اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تسهیلات پیام نور برای قبولی ها | تحقیق از پیام نور توسط مجلس

تسهیلات جدید دانشگاه پیام نور برای پذیرفته شدگان فراگیر اعلام شد

دانشگاه پیام نور با ابلاغ بخشنامه ای، تسهیلات جدید خود را برای پذیرفته شدگان دوره فراگیر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشنامه دانشگاه پیام نور خطاب به روسای استانی این دانشگاه آمده است: “طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور چنانچه ظرفیت برخی رشته های مقطع کارشناسی ارشد دوره فراگیر نوبت یازدهم از آزمون بهمن 90تکمیل نشده ادامه تحصیل پذیرفته شدگان دارای مغایرت معدل مدرک تحصیلی در آزمون مذکور بلامانع است.

تمام داوطلبانی که از سهمیه سازمانهای طرف قرارداد استفاده کرده اند ولی قادر به ارائه مستندات سهمیه نیستند، قبولی آنها لغو می شود.”

مهلت ارائه مدرک برای پذیرفته شدگان آزمون فراگیر بهمن 1390 در مقطع کارشناسی که در 30 بهمن ماه 90 موفق به دریافت مدرک پیش دانشگاهی نشده اند، تا 31 شهریورماه سال جاری اعلام شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان از نیمسال نخست 92-91 بلامانع و نیمسال دوم 91-90 بصورت مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه است.
درخواست 30 نماینده مجلس برای تفحص از دانشگاه پیام نور
به گفته رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، 30 نماینده مجلس امروز درخواست خود را مبنی بر تفحص از دانشگاه پیام نور اعلام کردند.محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقاضای تفحص از دانشگاه پیام نور را دارند.

وی درباره علت این تفحص گفت: موارد باید ابتدا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح شود و فعلاً نمی توان درباره آن سخنی گفت.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ‌۳۰ نفر از نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه پیام‌نور در ۱۳ بند تقاضای تحقیق و تفحصی را به هیئت رئیسه مجلس ارائه داده‌اند.

وی افزود:‌ در این تحقیق و تفحص مباحثی که در دانشگاه پیام نور کشور وجود دارد، مثل جذب اعضای هیئت علمی که خارج از ضوابط انجام می‌شود، بررسی قراردادها و مناقصات عمرانی پرداخت‌ پاداش‌های بی‌رویه و همچنین راه‌اندازی واحدهای پیام‌نور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کاتب ادامه داد: توسعه بی‌رویه رشته‌های غیرمتناسب با اهداف دانشگاه، برخوردهای غیراسلامی و غیراخلاقی با دانشجویان و اساتید از جمله سایر محورهای این تحقیق و تفحص است.

این نماینده مجلس گفت:‌ بر اساس پیگیری‌هایی که نمایندگان داشتند، ۳۰ نفر از نمایندگان این تقاضا را به هیئت رئیسه ارائه دادند و هیئت رئیسه آن را اعلام وصول کرد و در هفته‌های آینده در کمیسیون مربوطه به بحث گذاشته می‌شود.

بازگشت مجدد رشته های حذف شده پیام نور از دفترچه پیام نور

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دانشگاه نیوز اعلام کرد:

با پیگیریهای انجام شده و موافقت معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انشاءا… بزودی رشته های حذف شده از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور برگردانده خواهد شد و به صورت متمم از سوی مراجع ذیربط اعلام خواهد شد. لازم است داوطلبان محترم آزمون سراسری دانشگاهها پیگیری لازم را داشته باشند تا بتوانند در جریان اعلامیه های متممی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود قرار بگیرند.

منبع : خبرگزاری مهر و دانشگاه نیوز و پیام نورنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

6 دیدگاه

  1. متاسفم که برای قبولی تو دانشگاهی تلاش می کنیم که بجای اینکه تکمیل ظرفیت بذارن اجازه میدن کسانی که تقلب کردند به تحصیل ادامه بدن. دفعه بعد معدلم رو میزنم 20 . آخرش یا کامپیوترها به مشکل میخوره و یا ظرفیت تکمیل نمیشه و میگن اشکال نداره تقلب کردی که کردی فدای سرت مهم اینه که صندلی به هر شکلی خالی نمونه.

  2. با سلام و خسته نباشید
    اگر امکان دارد زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نوبت یاردهم را اعلام فرمایید

    متشکرم

  3. با سلام
    آیا این تاخیر در ثبت نام برای ارشد هم میباشد ؟
    من بخاطر معرفه به استاد و تاخیر در دانستن قبولی در فراگیر ارشد دانشگاه قبول نکرد برای ثبت نام .. میخوام بدونم میتونم این ترم اقدام کنم ؟!!!

  4. باتشکرازپیامتان ومجلس محترم من یکی از ان دانشجویان پیام نورمی باشم که در مدت حضور2ترم درتهران واقعاازبرخوردبدکارکنان وبعضی اساتیدخیلی ناراحت می باشم چرامی گویند بادانشجونمی شود حرف زد دست مجلس درد نکند که به درددل من دانشجوارشد جانباز رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *