اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

حذف عنوان فراگیر از مدارک | بهبود فرآیندها و اصلاح روش ها | پیام نور

حذف عنوان فراگیر از مدارک دانشگاه پیام نور 

حذف عنوان فراگیر از مدارک - زیاری ریس دانشگاه پیام نور
حذف عنوان فراگیر از مدارک – زیاری ریس دانشگاه پیام نور

حذف عنوان فراگیر از مدارک پیام نور : رییس دانشگاه پیام نور:  پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر دیگر براساس حد نصاب نیست، بلکه براساس ظرفیت دانشجو پذیرش می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به حذف عنوان «فراگیر» از مدارک دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر دیگر براساس حد نصاب نیست، بلکه براساس ظرفیت دانشجو پذیرش می‌شود و هر داوطلبی که نمره بالاتری داشته باشد، به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور انتخاب و پذیرفته می‌شود.

 رئیس دانشگاه پیام نور همچنین گفت:دانشگاه پیام نور فقط از  طریق کنکور و سازمان سنجش دانشجو پذیرش می کند

دکترحسن  زیاری در خصوص موسساتی که تبلیغ دو ره های فراگیر دانشگاه پیام نور را می کنند گفت : این دوره ها فقط جنبه آمادگی دارند و حضور در کلاسهای آنها به منظور پذیرش در دانشگاه پیام نور نیست .دانشگاه پیام نور فقط و فقط از طریق سازمان سنجش پذیرش دارد

وی گفت دانشگاه پیام نور از طریق حقوقی با برگزار کنندگان موسسات غیر مجاز برخورد قانونی کرده است  .

زیاری افزود:تضمین صد در صد قبولی شرکت کنندگان در دوره های آمادگی موسسات بر گزاری دوره های فراگیر دروغ محض است و داوطلبان نباید فریب این دروغها را بخورند.

بهبود فرآیندها و اصلاح روش‌ها در دستور کار دانشگاه پیام نور

مدیرکل دفتر تشکیلات و بودجه دانشگاه پیام نور کشور گفت: بهبود فرآیندها و اصلاح روش‌ها در دستور کار دانشگاه پیام نور قرار دارد.

بیرق‌دار در جمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به بسترسازی انجام شده برای برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت اظهار کرد: دوره مدیریت دانشگاهی برای روسای جدید مراکز و واحدها در راستای آشنایی با فرآیندهای اداری و نحوه رسیدگی به درخواست‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی کشور باید برنامه مناسب با این شرایط تدوین شود، افزود: در دانشگاه پیام نور باید علاوه بر دریافت شهریه، به دنبال راه‌های جدید کسب درآمد باشیم.

بیرق‌دار اضافه کرد: در حالی که در بودجه سال جاری دولت، 170 میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات دانشگاه پیام نور پیش‌بینی شده است اما این مبلغ تاکنون از خزانه تخصیص نیافته است.

مدیرکل دفتر تشکیلات و بودجه دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی در دانشگاه پیام نور گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دانشگاه با جدیت دنبال شده و نیروهای نگهبان تبدیل وضعیت شده‌اند و تبدیل وضعیت سایر نیروها با مدرک فوق دیپلم و بالاتر نیز جهت فعالیت در بخشهای اداری، در دست بررسی و اقدام است.

وی خواستار همکاری بیشتر مسئولین محلی با دانشگاه پیام نور مراکز شهرستان شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه خودگردان است بنابراین نیازمند همکاری فرمانداران، نمایندگان مجلس، شوراهای شهر و شهرداران با دانشگاه به ویژه در زمینه معافیت عوارض ساختمانی و هزینه‌های انشعابات است.

بیرق‌دار تصریح کرد: مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور با انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد می‌توانند از امکانات و تجهیزات سایر سازمانها در شهرستانها استفاده کنند همچنین باید زمینه استفاده سایر ادارات از ظرفیت مازاد مراکز بزرگ دانشگاه با رعایت شرایط قانونی فراهم شود.

در ادامه این نشست، مظلومیان رییس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به موفقیت‌های جدید دانشگاه پیام نور گفت: مراکز و واحدها در امر ثبت‌نام تلاش‌های زیادی داشتند که در کنار آن با تلاشهای روابط عمومی استان، ابتکار مناسبی شکل گرفت، همچنین در بخش مالی نیز دانشگاه پیام نور فارس اولین سازمان در سطح استان فارس بود که صورتحساب‌های مالی پایان سال قبل را به دیوان محاسبات ارائه و مورد تقدیر این سازمان قرار گرفت.

مظلومیان ضمن تقدیر از فرمانداران به واسطه همکاری با دانشگاه پیام نور در زمینه اختصاص اعتبار از سهم 2 درصد نفت وگاز، اظهار کرد: در سال جاری تفاهم‌نامه اخذ 600 میلیون تومان از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز برای تکمیل وتجهیز مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور منعقد شده است.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

6 دیدگاه

  1. سلام ،وقت بخیر
    این ترم برای انتخاب محل آزمون خبری نشده ،امکان دارد لغو شده باشد ؟

    • خیر لغو نشده است بهتر است به سیستم گلستان مراجعه کنید ( معمولا اطلاع رسانی خواهد شد)

  2. با سلام و خسته تباشید
    می خواستم بدون امتحان ارشد که 24 آذر ماه می باشد در دفترچه اعلام نتیجه ا بهمن زده آیا شما می دانید چندم بهمن می باشد و ثبت دانشگاه کی می باشد
    چون من اسفند ماه اعزام به خدمت می باشم و می خواستم بدانم در صورت قبولی در دانشگاه، (فرض ثبت نام در اسفند باشد)اسفند ماه به خدمت نرم در موقع ثبت نام دانشگاه غیبت محسوب نمی شود (می خوام از معافیت تحصیلی استفاده کنم)

    • اعلام نتایج در بهمن است و در صورت قبولی در بهمن از ترم دوم یعنی بهمن ماه ثبت نام کنید شما در صورت قبولی معافیت تحصیلی به شما تعلق میگیرد
      برای اطلاعات بیشتر از طریق نظام وظیفه مشاوره بگیرید

  3. سلام وخسته نباشید ایا پس از قبولی در مقطع ارشد میتوان جهت برگزری امتحان پایان ترم درخواست انتقال داد؟ایا به کسانی که از طریق سهمیه کارمندی در مقطع ارشد قبول میشوند وام شهریه تعلق میگیرد؟و سوال اخرم اینکه ایا برای انتقال امتحانات پایانترم به سایر مراکز پیام نور ،این مراکز حتما باید مقطع ارشد را داشته باشند یا خیر میتوان به همه واحدهای دانشگاه پیام نور بسته به نزدیکترین به محل زندگی درخواست داد تا امتحانات پایانترم در انجا برگزار کردد ؟سوال بعدیم ایا فقط امتحاناتات تستی را میتوان یا امتحانات تشریحی را می توان درخواست اتقال جهت برگزاری امتحان پایانترم را داد؟ وسوال اخرم اینکه ایا این انتقال باعث افزایش در شهریه ثابت یا متغیر میگردد باتشکر فراوان

    • شما می توانید محل برگزاری آزمون را در هر مرکزی که می خواهید انتخاب نمایید
      برای شرایط وام باید به دانشگاه مراجعه نمایید
      در مورد سوال اخر خیر لزومی ندارد که حتما آن رشته در آن مرکز ارائه گردد
      محل آزمون برای تمام امتحانات به غیر از دروس خاص برگزار میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *