اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور | بدون محدودیت

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور 

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور
ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور : معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه علیرغم ثبت بدهی دانشجویان بدهکار شاهد و ایثارگر در سامانه ثبت نام اما این دانشجویان هیچ محدودیتی برای ثبت نام ندارند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور چگونگی ثبت نام دانشجویان بدهکار شاهد و ایثارگر را تشریح نمود.

عبدالله معتمدی در مصاحبه ای عنوان نمود که:علیرغم ثبت بدهی دانشجویان بدهکار شاهد و ایثارگر در سامانه ثبت نام ،این دانشجویان هیچ محدودیتی برای ثبت نام ندارند.

عبدالله معتمدی اضافه کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند بعد از گذراندن یک نیمسال تحصیلی بدون اعمال هیچگونه محدودیتی با درخواست میهمانی دائم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته همچنین میهمان موقت کارشناسی ارشد ( به جز درس پایان نامه) اقدام کنند.

وی ادامه داد: علی رغم ثبت بدهی تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سیستم ثبت نام، اما این دسته از دانشجویان بدون هیچ گونه محدودیت مالی در ثبت نام می توانند در کلاسهای درس حاضر شوند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه، این قانون برای تمام دانشجویان جدید الورود در تمام مقاطع تحصیلی صدق می کند.
همچنین در تاریخ اردیبهشت سال 91 خبری مبنی بر معافیت دانشجویان معلول از پرداخت شهریه در دانشگاه‌های پیام نور به شرح ذیل از طرف پیام نور منتشر شده بود :

معافیت دانشجویان معلول از پرداخت شهریه در دانشگاه‌های پیام نور

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال جاری تسهیلات مناسبی برای دانشجویان پیش‌بینی شده است بطوری که دانشجویان معلول بدون شهریه در دانشگاه پیام نور ثبت‌نام می‌کنند.
 یحیی سخنگویی با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌های جدید سازمان بهزیستی در خصوص ارائه خدمات در بخش دانشگاهی به معلولان اظهار داشت: این دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها طی هفته جاری به استانها ابلاغ می‌شود و از زمان ابلاغ قابلیت اجرایی دارد.

وی تصریح کرد: در بازبینی خدمات و تسهیلات دانشگاهی سعی شده است عدالت حفظ شود بطوری که بسیاری از دانشجویان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

سخنگویی افزود: علاوه بر اینکه دانشجویان معلول بدون شهریه در دانشگاه‌های پیام نور ثبت نام می‌کنند این افراد می‌توانند بدون شهریه و بدون پرداخت ریالی در دانشگاه‌های دولتی به صورت شبانه تحصیل کنند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در ادامه در خصوص نتیجه نهایی سوخت معلولان خاطرنشان کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان در این خصوص برگزار شد و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: چنانچه نتوانیم سهمیه سوخت معلولان را در سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها و ستاد مدیریت سوخت تامین کنیم راهکارهای جدیدی برای پرداخت این سهمیه پیش‌بینی شده است.

سخنگویی در پاسخ به این پرسش که سرانجام سهمیه سوخت معلولان چه زمانی پرداخت خواهد شد افزود: سعی خواهد شد در اولین فرصت این سهمیه پرداخت شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *