اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

پاسخ رئیس دانشگاه پیام نور | درباره اعتراض به | افزایش شهریه

پاسخ رئیس دانشگاه پیام نور درباره اعتراض به افزایش شهریه

رئیس دانشگاه پیام نور در پاسخ به اعتراض برخی دانشجویان مبنی بر افزایش شهریه در برخی رشته ها گفت: شهریه دوره های فراگیر به جز آنچه که مصوبه هیأت امنای این دانشگاه است، افزوده نشده و دانشجویان می توانند مورد اعتراض خود را با ارائه مدرک اعلام کنند.

دانشجویان ورودی 90 رشته مدیریت رسانه که در دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در حال تحصیل هستند نسبت به افزایش بی دلیل شهریه خود در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری اعتراض کردند.

در همین زمینه حسن زیاری – رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار مهر با ارائه برخی توضیحات در خصوص افزایش شهریه دوره های فراگیر در نیمسال دوم تحصیلی سال جاری، اظهار داشت: دانشجویانی که نسبت به این موضوع اعتراض دارند می توانند مدارکشان را ارسال کنند تا ما بررسی کنیم.

وی هر چند تاکید کرد که شهریه دوره های فراگیر به جز آنچه که مصوبه هیأت امنای این دانشگاه است، افزوده نشده اما در عین حال به این موضوع هم اشاره کرد که ممکن است دانشجویان در جریان این افزایش شهریه نبودند یا در محاسبات اشتباه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: دانشجویان باید نارضایتی خود را در هر زمینه ای گزارش دهند تا روسای واحدها در مرحله اول به صورت تذکر و در صورت ادامه با برخورد، موضوع را پیگیری کنند.

چندی پیش ریس دانشگاه پیام نور نیز در این رابطه خبری به شرح ذیل را ذکر نمودند

احتمال افزایش شهریه های پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور خبر از افزایش احتمالی شهریه این دانشگاه داد و گفت: افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی شهریه های دانشگاه پیام نور بستگی به این دارد که باید دید چه بودجه ای برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته می شود و افزایش دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی تا چه میزان خواهد بود که این موارد با تصویب هیئت امنای پیام نور مشخص می شود و در صورت تصویب، ممکن است شهریه دانشگاه پیام نور نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یابد.

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. سلام مورد اعتراض افزایش شهریه را به کدام واحد باید اعلام کنیم و مدارک مورد نیاز چیست؟

    • بهتر است به وب سایت دانشگاه پیام نور مراجعه و شماره تماس رابردارید و از طریق مرکز جویای جزئیات ارائه شکایات در اینباره شوید چون جزئیاتی در این باره در دسترس نیست که بتوانید راهنماییتان نماییم http://www.pnu.ac.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *