اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

ایجاد | ظرفیت | رشته های فنی مهندسی | پیام نور

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به حمایت های دولت و مجلس ایجاد ظرفیت در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور صورت گرفته است.

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به حمایت های دولت و مجلس ایجاد ظرفیت در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور صورت گرفته است.
حسین نادری منش، معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری  گفت:  برای ایجاد ظرفیت در رشته های فنی مهندسی بررسی های صورت گرفته چنانچه در سال گذشته در برخی از رشته های فنی مهندسی دانشگاه پیام نور امکانات آزمایشگاهی مشخص شده است و با توجه به تعداد 500 شعبه پیام نور شکی نیست ارزیابی کلان با توجه به امکانات صورت می گیرد.
نادری منش تصریح کرد: به صورت جدی بحث کیفیت در دانشگاه پیام نور در حال بررسی و ارزیابی است چنانچه سالانه بیش از یک میلیون متر مربع فضای آموزشی در کشور به دانشگاه پیام نور ارائه شده است.
وی تصریح کرد: در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه باید بیان کنم که با توجه به تمهیدات صورت گرفته از طرف دولت و مجلس حمایت های زیادی صورت گرفته است.
منبع : دانشگاه نیوز وابسته به پیام نور
تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *