادآور شد: بسیاری از پروژه های نیمه تمام قبل نیز به مناقصه گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: در پنج سال گذشته میزان بودجه این دانشگاه سالانه ۲۵۰ میلیارد ریال بود که در سال ۸۹ به یک هزار و ۳۰۰میلیارد ریال رسید.

وی با اشاره به وجود یک میلیون مترمربع فضای اداری و آموزشی دانشگاه های پیام نور از اوایل انقلاب تاکنون افزود: سال گذشته عملیات اجرایی ۵۰۰ هزار متربع فضای آموزشی، فرهنگی و اداری این دانشگاه آغاز شد که قریب به ۵۰ درصد فضاهای کل ۳۰ سال گذشته است.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

منبع : خبرگزاری پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

7 دیدگاه

  1. سلام.
    من تا اخرین رتبه 35 نفر فاصله دارم . رشته ام معماری هستش .خواستم ببینم تکمیل ظرفیت درچه تاریخی است وامکان قبولی دارم

  2. باسلام ظرفیت دانشگاه پیام نور سراسری که اعلام میشود، چون در سایت سنجش تکمیل ظرفیت پیام نور سراسری برای بیشتر رشته ها نبود.

  3. با سلام و خسته نباشید نتایج تکمیل ظرفیت چه تاریخی و به چه صورت اعلام می شود. من در رشته حسابداری با آخرین رتبه پذیرش شده 110 نفر فاصله دارم آیا امید قبول شدن در تکمیل ظرفیت وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *