اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

اسامی مراکز مجاز برگزار کننده دوره های آمادگی فراگیر

اسامی مراکز مجاز برگزار کننده دوره های آمادگی فراگیر
اسامی مراکز مجاز برگزار کننده دوره های آمادگی فراگیر

اسامی مراکز مجاز برگزار کننده دوره های آمادگی فراگیر

دانشگاه جامع علمی کاربردی که از سوی وزارت علوم مجوز برگزاری دوره های فراگیر پیام نور را بر عهده گرفته است، اسامی مراکز مجاز برگزاری این دوره ها را در کشور اعلام کرد.

موسسات آموزش عالی آزاد ابن یمین، امین، جهش، چاووش، خردمند، علوم و فنون پارسیان، فناور، فاضل، اندیشه نوین پژوهش، پورسینا، خلاقان جوان، فرهنگ متین، گفتگو، ماد، نیک اندیش، نیایش، متین، بهروش، پردیس معمار، خوارزمی، دانشمند، راه آینده، متانت، مدرسان شریف، زبدگان، عطارد، نسل فردا، نوآوران عصر دانش، بامداد دانش، مدیریت و فناوری امیرکبیر، مهرگان، مهندسان، نور، نیک اندیش و هادی موسسات مجاز برگزاری دوره های آمادگی فراگیر هستند.

به گزارش دانشگاه نیوز، امور اجرایی برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور توسط موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی از سوی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه جامع علمی کاربردی تفویض اختیار شده است.

همچنین بخوانید از خبری در همین رابطه که قبلا اعلام شده بود

واگذاری دوره‌های آمادگی فراگیر پیام نور به دانشگاه علمی کاربردی

با دستور معاونت آموزشی وزارت علوم در هفته جاری، امور مربوط به برگزاری دوره‌های آمادگی فراگیر پیام نور در موسسات آموزش عالی غیردولتی به دانشگاه جامع علمی کاربردی تفویض شد.

غلامعلی نادری ، با بیان اینکه امور اجرایی دوره های آمادگی فراگیر پیام نور موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی به دانشگاه جامع علمی کاربردی واگذار شد، اظهار داشت: این تفویض از سوی معاون آموزشی وزارت علوم صورت گرفته اما نظارت روی این دوره ها به عهده دفاتر نظارت و ارزیابی استانها واگذار شده است.

وی ادامه داد: این تفویض امور از تاریخ ۳ تیرماه سال جاری ابلاغ شد و برگزاری دوره های آموزشی پیام نور توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی در موسسات آموزش عالی صورت می گیرد.

به گفته مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد وزارت علوم، پیش از این برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور توسط موسسات با مجوز وزارت علوم انجام می شد.

نادری در توضیح بیشتر این امر خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر مجوز برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور در موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی از سوی وزارت علوم صادر می شود، از سوی دیگر در دستورالعمل جدید، به منظور ادامه تشکیل این دوره ها در موسسات، حمایت و امور مربوط به آن به دانشگاه علمی کاربردی تفویض شد.

این مقام مسئول وزارت علوم تاکید کرد که برای هماهنگی برگزاری دوره های فوق در موسسات، لازم است دو دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور با یکدیگر هماهنگی و همکاریهای لازم را انجام دهند.

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

18 دیدگاه

  1. لطفا مراکز برگزارکننده دوره های آموزشی فراگیر پیام نور در شهرستان آمل را اعلام فرمائید. با تشکر از زحمات شما

  2. سلام من در موسسه فرهنگ تفاهم (دانشپذیر) برای دوره های فراگیر ارشد ثبت نام کردم اما اسم این موسسه در لیست شما نیست در صورتیکه دارای مجوز هستند. می خواستم بدونم موسسه های با مجوز اجازه برگزاری دوره را دارند یا خیر؟

    • لیستی که ما منتشر کردیم توسط وزارت علوم و پیام نور منتشر شده است شاید به این لیست موسسات جدیدی اضافه شده باشد بهتر است به سایت وزارت علوم مراجعه و آخرین لیست را مشاهده نمایید موسسات دارای مجوز می توانند دوره ها را برگزار نمایند

  3. سلام
    من در شرکت نفت مشغول به کار هستم وکارشناس برق قدرت میباشم و میخواهم در کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی یا مدیریت پروژه و در قالب دوره های فراگیر ثبت نام و ادامه تحصیل دهم. خواهشمندم به سوالاتم در این خصوص پاسخ دهید:
    1- آیا شرکت نفت میتواند مدرک کارشناسی ارشد فراگیر را نپذیرد؟
    2- آیا با مدرک کارشناسی ازشد فراگیر میتوان در مقطع دکترا شرکت کرد؟

    با سپاس فراوان

    • 1- متاسفانه اطلاعی از اینکه شرکت نفت مدارک فراگیر را قبول می کند یا نه نداریم ولی طبق بخشنامه جدید دولت تمام ادرات دولتی و وابسته به دولت باید مدرک فراگیر را قبول کنند
      2- بله هیج مشکلی در ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر ندارید

  4. سلام
    منظور شما از اینکه میگویید دوره های آمادگی فاگیر به دانشگاه علمی کاربردی اافته یعنی ما دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی خواهیم شد؟

    • نه دوره های آمادگی تا کنکور که همان دوره دانشپذیری می باشد در دانشگاه های علمی کاربردی برگزار میگردد و تمام امور مربوطه به آن واگذار گردیده است و پس از قبولی شما در پیام نور ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل خواهید شد

  5. مراکز مجاز برگزاری دوره آمادگی فراگیر پیام نور در اهواز رو لطفا معرفی کنید.. ایا مرکزی برای استعلام دربارهی این مراکز وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • برای اطلاع از آدرسهای موسسات مجاز نامبرده به سایت وزارت علوم مراجعه فرمایید همچنین استعلام نیز از همین سایت(سایت وزارت علوم) انجام میگیرد

  6. سلام شما را به خدا جواب منو بدید . ایا بار ارشد فراگیر بهمن 90 تکمیل ظرفیت اعلام می کنند؟ و آیا برای اینکه در تکمیل ظرفیت سنجیده بشیم باید ثبت نام کنیم و مبلغی واریز کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ببینید نمی خواهم شما را نامید کنم ولی دیگر فکر تکمیل ظرفیت نباشید چون پیام نور برای ارشد فراگیر اعلام تکمیل ظرفیت نخواهد داشت

  7. آیامدرک کارشناسی ارشد فر اگیر درآموزش وپرورش پذیرفته می شود.
    آیاموردتاییدوزارت علوم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *