اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

اعلام زمان پذیرش | ثبت نام پذیرفته شدگان | تکمیل ظرفیت سراسری پیام نور

پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد سال 1391 می توانند جهت پذیرش غیرحضوری در تاریخ 14 و15 آذراقدام کنند.

مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور در مصاحبه اختصاصی با سایت دانشگاه نیوز گفت:پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد سال 1391 می توانند جهت پذیرش غیرحضوری در تاریخ 14/9/91و 15/9/91 از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی به آدرس https://reg.pnu.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه و آپلود مدارک اقدام کنند

وی گفت:شایان ذکراست انتخاب واحد پذیرفته شدگان برای نیمسال دوم 92-91 خواهد بود.

پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ می توانند انتخاب واحد کنند.
لازم به ذکر است عدم ثبت نام در تاریخ های ذکر شده به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل پذیرفته شده محسوب می شود.

پیش از این سازمان سنجش کشور نیز در اطلاعیه ای چنین اعلام کرده بود:

اطلاعیه اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی و هم چنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل از کد رشته‌های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1391

پیرو اطلاعیه‌های مورخ 24/7/91، 1/8/91 و 23/8/91 در خصوص اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در برخی از کد رشته‌های آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1391 بدین وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی برای ثبت نام در موسسه آموزش عالی ذیربط و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

الف- آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کدمحلهای تحصیلی از کد رشته‌های امتحانی مندرج اطلاعیه‌های فوق بوده‌اند و فهرست اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، لازم است در یکی از روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه مورخ 7و8/9/1391 با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ 12/6/91 این سازمان در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی) برای ثبت‌نام به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

ب- آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد رشته‌ محل یا کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و یا بین‌الملل از موسسات ذیل این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در سایت اینترنتی در ردیف معرفی شدگان چند برابر نیز درج گردیده، لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم با توجه به مندرجات اطلاعیه روز چهارشنبه مورخ 8/9/91 به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

یادآوری:

1- نتایج نهایی کد رشته محلهای تحصیلی از رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

2- آن دسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان نهایی و هم چنین در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر موارد مورد لزوم قرار گرفته‌اند « بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام نمایند.

3- مراجعه داوطلبان برای امور مربوط به هریک از بندهای «الف و ب فوق» می‌بایست در زمان مقرر صورت پذیرد عدم مراجعه برای هر کدام به منزله انصراف خواهد بود.

تذکرات مهم:

1- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.

2- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت‌نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1392 را ندارند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبولی اولیه آنان مربوط به دوره روزانه بوده و در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره غیر روزانه (شبانه‌، مجازی، نیمه حضوری، غیرانتفاعی، پیام‌نور و یا بین‌الملل) پذیرفته‌شده‌اند، حتی با دادن انصراف از این رشته‌ها حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت.

3- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کدرشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

18 دیدگاه

  1. سلام
    من تو تکمیل ظرفیت قبول شدم
    اعلام کردن که14 و 15 ثبت نام اولیه هست بصورت غیرحضوری
    خوب از سامانه گلستان باید ثبت نام کنم که رمز ورود و کدکاربری میخواد که ندترم
    باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم سریع جواب بدید

  2. سلام من پارسال دررشته تربیت بدنی فراگیر پیام نور قبول شدم وپس ازثبت نام حضوری وانتخاب واحدبعضی دروس دوره دانشپذیری{بعلت عدم کسب نمره10}بعلت عود یک بیماری که مانع از تحصیل من دران رشته میگردید نه درامتحاناتش شرکت کردم ونه شهریه اش را پرداخت کردم ایا الان بعلت همان بیماری امکان تغییر رشته درهمان دانشگاه برایم هست دراینصورت وضعیت شهریه ودروس دوره دانشپذیری چگونه خواهد شد

    • با توجه به اینکه شهریه را واریز نکردید دانشگاه به عنوان انصراف شما تلقی کرده است و امکان تحصیل وجود ندارد ولی بازهم به دانشگاه مراجعه و جزئیات را دریافت نمایید

  3. با سلام
    من قبولی نیمه دوم سال 91 شده ام در فراگیر اما متاسفانه فقط یک درس از پیش دانشگاهی ام مانده است من باید الان ترم اولم باشد اما نمی توانم ثبت نام کنم آن هم فقط بخاطر یک درس ، لطفا به من کمک کنید و بگوید چه کنم ؟ با تشکر

    • طبق ضوابط تعیین شده در دفترچه شما بایستی تا قبل از ثبت نام فارغ التحصیل می شدید که متاسفانه هیچ راهی نیست باید مجددا شرکت نمایید

  4. با سلام . من قبولی فراگی ارشدمهر سال 92 هستم وقتی به سایت گلستان مراجعه می کنم و شماره داوطلبی را وارد می کنم جواب نمیده می خواستم علتش را از شما مدیر عزیز سوال نمایم.با تشکر

    • این همه اعلام کردیم ثبت نام شما در شهریور ماه است ولی شما باز سوال مطرح می کنید لطفا خبرها رو با دقت بخوانید

  5. مهدی مهدوی

    با سلام نتایج کارشناسی ارشد پیام نور چه زمانی منشر خواهدشد

  6. سلام, ببخشید من در پذیرش اولیه دانشگاه پیام نور مدیریت اجرایی مجازی کرج قبول شدم ولی در تکمیل ظرفیت مدیریت دولتی تهران.در اطلاعیه خوندم که “دانشجویان پذیرفته شده در نیمسال اول 92-91 که دارای شماره دانشجویی می باشند و در تکمیل ظرفیت نیمسال دوم نیز در رشته- مرکز جدید پذیرفته شده اند پس از پایان امتحانات نیمسال اول 92-91 تغییر کد رشته -مرکز ایشان اعمال می شود.” من اصلا” دیگه کرج رو نمی خوام برم آیا باید برم امتحانش رو بدم تا ثبت نام جدیدم قبول بشه؟

    • متاسفانه اطلاعاتم در زمینه تکمیل ظرفیت سراسری پیام نور کمه لطفا با مرکز قبولی خود تماس و سوال بفرمایید

  7. یعنی درصد قبولی بالاتره؟؟

  8. با سلام،

    به نظر شما قبولی ارشد فراگیر امسال با توجه به اطلاعیه ای که در باره نحوه گزینش اخیرا اعلام شده .سخت تر شده یا راحت تر؟؟چرا؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *