اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه 100% تضمینی تاتات

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه

نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات اولین وتنها نرم افزار کاربردی ست که سرعت مطالعه، درک مطلب ، تمرکز و حافظه کوتاه مدت و بلند مدت کاربر را در عرض 12 روز با روزی یک ساعت تمرین کردن حداقل 2 تا 3 برابر افزایش می دهد.

آیا می دانید که تا سال 2025 میلادی دانسته های بشر هر 75 روز دو برابر می شودو در حال حاضر هر 2 سال علم بشر 2 برابر می شود؟!!

آیا می دانستید سرعت مطالعه هر ایرانی 150 کلمه در دقیقه و میانگین سرعت مطالعه در جهان 800 کلمه در دقیقه است؟

آیا می دانید شما هم می توانید براحتی سرعت مطالعه خود را تا 6 برابر بالا ببرید؟!!!!

نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات سرعت مطالعه ، درک مطلب ،تمرکز ، حافظه کوتاه مدت و بلندمدت را در 12 روز با روزی یک ساعت تمرین کردن حداقل 2 تا3 برابر افزایش می دهد.
این نرم افزار روی عضلات چشم و سیستم ذهنی عصبی تاثیر می گزارد.
باعث تقویت چشم می گردد و حوزه دید را افزایش می دهد و در طول زمان استفاده از نرم افزار باعث جلوگیری از تنبلی چشم می گردد.
این نرم افزار نیمکره سمت چپ و راست مغز را فعال می کند و باعث افزایش تمرکز، حافظه کوتاه مدت و بلند مدت می گردد.


برای توضیحات بیشتر در مورد این محصول ویژه کلیک نمایید

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه

با کلیک بروی دکمه زیر به فرم ثبت سفارش هدایت خواهید شد

خرید اینترنتی مجموعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
با کلیک بروی عکس بالا به فرم ثبت سفارش منتقل می شوید

 

نسخه پیشرفته : ( این نسخه به دانشجویان اکیدا توصیه میگردد)

نسخه پیشرفته، این قابلیت را دارد که شما هر متنی را می خواهید مطالعه کنید به هرزبان که باشد وارد نرم افزار کرده هم به روش تندخوانی آن را مطالعه کنید و تمرینات خودرا با آن انجام دهید اعم از کتابهای دانشگاهیتان،کتابهای درسی یا هر متن یا کتاب دیگر این نسخه تمام تمرینات نسخه عادی را هم دارامی باشد با این تفاوت که تمام تمرینات تا سطح پیشرفته و سخت در این نرم افزار به کار رفته است.
ضمنا 50 نسخه خلاصه کتاب از پرفروشترین کتابهایی که در زمینه موفقیت وروانشناسی نوشته شده است در نسخه پیشرفته آمده که اگردوستان بخواهند همین کتابها را از بازارتهیه وآنهاراخلاصه کرده و از آن استفاده کنند هزینه بسیار بالا و زمان بسیار زیادی باید بابت آن صرف کنند.
که لیست این کتابها و خلاصه کتابها به شرح زیر می باشد.

خلاصه کتاب آخرین راز شاد زیستن از اندرو متیوس
خلاصه کتاب در آغوش نور از بتی جی ایدی
خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
خلاصه کتاب آیین دوست‌یابی از دیل کارنگی
خلاصه کتاب از دولت عشق از کاترین پاندر
خلاصه کتاب اعتماد به نفس از باربارا دی آنجلس
خلاصه کتاب برای آن به سوی تو می‌آیم از جی پی واسوانی
خلاصه کتاب به سوی کامیابی 1 و 2 از آنتونی رابینز
خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر از رابرت کیوساکی
خلاصه کتاب تو همانی که می‌اندیشی از جیمز آلن
خلاصه کتاب جادوی تجسم خلاق از شاکتی گواین
خلاصه کتاب جهان هولوگرافیک از مایکل تالبوت
خلاصه کتاب حکایت دولت و فرزانگی از مارک فیشر
خلاصه کتاب خاطرات یک مغ از پائولو کوئیلیو
خلاصه کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست از کیم وو چونگ
خلاصه کتاب صفت‌های بایسته یک رهبر از جان مکسول
خلاصه کتاب قدرت فکر از جوزف مورفی
خلاصه کتاب گفتگو با خدا جلد اول و دوم و سوم از نیل دونالد والش
خلاصه کتاب مردان مریخی زنان ونوسی از جان گری
خلاصه کتاب نقشه پرواز از برایان تریسی
خلاصه کتاب نیروی حال از اکهارت توله
خلاصه کتاب نیمه تاریک وجود از دبی فورد
خلاصه کتاب هدیه از اسپنسر جانسون
خلاصه کتاب عظمت خود را دریابید از وین دایر
خلاصه کتاب قانون جذب از سید حسین عباس منش
خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده از برایان تریسی

 

عملکرد این نرم افزار تضمینی است بدین صورت که هر جلسه که با نرم افزارکارمی کنید نرم افزار قبل و بعد ازتمرین از شما تست می گیرد و میزان پیشرفتتان را در همان جلسه در نمودار به شما نشان می دهد.

نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات سرعت مطالعه ، درک مطلب ،تمرکز ، حافظه کوتاه مدت و بلندمدت را در 12 روز با روزی یک ساعت تمرین کردن حداقل 2 تا3 برابرافزایش می دهد.این نرم افزار روی عضلات چشم و سیستم ذهنی عصبی تاثیر می گزارد.باعث تقویت چشم می گردد و حوزه دید را افزایش می دهد و در طول زمان استفاده از نرم افزار باعث جلوگیری از تنبلی چشم می گردد نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات نیمکره سمت چپ و راست مغزرا فعال می کند و باعث افزایش تمرکز، حافظه کوتاه مدت و بلند مدت می گردد. عملکرد این نرم افزار تضمینی است بدین صورت که هر جلسه که با نرم افزارکارمی کنید نرم افزار قبل و بعد ازتمرین از شما تست می گیرد و میزان پیشرفتتان را در همان جلسه در نمودار به شما نشان می دهد.

نرم افزار تند خوانی تاتات

کاربرانی که با نرم افزار تاتات کارکرده اند در مدت زمان بسیار کوتاه نتایج بسیار عالی و مناسبی در تحصیلات و آزمونهای مختلف گرفته اند و مهمترین ویژگی نرم افزار که تاثیر زیادی برای آنها داشته را کاربردی بودن و جذاب بودن تمرینها می دانستند که باعث می شده با علاقه و اشتیاق تمرینات را انجام دهند. این نرم افزار برای اولین بار در ایران با این همه قابلیت ها تولید شده است و هیچ نمونه مشابه داخلی ندارد. تنها مشابه این نرم افزار درایالات متحده تولید گردیده که البته آن نرم افزار همه قابلیت افزایش سرعت مطالعه ،درک مطلب، تمرکز و حافظه را همزمان دارا نمی باشد. این نرم افزار برای کسانی مناسب است که خودرا متعهد به انجام تمرینات در 12 روز روزی 1 ساعت تمرین کنند تا بتوانند از نتایج شگفت انگیز و باورنکردنی آن بهره ببرند.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

 

مجید رشیدی
مجید رشیدی

مجید رشیدی: رتبه 1 کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی

نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات سرعت مطالعه شما،تمرکز و حافظه را به طرزباورنکردنی افزایش میدهد.درصورتیکه با این نرم افزار درزمان مناسب و طبق برنامه کارکنید درمدت زمان بسیارکوتاهی بازدهی وکیفیت مطالعه شمار بالا می رود.درنتیجه بازدهی در آزمونها و کنکور را به طرزشگفت آوری افزایش می دهد.این نرم افزار با تقویت نیمکره سمت چپ و راست مغز تمرکز حواس را بالابرده و باعث می شود که استرس و اضطراب هنگام مطالعه در زمان آزمون ها ،امتحانات دانشگاه ،کنکور و …. کاهش یابد .تاتات را کافیست امتحان کنید اگر به دنبال کشب نتایج عالی در زمان کوتاه هستید به سراغ تاتات بروید درغیر اینصورت……..

 

مینا قبادی
مینا قبادی

مینا قبادی: رتبه 8 کارشناسی ارشد مدیریت
نرم افزار تاتات برای دوستانی که کنکور یا آزمون دارند بسیارموثرخواهدبود.تمرینات این نرم افزار در عین سادگی تاثیر بسیار بالایی را روی عضلات چشم و قدرت ذهن می گذارد و به مرور استفاده از این نرم افزار تمرکز وحافظه افزایش عجیبی خواهد داشت. آزمون های نرم افزار و اینکه نرم افزار قابلیت این را دارد که میزان پیشرفت کاربر را روی نمودار به کاربر نشان دهدو کاربر همزمان با تمرین کردن میزان پیشرفت خودرا هم تست کند و این مسئله انگیزه زیادی به کاربر برای انجام تمرینات بیشتر با نرم افزار می دهد و هرچقدر کاربربانرم افرار بیشترتمرین کند ازنتایج بسیارمثبت و مفید آن بهره خواهدبرد.به دوستانی که کنکور یا آزمون دارند پیشنهادمی کنم که اگر می خواهند در زمان کوتاهی که دارند بیشترین بازدهی درمطالعه دروس خودداشته باشندتمرینات تاتات راجدی بگیرند و حتما 12روز پشت سرهم روزی 1 ساعت با تاتات کارکنند. این نرم افزار به علت اینکه کاملا کاربردی می باشد همزمان با کارکردن با نرم افزار کاربر تاثیرات آن را خواهد دید.

 

آرمین گلچین
آرمین گلچین

آرمین گلچین: رتبه 1 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

نرم افزار تاتات را تنها کافیست امتحان کنید.دوستانی که به دنبال کسب نتایج عالی در کمترین زمان ممکن هستند از تاتات استفاده کنند.برای گرفتن نتیجه عالی ازین نرم افزار حتما دوستان باید 12 روز روزی 1 ساعت را با این نرم افزار تمرین کنند.

 

 

در 12 روز 100% تضمینی

آیا شما جزء کسانی هستید که ساعت ها مطالعه دارید ولی مطالب را به سرعت فراموش می کنید ؟

آیا شما هم جز کسانی هستید که به مطالعات خود اطمینان ندارید ؟

آیا فکر می کنید ذهن فراری دارید و مطالب را زود فراموش می کنید ؟

آیا فکر می کنید سرعت لازم در مطالعه را ندارید ؟

آیا کند بودن در مطالعه درسی شما را می رنجاند ؟

آیا با یکبار خواندن همه چیز را فراموش می کنید ؟

آیا انسجام فکری ندارید و با استرس همه مطالب را فرمواش می کنید ؟

فقط 12 روز تمرین یکساعته با نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات تمام موارد فوق را از بین می برد !!!

این نرم افزار دارای پروانه انتشار و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و دارای تائیدیه از شورای عالی انفورماتیک می باشد.

 

مجوز انتشار تاتات
مجوز انتشار تاتات

 

پروانه تاتات
پروانه تاتات

 

 

این نرم افزار برای اولین باردرایران با اینهمه قابلیت ها در این زمینه تولید گشته و هیچ مشابه دیگری هم ندارد.

وب سایت همیشه آنلاین نماینده رسمی موسسه ایرانیان موفق درخشان در فروش این نرم افزار می باشد

نرم افزار تند خوانی تاتات
نمونه بسته بندی نرم افزار تندخوانی تاتات

معرفی کاربردها و عملکرد نرم افزار تند خوانی و تقویت حافظه تاتات :

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این قسمت شامل فیلم آموزشی است که تمام مراحل نرم افزار را کامل توضیح داده و شما با استفاده از این فیلم می‌توانید به راحتی تمام توضیحات لازم برای استفاده از نرم افزار را بدانید و به نتیجه دلخواه برسید.

1. آموزش گام به گام: شامل 12 گام می‌باشد که شما می‌توانید هر جلسه را در یک روز تمرین کرده و و در 12 روز سرعت مطالعه و درک مطلب خود را حداقل 200 درصد افزایش دهید و به نتیجه فوق‌العاده عالی برسید.

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

هر جلسه شامل 3 بخش زیر است:
آزمون ابتدایی، تمرین، آزمون نهایی
در آزمون ابتدایی نرم افزار از شما یک تست سرعت مطالعه گرفته و بعد از تمرینات چشمی و ذهنی دوباره در بخش نهایی از شما تست دوباره سرعت می‌گیرد و تفاوت ایجاد شده را به صورت نمودار به شما نشان می‌دهد.

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

تمرینات هر گام شامل تمرینات چشمی برای تقویت تمام 6 مجموعه ماهیچه‌های چشم طراحی شده‌اند که سرعت خواندن شما را بدون خستگی چشم افزایش می‌دهند و این تمرینات حوزه دید و توانایی دیدن کلمات با سرعت بالا را در شما به طرز فوق‌العاده جالبی افزایش می‌دهند. در این تمرینات شما خواندن بلاک‌های متنی را می‌آموزید و همان طور که چشمانتان قوی‌تر می‌شوند خواندن و درک کردن بلاک‌های متنی و به دنبال آن پاراگراف‌های کامل، آسان‌تر می‌شوند.

2. تمرینات افزایش هوش چشمی شامل تمرینات زیر است:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

بازی اعداد: نشان دهنده حوزه دید شماست که هر چقدر حوزه دید شما بالاتر باشد شما در آن بازی بهتر عمل کرده. این بازی حوزه دید شما را گسترش می‌دهد که چشمان شما بتواند حجم بالایی از کلمات را ببیند و بخواند.

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

مسیر یابی چشمی:
این تمرین عضلات چشم، حوزه دید، تمرکز حواسِ شما را تقویت می‌کند و در انتهای مسیر هم از کاربر تست گرفته و نمودار پیشرفت نشان داده می‌شود.

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

کاهش مکث چشم:
تمرین قدرتمندی که مکث چشمان را بر روی هر کلمه کاهش می‌دهد. علت اصلی که زمان مطالعه چشم‌ها خسته شده و احساس خواب آلودگی به انسان دست می‌دهد این است که چشم خیلی زیاد (یک چهارم ثانیه و یا بیشتر) بر روی هر کلمه مکث کرده و این تمرین باعث افزایش سرعت خواندن و باعث کاهش مکث چشم می‌شود که بدین ترتیب دیگر موقع مطالعه خوابتان نمی‌گیرد.

آزمون درک مطلب:
بدین ترتیب که نرم افزار از شما تست گرفته و شما می‌توانید مشاهده کنید که غیر از اینکه سرعت چشمان شما بالا رفته آیا حافظه بلندمدت و کوتاه مدت شما هم قدرتمند شده است.
و در انتهای این تمرین نرم افزار بر اساس امتیازهایی که در این تمرین کسب کرده‌اید به شما نمودار پیشرفت می‌دهد.

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

3. تمرین‌های افزایش هوش و تمرکز:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این مجموعه تمرینات برای تقویت نیمکره سمت چپ و نیمکره سمت راست مغز طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و مخصوصاً تمرکز حواس شما افزایش یابد. در در این جا تعدادی از تمرینات این قست را برایتان شرح می دهیم:

بازی سو دو کو:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این بازی در واقع سطرها و ستونهایی دارد که باید در هر سطر و هر ستون اعدادی از یک تا نه به ترتیبی گذاشته شود که نه در ستون خودش تکرار شده باشد نه در سطر خودش و نه در بلوک خودش. این بازی بی نظیر شامل مراحل ساده، متوسط و سخت می‌باشد که سبب افزایش حضور ذهن و بالاتر رفتن توان محاسباتی و تقویت نیمکره چپ ذهن می‌گردد.

محاسبات معمولی اعداد:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این تمرین ساده و جذاب برای تقویت نیمکره سمت چپ مغز طراحی گردیده است که باعث قدرتمند شدن حافظه کوتاه مدت می‌شود و هر چه بیشتر این بازی را انجام دهید امتیاز شما به 100 نزدیک‌تر می‌شود. البته اگر امتیاز 100 را آوردید شما یک نابغه هستید.

بازی پیدا کردن حروف گم شده:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این بازی باعث افزایش حوزه دید و تمرکز می‌گردد و به طرز فوق‌العاده‌ای روی نیمکره سمت راست تأثیر مطلوب می‌گذارد و حافظه بلند مدت شما را تقویت می‌کند.

محاسبه ساده اعداد:
این تمرین یک بازی فوق‌العاده است. این تمرین باعث افزایش هوش و تمرکز می‌گردد که این بازی در واقع نتیجه تلاش‌های آقای دکتر کاواشیما می‌باشد که بعد از 20 سال تحقیق و پژوهش در زمینه اینکه چه تمرین‌هایی باعث فعال شدن و پویایی تمام مغز می‌شود طراحی شده و این تمرین در سرعت‌های بسیار بالا تمام قسمت‌های مغز، نیم کره راست و چپ مغز را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که مغز خیلی سالم و شاداب بماند و باعث افزایش قدرت تمرکز، حافظه کوتاه مدت، بلند مدت و باعث نبوغ و خلاقیت بیشتر مغز می‌شود.

محاسبات درختی:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این تمرین نیز در واقع تمرکز حواس شما را نشانه رفته و به طور فوق‌العاده حواس شما را متمرکز می‌کند. از این بازی لذت ببرید و با بقیه دوستان و اعضای خانواده رقابت کنید.

تمرین به خاطر سپردن کلمات:
این تمرین با نشان داده کلمات بی ربط در سرعت‌های بالا و درخواست برای به یاد آوری آن‌ها باعث افزایش قدرت حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و توانایی تصویر سازی ذهنی می‌گردد.

4. تمرین خواندن:

محیط نرم افزار تندخوانی
محیط نرم افزار تندخوانی

این بخش یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های نرم افزار تاتات می‌باشد که در آن شما خلاصه کتاب تعداد زیادی از کتابهای فوق‌العاده و بسیار پر فروش در زمینه موفقیت و روانشناسی را با روش تند‌خوانی مطالعه می‌کنید. موسسه ایرانیان موفق، به مدت 4 ماه با تیمی قوی شروع به خلاصه کردن کتب‌های فوق‌العاده در زمینه موفقیت کرد که پس از تایپ و ویرایش در این بخش نرم افزار تاتات گنجانده شدند. ویژگی عالی این بخش این است که شما می‌توانید به روش تندخوانی این کتاب‌ها را مطالعه کنید بدین صورت که بعد از انتخاب کتاب و فصل مورد نظر، شما می‌توانید تعداد کلمات در هر خط، اندازه قلم و تعداد بلوک‌های نشان داده شده و سرعت دلخواه خود را به نرم افزار داده و از او بخواهید به شیوه تند‌خوانی آن‌ها را به شما نمایش دهد.
بعضی از خلاصه کتاب‌ها در این بخش:
خلاصه کتاب آخرین راز شاد زیستن از اندرو متیوس
خلاصه کتاب در آغوش نور از بتی جی ایدی
خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
خلاصه کتاب آیین دوست‌یابی از دیل کارنگی
خلاصه کتاب از دولت عشق از کاترین پاندر
خلاصه کتاب اعتماد به نفس از باربارا دی آنجلس
خلاصه کتاب برای آن به سوی تو می‌آیم از جی پی واسوانی
خلاصه کتاب به سوی کامیابی 1 و 2 از آنتونی رابینز
خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر از رابرت کیوساکی
خلاصه کتاب تو همانی که می‌اندیشی از جیمز آلن
خلاصه کتاب جادوی تجسم خلاق از شاکتی گواین
خلاصه کتاب جهان هولوگرافیک از مایکل تالبوت
خلاصه کتاب حکایت دولت و فرزانگی از مارک فیشر
خلاصه کتاب خاطرات یک مغ از پائولو کوئیلیو
خلاصه کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست از کیم وو چونگ
خلاصه کتاب صفت‌های بایسته یک رهبر از جان مکسول
خلاصه کتاب قدرت فکر از جوزف مورفی
خلاصه کتاب گفتگو با خدا جلد اول و دوم و سوم از نیل دونالد والش
خلاصه کتاب مردان مریخی زنان ونوسی از جان گری
خلاصه کتاب نقشه پرواز از برایان تریسی
خلاصه کتاب نیروی حال از اکهارت توله
خلاصه کتاب نیمه تاریک وجود از دبی فورد
خلاصه کتاب هدیه از اسپنسر جانسون
خلاصه کتاب عظمت خود را دریابید از وین دایر
خلاصه کتاب قانون جذب از سید حسین عباس منش
خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده از برایان تریسی

5.مسابقه نرم افزار که تمام افرادی که نرم افزار تاتات را تهیه می‌کنند با ارسال عدد 33 به شماره پیامک موسسه ایرانیان موفق درخشان ( 300084150428) می‌توانند در این مسابقه که از تمام قسمتهای نرم افزار تست گرفته می‌شود، شرکت کنند و برنده جوایزی همچون لپ تاپ حرفه‌ای، تپلت حرفه‌ای و موبایل حرفه‌ای شوند.

این نرم افزار توسط گروه همیشه آنلاین تست و نتیجه مطلوبی گرفته شده است و تهیه آن نیز به شما توصیه می شود

آزمایشات انجام شده بر روی نرم افزار تندخوانی تاتات

آزمایشات انجام شده بروی نرم افزار تاتات
آزمایشات انجام شده بروی نرم افزار تاتات

ما نیمکره سمت راست مغزتان چگونه کار می‌کند؟ نیمکره سمت راست مغز زمانی که در حال مطالعه هستید تقریباً بیکار است. سمت راست مغز مرکز تخیل، تجسم، کشف، درک و آگاهی عمیق می‌باشد. سمت راست مغز فعالیت تمام تجربیات جدید را برای خواندن کنترل می‌کند. درگیر کردن نیمکره سمت راست مغزتان به یادگیری و درک مطلب بسیار کمک می‌کند و نرم افزار تندخوانی تاتات نحوه و چگونگی آن‌را نشان می‌دهد. در این نرم افزار تمرینات بسیار آسان هستند و هر کسی می‌تواند آن‌ها را انجام دهد. نرم افزار تندخوانی تاتات بر اساس اصل تکرار ساخته شده است. اصلی که در تمام زمینه‌های علمی، صنعتی، تجاری و زندگی شخصی به عنوان یک روش یادگیری موثر ثابت شده است. اما بهترین نکته در مورد این نرم افزار سادگی آن است. بدون توجه به اینکه سرعت مطالعه شما هم اکنون چگونه است نرم افزار تاتات شما را قادر می‌سازد تا تمامی لغات یک جمله را بدون اینکه انرژی و توانایی‌تان را صرف درک و فهم آن لغات کنید بخوانید و شما این کار را با سرعت قابل توجه بیشتری انجام خواهید داد.

آزمایشات انجام شده بروی نرم افزار تاتات
آزمایشات انجام شده بروی نرم افزار تاتات

اگر شما دانشجو هستید خواهید فهمید که نرم‌افزار تاتات توانایی یادگیری شما را بهبود می‌بخشد و اینکه چگونه با افزایش سرعتتان، شما قادر خواهید بود تا اطلاعات مورد نیازتان را سریع‌تر درک کنید.

اما این همه ماجرا نیست، مطالعات نشان داده که تکرار، کلید یادگیری می‌باشد و مؤثرترین تکرار در 24 ساعت اول بعد از اولین مواجهه با ایده، یا اطلاعات جدید می‌باشد. با افزایش سرعت در پروسه تکرار، شما قادر خواهید بود که 3 بار مرور را در طول 24 ساعت اولیه انجام دهید که این خود یک اتصال عصبی را در ذهن شما ایجاد می‌کند و در نتیجه شما اطلاعات را خیلی کارآمدتر در ذهن خود ذخیره و در آینده به طور مؤثرتری از آن استفاده خواهید کرد.

هیچ برنامه دیگری به شما این قدرت را نخواهد داد که توانایی خواندن و درک مطلب خود را به سرعت ارتقا دهید بدون اینکه زمان و انرژی زیادی صرف کنید. این یک دستاورد و نکته مثبت بسیار بزرگ و عالی برای کسانی است که در زندگی‌شان نیاز به مطالعه مکتوبات زیادی دارند.

نرم‌افزار تاتات برای استفاده در منزل مناسب می‌باشد. همان طور که جهت استفاده در مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی مناسب می‌باشد. 5000 نفری که به طور آزمایشی از این نرم‌افزار استفاده کردند با افزایش فوق‌العاده سرعت و درک مطلب مواجه شدند.

این نتایج عالی بود، برای اینکه به شما توضیح کلی از نتیجه این آزمایش بدهیم باید بدانید که سرعت متوسط خواندن برای یک متن عادی در حدود 200 کلمه در دقیقه است.

آزمایشات انجام شده بروی نرم افزار تاتات
آزمایشات انجام شده بروی نرم افزار تاتات

در این آزمایشات، عملکرد خانم‌ها بهتر از آقایان بود و همچنین افراد زیر 40 سال سرعت بسیار بسیار بیشتری داشتند اما همه کسانی که در برنامه شرکت کرده بودند (بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیتشان) افزایش بسیار عالی در سرعتشان داشتند.

محققانی که این آزمایش را انجام دادند دریافتند که یک دانش‌آموز معمولی با استفاده از این نرم افزار قادر است که سرعت مطالعه دوره تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دبیرستان نیز نرم افزار تاتات بسیار تأثیرگذار بود. دانش‌آموزان سال اولِ یک دبیرستان مورد آموزش افزایش سرعت خواندن قرار گرفتند که قبل از تمرین با نرم افزار تاتات، آن‌ها می‌توانستند به طور متوسط 180 کلمه در دقیقه را بخوانند. تنها در انتهای تمرین جلسه اول سرعت آن‌ها به 250 کلمه در دقیقه افزایش پیدا کرد و در انتهای جلسه دوازدهم سرعت متوسط آن‌ها به 980 کلمه در دقیقه رسید. یعنی افزایش 550 درصدی.لی خود را 6 تا 10 برابر افزایش دهد.

نتایج در مورد همه دانش‌آموزانی که از نرم افزار تاتات استفاده کردند یکسان بود. در شهر تهران، یک فرد سرعت خواندش را از 159 کلمه در دقیقه به 544 کلمه در دقیقه تنها ظرف یک ماه افزایش داد. در طول 3 ماه، او از رتبه 61 در مدرسه به رتبه ششم صعود کرد.

این نرم افزار به دانشجویان نیز توصیه میگردد تا رفتار های نادرست حافظه خود را بهبود بخشیده و در تقویت آن بر آیند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های فروشگاه تماس بگیرید

09129739525

همیشه آنلاین

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

خواب در زمان مطالعه

عادت درون خوانی به هنگام مطالعه را اکیدا ترک کنید

عادت درون خوانی به هنگام مطالعه را ترک کنید یکی از نادرست ترین شیوه های …

2 دیدگاه

  1. با سلام مطالبتون خوب و عالی بود استفاده کردیم

  2. سلام

    بسیار ممنونم که من رو با این نرم افزار آشنا کردید بعد از ار با این نرم افزار تازه فهمیدم چقدر وضعیت مطالعم افتضاح بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *