اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تبلیغ | پذیرش | بدون آزمون | دانشگاه پیام نور | کذب محض | است

رییس دانشگاه پیام نور، تبلیغات پذیرش بدون آزمون دانشجو در این دانشگاه را تکذیب کرد و از شهروندان، دانشجویان و خانواده های آنها خواست نسبت به پیامک هایی که از مبدا نامعلوم ارسال می شود توجهی نکنند.

حسن زیاری از ارسال پیامک هایی با مضمون تبلیغاتی پذیرش دانشجوی پیام نور بدون آزمون انتقاد کرد و گفت: روند پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور کاملا براساس ضوابط تعیین شده در وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

وی توضیح داد: متاسفانه اخیرا مشاهده شده که پیامک هایی مبنی بر پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه پیام نور برای شهروندان ارسال می شود که این پیامک ها خلاف واقع بوده و به هیچ عنوان از طرف ما مورد تایید نیست.

زیاری ارسال این پیامک ها را تخلف قانونی خواند و گفت:‌ دانشگاه پیام نور با همکاری نهادهای مسوول امنیتی و قضایی در حال شناسایی ارسال کنندگان این پیامک های کذب است و موضوع را تا شناسایی و دستگیری متخلف یا متخلفان دنبال خواهد کرد.

وی از شهروندان، دانشجویان و خانواده های آنها خواست تا نسبت به پیامک هایی که از مبدا نامعلوم ارسال می شود توجهی نکنند و مطالب آنها را جدی نگیرند

منبع : دانشگاه نیوز وابسته به پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور حتما باید در کلاسهایی که برگزار می شود شرکت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *