اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

افزایش شهریه پیام نور سال 91 | اطلاعات تکمیلی نتایج آزمون های فراگیر

افزایش شهریه پیام نور سال 91

افزایش شهریه پیام نور سال 91 - دانشگاه پیام نور
افزایش شهریه پیام نور سال 91 – دانشگاه پیام نور

افزایش شهریه پیام نور سال 91 : رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به تعداد پذیرش داوطلبان در آزمون سال جاری فراگیر این دانشگاه، گفت: طبق مصوبه، شهریه دوره های فراگیر 91 دانشگاه پیام نور 15 درصد افزایش یافته است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به تعداد پذیرش داوطلبان در آزمون سال جاری فراگیر این دانشگاه، گفت: 5 هزار و 582 پذیرفته شده نهایی کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی ناپیوسته) و 86 هزار و 474 پذیرفته شده دوره کارشناسی پیوسته  دوره های فراگیر سال 91 اعلام شده است.

سلیم بهرامی افزود:22 هزار و 435 نفر نیز  پذیرفته شده نهایی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال 91 می باشند.

وی اعلام زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان را روزهای ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: شیوه ثبت نام این عده از پذیرفته شدگان هیچ تفاوتی با سایر ورودیهای دانشگاه پیام نور ندارد اما طبق مصوبه، شهریه دوره های فراگیر نیمسال دوم سال تحصیلی جاری ۱۵ درصد افزایش یافته است.

دکتر سلیم بهرامی گفت: 115 هزار نفر در آزمون فراگیر سال 91در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: این عده از پذیرفته شدگان با دانشجویان ورودی نیمسال نخست سال تحصیلی جاری در یک کلاس درس نخواهند بود.

علیرضا دل افکار در مورد زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون های فراگیر شال 91 گفت :

 وی گفت:زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92/91 ( پذیرش بهمن ) را از تاریخ 23/11/91 لغایت 30/11/91 و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول 93/92 (پذیرش مهر) را از تاریخ 14/6/92 لغایت 18/6/92 اعلام کرد.

دل افکار تصریح کرد: پذیرفته شدگان گرامی لازم است اصل مدارک لازم را با حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg اسکن نموده و به سایت ثبت نام( http://reg.pnu.ac.ir ) مراجعه و پس از مطالعه اطلاعات و راهنمای مربوط به ثبت نام غیرحضوری با شناسه کاربری و گذرواژه ارائه شده اقدام به ثبت نام نمایند.

موارد مورد نیاز برای اسکن در کلبه دوره های تحصیلی :

۱- کلیه صفحات شناسنامه

۲- تصویر کارت ملی

۳- عکس با زمینه روشن

۴- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

مدارک اختصاصی مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی):

۱- مدرک فوق دیپلم (مدرک کاردانی پیوسته یا مدرک کاردانی پیوسته نظام جدید آموزش متوسطه مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت)

۲- مدرک پیش دانشگاهی (در صورت گذراندن دوره پیش دانشگاهی)

۳- گواهی اشتغال به کار و مدرک مثبته برای استفاده از سهمیه سازمان های طرف قرارداد با دانشگاه پیام نور

۴- گواهی تاییدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

مدارک اختصاصی دوره کارشناسی پیوسته :

۱- دیپلم متوسطه ۳ ساله

۲- پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا فوق دیپلم

۳- کارنامه دوره متوسطه عمومی و دوره پیش دانشگاهی

۴- رسید پستی تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی ( رسید پستی تایید تحصیلی خود را باید از باجه های پستی شهر خود دریافت کنید)

۵- گواهی اشتغال به کار و مدرک مثبته برای استفاده از سهمیه سازمان های طرف قرارداد با دانشگاه پیام نور

۶- گواهی تاییدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

مدارک اختصاصی دوره کارشناسی ارشد :

۱- مدرک کارشناسی پیوسته/ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت

۲- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته

۳ گواهی اشتغال به کار و مدرک مثبته برای استفاده از سهمیه سازمان های طرف قرارداد با دانشگاه پیام نور

۴- گواهی تاییدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

تــــــذکــــــر مــــــــــهــــــــــم

پذیرفته شدگان نیمسال اول ۹۳-۹۲ تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ فرصت دارند آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه نمایند .

لازم است کلیه پذیرفته شدگان دوره های فراگیر سال ۹۱ دانشگاه پیام نور برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام خود می توانند از تاریخ ۲۳ بهمن ۹۱ لغایت ۳۰ بهمن ۹۱ به سایت جامعه خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور (گلستان) به نشانی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه نمایند

توجه : درپایان لازم به توضیح است کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون بر روی سایت سازمان قابل مشاهده می باشد و لذا داوطلبان در صورت هرگونه سوال منحصراٌ از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان می توانند اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند .

اطلاعات تکمیلی دیگر :

  • احتمال اعلام تکمیل ظرفیت بسیار ضعیف است چون در چند دوره قبل پیام نور تکمیل ظرفیت نداشته است
  • دانشجویان برای اطلاع از اینکه پذیرش بهمن ۹۱ هستند یا مهر ۹۲ ، کد رشته محل قبولی خود را در دفترچه ثبت نام جستجو نمایند تا مطلع شوند پذیرش چه ترمی هستند.  لینک دانلود دفترچه ارشد فراگیر سال 91
  • دانشجویان مشروط قبول باید در ترم نخست دروس مردودی خود را اخذ کنند. بعد از قبولی در دروس دانشپذیری ، نمرات مردودی دانشپذیری کد ۳ میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شوند.
  • داوطلبانی که در تهران قبول شده اند برای اطلاع از مرکزی که رشته آنها ارائه می شود به سایت دانشگاه پیام نور تهران با آدرس : http://tehran.pnu.ac.ir مراجعه نمایید
  • ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی است و پس از تایید اولیه تاریخ مراجعه حضوری به شما از طریق سیستم اطلاع داده می شود
  • تا زمان ثبت نام ورود به سیستم گلستان برای ثبت نام مقدور نیست لطفا در این مورد سوال نفرمایید اطلاعات نحوه ثبت نام در زمانش به شما اطلاع داده خواهد شد
  • ورودی های مهر در مورد اینکه می توانند در بهمن ثبت نام نمایند یا واحدی پاس نمایند سوال نفرمایند چون امکان پذیر نیست

توجه :  لطفا در مورد مسائلی که در بالا توضیح دادیم در بخش نظرات سوال نفرمایید چون پاسخ داده نخواهد شد

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

142 دیدگاه

  1. با سلام

    من قبولی 92 مهر ماه هستم تا کنون مدارک خودرا بصورت غیر حضوری ارسال نکرده ام آیا فرصت ارسال آن گذشته چون قادر به ورود به سایت گلستان نمی باشم

    • تقریبا یکسال از زمان ثبت نام شما گذشته دیگر نمی توانید ثبت نام کنید چون به عنوان انصراف تلقی شده است

  2. سلام من برای انتخاب رشته دکتری 92بیوشیمی پیام نور اصفهان مجاز شدم می خواستم ببینم شهریه آن با فراگیرها یکی است ؟

    • هنوز در مورد شهریه های جدید دکتری اطلاعاتی کسب نکردیم بزودی مطلبی در اینباره قرار خواهیم داد شما نگفتید که منظورتان از فراگیر مقطع ارشد بود یا دکتری ؟

  3. سلام خسته نباشین
    یه سوال داشتم خواهش میکنم راهنماییم کنین
    من کارشناسی روانشناسی قبول شدم و توی دوره دانشپذیری هم مراکز مجاز ثبت نام کرده بودم و کلاساشو شرکت میکردم
    الان باید دوباره واسه ترم جدید شهریه دوره دانشپذیری رو هم بدم؟ به علاوه ترم دومم رو هم پرداخت کنم؟ یعنی دقیقا چقدر میشه شهریم؟

    • چه در کلاسی شرکت بکنید یا نکنید باید مابه تفاوت شهریه دانشپذیری را واریز نمایید که معمولا نصف شهریه یک ترم است حدودا از 500000 تا 700000 تومان که باید از طریق دفترچه حساب کنید در ضمن شهریه ترم جدید هم باید واریز شود

  4. سلام. من پذیرش بهمن عسلویه را آوردم به عنوان انتخاب سوم. شهر ری پذیرش مهر را هم آوردم. آیا می شه تو پذیرش بهمن ثبت نام نکنم و با مهری ها واسه شهر ری ثبت نام بکنم؟ منه خاک به سر اول عسلویه را زده بودم و بعد شهر ری را. حالا موندم تو گل.

  5. سلام مدیر یک سوال نوشته اند از 16 فروردین به بعد مراجعه حضوری و از 23 تا 30 مراجعه غیرحضوری حال کلاسها از بعد عید است اگر نه چگونه است ؟ ممنونم

  6. سلام مدیر عزیز. همون طور که میدونین من حسابداری ابوموسی قبول شدم. برای مراجعه حضوری به همراه اجازه ورود نمیدن و فقط مجوز ورود به جزیره برای دانشجو صادر میشه. فقط 5/8 صبح یک پرواز برای ابوموسی دارن بنابراین شب باید آنجا موند تا صبح روز بعد که هواپیما بیاد. برای انتقالی هم به هر دری زدم بسته بوده.در رابطه با کلاسها میگن استاد نداریم پس همه غیر حضوریه و در مورد پایان نامه اینترنتی انجام بدین. اساتیدم میگن ثبت نام نکنم و دوباره برای کنکور سراسری بخونم چون اگر غیر حضوری باشه بار علمی نخواهد داشت و در ضمن برای مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور آنهم ابوموسی و کاملا” غیر حضوری را خیلی راحت رد میکنن. میشه بهم بگین چه کار کنم؟ لطفا” نگین صلاحمو خودم بهتر میدونم. یه چیزی با دلیل بهم بگین لطفا”.

    • با شرایط گفته شده بهتر است برای سراسری وقت بگذارید چون ادامه تحصیل با این وضعیت بسیار دشوار خواهد بود

  7. با سلام خدمت مدیر مهربون و صبور سایت
    تا به حال واسه ثبت نام دانشگاه اننقدر اذیت نشدم توی سایت سنجش نوشته
    پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 برای اطلاع دقیق از تاریخ و نحوه ثبت‌نام خود می‌توانند از تاریخ 20/11/91 تا 23/11/91 به سایت خدمات آموزشی دانشگاه پیام‌نور (گلستان) و یا پرتال دانشگاه مراجعه نمایند.
    اما توی اطلاعیه ی شما از 23 تا 30 باید به سایت مراجعه کنیم. از ونجایی که واسه ثبت نام باید از مشهد برم رشت باید برنامه بریزم
    شما نمیدونید واسه ثبت نام ارشد کی باید برم؟ ثبت نام غیر حضوری هم نکردم!!! میترسم فرصتش تموم بشه.

    • اولا شما باید بخشنامه ها و خبرهای پیام نور را الویت بدانید چون دانشگاه برنامه ثبت نام را دارد دوما ثبت نام غیر حضوری است لطفا برنامه ریزی نکنید یک دفعه پاشید بروید اونجا بعد کلی هزینه و وقت صرف کنید طبق آخرین خبر از دانشگاه ثبت نام از 23 بهمن شروع می شود که به صورت اینترنتی است و پس از ثبت نام اولیه و تایید توسط دانشگاه تاریخ مراجعه حضوری به شما در همان سیستم اطلاع داده خواهد شد
      به صراحت گفته شده است از مراجعه حضوری خودداری کنید چون ثبت نام حضوری نخواهند کرد

  8. با سلام
    من ارشد بیوشیمی تهران قبول شدم
    می خواستم بدونم من مدرک لیسانسم 2 هفته دیگه اماده میشه اگه واسه ثبت نام مدرک ارائه ندم مشکلیه؟

  9. سلام خسته نباشید.

    ببخشید خبری درباره کاهش دروس جبرانی ارشد ندارید؟
    توی سایت های دیگه این خبر عنوان شده که دروس جبرانی ارشد برای لیسانس های غیرمرتبط امسال حداکثر 12 واحد شده.

    ممنون

    • خبرش تو سایت هست اگر جستجو نمایید دروس جبرانی برای رشته های غیر مرتبط به 12 واحد کاهش یافته است

  10. به این لینک برید و این بند زیر رو هم که داخل متن نوشته رو بخونید:

    http://www.aftabir.com/news/view/2005/may/22/c3c1116779301.php/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87

    پذیرفته شدگان در دانشگاه از طریق دوره هاى فراگیر که در اولین نیمسال تحصیلى در سطح کشور در هر رشته تحصیلى حائز رتبه هاى اول تا سوم شده باشند نیز از مزایاى مذکور بهره مند مى شوند.

    رتبه منم 3 شده آیا منم شامل این تخفیفات میشم؟

    • اولا به تاریخ خبر هم نگاهی بندازید دوما این تخفیف برای دانشجویانی هستند که مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نورند نه دانشجویانی که در کنکور رتبه کسب کرده اند رتبه درج شده در کارنامه نیز رتبه کشوری و سراسری نیست بلکه رتبه در کد رشته محل انتخابی است و تا جایی که من اطلاع دارم این مزایا برای قبولی های کنکور فراگیر نیست

  11. سلام …من از 32 واحد 4 واحدیعنی دو درس اختیاری دارم لازم به گذراندن اینهاهستم یاخیر؟ممنون/.

  12. سلام
    میخواستم بدونم تکمیل ظرفیت میزنن؟
    اگه آره چه تاریخی؟
    مرسی

  13. به نظر من جدا از مدرکش و سختی دروس اگ در نظر بگیریم واسه آزاد وام میدن اما پیام نور وامم نمیدن ؟!!!
    چ خبره این همه هزینه
    دوست گرامی ممد درست میگن

  14. با سلام

    لطف” پاسخ فرمایید
    بنده آموزش محور حسابداری قبول شدم بدون شناخت که اصلا” آموزش محور به چه معنی میباشد حالا شنیدم که کسانی که آموزش محور میخونن امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری را ندارند سوال بنده 1 – آیا چنین قضیه ای صحت دارد یا نه؟
    2- آیا امکان تغییر به پژوهش محور وجود دارد یا خیر؟
    با توجه به اینکه بنده تکمیل ظرفیت آزاد فیروزکوه قبول شدم و به دلیل نبود وقت کافی میخواستم پیام نور را بروم با توجه به موارد بالا کدام دانشگاه را انتخاب نمایم.

    با تشکر

  15. من حساب کردم دیدم برای أرشد معماری
    آزاد:8.5میلیون
    پیام نور:7میلیون
    هزیه داره
    درضمن آزاد:واحدنظری70000
    واحدعملی 93500
    پیام نور:نظری63000
    عملی کم هزینه:187000
    عملی پرهزینه:245000
    جای تعجب فراوان داره که پیام نور واحدعملی رو ٢قسمت کرده
    چه خبره اینهمه هزینه!!!

  16. سلام -من از زحمات شما سایت همیشه انلاین ممنون متشکرم چون شما دراین یکی یک ودوسال زحمات زیادی کشیده اطلاع رسانی کرده اید ،من کارشناسی ارشد عسلویه قبول شده ام امیدوارم دوستانی هم که زحمت کشیده اند مزد زحمات خود را دریافت نماییند ودر رشته خوبی قبول شوند –ممنون

  17. سلام من در ترم بهمن مهندسی نرم افزار( ارشد) قبول
    شدم ظاهرا اول باید به صورت غیر حضوری ثبت نام کنیم
    ولی به هنگام مراجع به آدرس پیام نور برای ثبت نام usernam و pasword لازم است که من ندارم لطفا در مورد چگونگی دریافت user و password مرا راهنمایی کنید . با تشکر.

    • خواهشمندم سوالاتی در مورد ثبت نام مطرح نکنید !!! زمان ثبت نام هنوز نرسیده چرا اینقدر عجله دارید وقتی زمانش رسید بهتون اطلاع داده خواهد شد

  18. من میخام پسفردا ازشهرستانم ب پیام نور تهران شرق مراجعه کنم
    چندتا سوال دارم که میخام حضورا برم اونجا و بپرسم
    چون تلفنها رو برنمیدارن
    بنظرشما حضوری پاسخگو هستن ؟؟

  19. یعنی از23تا30ثبتنام هست
    یعنی موقعی که ثبتنام غیرحضوری انجام دادیم درجا میگه باید کی ب دانشگاه مراجعه کنیم؟؟
    اگه از23تا30 ثبتنام باشه پس کی انتخاب واحد و کلاساشروع میشه؟؟

    • پس تایید اولیه ثبت نام تاریخ مراجعه حضوری از همان سیستم به شما طی گزارشی به شما اطلاع داده می شود در موردانتخاب واحد پس از تایید اولیه می توانید انتخاب واحد نمایید

  20. سلام
    برای ثبتنام اصل گواهی لیسانس رو میخان که معمولا دانشگاهها چندسال بعدفارغ تحصیلی بما میدن/
    فعلا گواهی موقت بما دادن
    ما باید همینو اسکن کنیم دیگه؟

  21. سلام .
    ببخشید آیا هزینه ی ارشد فراگیر را کمیته امداد برای کسانی که تحت پوشش این نهاد هستند متقبل میشه؟؟؟

  22. سلام و عصر به خیر چند تا سوال رام پیش اومده که امیدوارم راهنمایم فرمایید.
    1بنده کارمند استانداری میباشم و در مقطع ارشد حسابداری ابوموس قبول شدم ایا ه نظر شما وام شهریه به بنده تعلق میگیرد؟یا خیر و ایا میتوان همین ترم بهمن استفاده کرد و یا باید گذاشت در ترم مهر ؟؟
    2-ایا برای دروس که امتحانات ان بصورت تشریحی کامل یا تستی تشریحی برگزار میشود میتوان انتخاب محل ازمون نمود و ایا پاسخ نامه را دانشگاه مبدا تصحیح مینماید یا مقصد؟؟
    3-با توجه به ارائه9واحد در ترم دانشپذیری و اوردن نمره بالاتر از 12 تنها در یک درس ایا باید شهریه متغیر اون6واحدی را که کمتر از12شده یم را بپردازیم یا خیر؟
    4-ایا این افزایش15% برای فراگیر مقطع ارشد امسالهم هست ؟؟
    5-با عنایت به شاغل بودن اینجانب در یکی از شهرستانهای استان اصفهان و بعد فاصله بسیار زیاد با ابوموس و تنها فقط برای ارائه حضوری مدارک به دانشگاه توصیه جنابعالی به بنده چیست یا حداقل راهنماییتان چون فاصله بسیار زیاد با دانشگاه و انهم رشته حسابداری و تازه شیوه اموزش محور دارای 2واحد سمینار میباشد چیست؟؟ چون میدانید عدم حضور در کلاس باعث عدم گرفتن میانترم میباشد و بحث برانگیز تر شاید استادی پاسخ را تصحیح نمایید که به دانشجویانی که در کلاس حضور داشته اند ارفاق بهتری نمایید واقعا اگر توصیه ای و یا راهنمایی دارید بفرمایید تا من بهترین تصمیم را بگیرم……

    • 1- در دفترچه فراگیر قید شده که وام تعلق نمی گیرد ولی بازهم این موضوع را از دانشگاه پیگیری کنید
      2- انتخاب محل آزمون برای تمام آزمون ها میسر است ( البته قرار است تمام دروس تستی برگزار گردند)
      3- کلا شهریه دانشپذیری را که نصف شهریه یک ترم است باید اضافه با شهریه ترم جدید واریز نمایید و هزینه واحد های جبرانی که شامل شهریه متغیر است نیز بپردازید
      4- بله برای تمام دانشجویان است
      5- در این مورد چه راهنمایی بکنم وقتی نیاز به مراجعه حضوری باشد باید بروید در کل حضور در کلاس ها نمره مثبت برایتان دارد

  23. باسلام و خسته نباشید.
    من برای بهمن ماه 91 مدیریت رسانه قبول شدم البته دو درس را بالای 12 و دو درس را زیر 12.حال با توجه به محاسبات شهریه برای ترم جدید این فرمول محاسبه درست است؟
    1)کل شهریه ثابت ترم اول (۵.۷۰۸.۷۱۳ریال) + هشت واحد ازمون داده شده (8*۵۴۲.۳۲۸ریال) + شهریه ثابت و تعداد واحدهای ترم دوم ضربدر 15 درصد؟
    2)و یا اینکه در گرفتن هزینه دوره دانشپذیری مبلغ دریافتی فقط همان ۵.۷۰۸.۷۱۳ریال + شهریه متغیر و ثابت ترم دوم است؟
    ممنون میشم اگه توضیح بدید چون ثبت نام من به میزان مبلغ و هزینه محاسباتی شما برادر بزرگوارم داره

    • هزینه ترم اول که همون دانشپذیری است درصورتی ک نمره بالای 12بگیری
      نصف هزینه ثابت ومتغیرمیشود/
      بقیه درست است

      • در کل هزینه ترم دانشپذیری نصف هزینه شهریه ثابت + متغیر است و اگر هم درسی را مردود شده باشید باید هزینه واحد های جبرانی را نیز بپردازید

        • یعنی باید نصف شهریه ثابت(300)توان +کل شهریه ثابت که تقریبا 600هزار تومن میشه =900هزار تومان رو بپردازیم؟؟
          ای وایییییییییییی

    • شهریه دانشپذیری 50% درصد می باشد یعنی نصف شهریه یک ترم است شهریه ثابت + شهریه متغیر ضربدر 50 درصد

  24. دوست شما از مازندران

    سلام.
    دوست دارم تشکر کنم از زحماتتون.
    یک سالی میشه که با سایتتون همراهم و بار اولیه که کامنت میذارم.
    جدا ممنونم بابت حوصله تون تو جواب دادن به سوالا و اینکه سایتتون منبع قابل اعتمادی برای من بود.
    امیدوارم در همه مراحل موفق باشید.

  25. صفحه 49 دفترچه فراگیر أرشد نوشته شده
    بند13:هیچگونه مزایا ازقبیل کمک هزینه تحصیلی،خابگاه،بیمه و… ب دانشجو تعلق نمیگیرد
    با این حساب وام نمیدن؟؟

  26. ببخشید ثبت نام غیر حضوری قبل از حضوریه؟ با تشکر

  27. سلام .خسته نباشید . مدیر جان من نرم افزار قبول شدم . فقط الگوریتم رو بالای 12 شدم . سیستم عامل و پایگاه رو زیر 12 شدم . می خواستم بدونم ایا علاوه بر اینکه این دو تا رو باید دوباره بردارم باید سیستم عامل و پایگاه داده دوره کارشناسی رو به عنوان جبرانی بردارم یا نه؟

  28. من آزاد ثبت نام کردم ومقداری هزینه رو پرداخت کردم
    ولی میخام پژوهش محور تهران ثبتنام کنم
    بایدچیکار کنم ؟آیا پولامو برگشت میدن؟ بایدانصراف بدم؟ مشکلی پیش نمیاد برای ثبتنام پیام نور؟؟

  29. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما .
    بنده دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی سال قبل91-90)هستم .
    همونطور که اطلاع دارید در گذشته تعداد واحد های جبرانی برای رشته های غیر مرتبط 24 واحد بود .
    بنده تا الآن 20 واحدش رو پاس کردم میخواستم بدونم با توجه به این تغییر و تحولات جدید و کم شدن تعداد واحدهای جبرانی آیا ضرورتی داره که 4 واحد باقی مونده رو هم پاس کنم یا نه؟
    با ذکر این نکته که بنده کل 12 واحدی رو که امسال به عنوان جبرانی تعیین شده پاس کردم .
    با تشکر …

    • با توجه به اینکه همیشه بخشنامه جزئیاتی در اجرا دارد من دقیقا نمی دونم شامل حال شما می شود یا دوره های بعدی شماست چون این قانون جدید اعلام شده است بهتر است از طریق دانشگاه پیگیری نمایید ( تماس با مرکز خودتان می توانید پیگیری نمایید)

  30. مدیرسایت
    قبول داری هرمدرکی که از دانشگاههای تهران بگیری مثلا چه پیام نور(تهران) چه غیرانتفاعی(سوره) چون اسم تهران روی اونو بخودی خود ارزش داره ؟؟
    تهران بودن ارزششو میبره بالا؟

  31. سلام مدیر جون
    شهریه ی بین اللملی بیشتره؟

  32. با سلام خدمت مدیر سایت محترم
    می شه بفرمایید دانشجو هایی که از طریق فراگیر وارد پیام نور می شن با دانشجو هایی که از طریق آزمون سراسری وارد میشن (در مقطع کارشناسی پیوسته)چه فرقی با هم دارند؟؟؟

  33. سلام.شب بخیر.میخواستم بپرسم که الان که واسه ورودی جدید ثبت نام میکنیم ،شهریه این 8واحدی که امتحان دادیم چی میشه؟! باهم ازمون گرفته میشه؟!

  34. جناب مدیر سایت بنده پژوهش محور ارشد عسلویه معماری قبول شدم به نظر شما از تهران بخام برم ارزش داره خواهشا ی نظر بدید؟به عنوان ی برادر بزرگتر من راهنمایی کنید منطقی

    • خواهشمند است اینجور سوالات را مطرح نکنید من هیچگونه راهنمایی در این موارد نمی کنم چون ممکن راهنمایی اشتباهی بشه و اینکه من هیچ جزئیات از وضعیت شما ندارم

  35. مدیرجون خاهشا بگو کد2593 کدوم من توسایت پیدانکردم خب
    دانشگاه تهرانه
    شرقه؟غربه؟جنوبه

    • رشته را بگید

      • کد2593 پژوهش محور معماری تهران/
        درضمن ی سوال دیگه
        من هر٨واحد أرشد رو12 ب بالا شدم
        پس هزینه ترم1که دانشپذیری است میشه نصف هزینه که تقریبا700تومان میشه بعلاوه فرضا که ترم2 که الان میخام بگیرم 2میلیون بشه
        مجموع میشه2700
        درسته؟؟
        فرضاهمین مقدارمیشه دیگه؟

  36. از زحمات مدیر سایت تشکر میکنم
    در ضمن خواستم بگم به دوستان متقاضی رشته اقتصاد که من با نمرات (_اقتصاد خرد:13/33و اقتصاد کلان 14)پژوهش محور بهمن 91 اصفهان قبول شدم با تراز 1603 در اولویت اول
    مرسی

  37. آقا مدیر:
    الان من که ٨واحد أرشد رو ۱۲به بالا شدم
    بالاخره واردترم۲ میشم دیگه؟چون بچه های ترم۱ این واحدها رو گذراندن
    پس با بچه های نیمسال اول باهم وارد ترم۲ میشیم دیگه؟

  38. سلام
    مدیر جون شما نرم افزار خوندی ی کم هوای ما رو داشته باش
    تو منابع درسیشون همه درسا زبان اصلی و قسمت ترجمه شون خالیه!!!! ترجمه ازشون هست؟؟؟؟؟ی کم توضیح بدی ممنون میشیم

    • اصلا پیشنهاد نمیشه ترجمه بخونید فقط منبع اصلی چون متاسفانه ترجمه ها خیلی منطبق با منبع اصلی نیستند

  39. سلام مدیر عزیز. خسته نباشین و ممنون از اینکه صبورانه همراهمون بودین. یه سوالاتی در مورد مقاله و … داشتم. براتون مقدوره از طریق ایمیلم بهم کمک کنین؟ بازم ممنونم.

  40. مدیرسایت
    آخه من رفتم توسایت پیام نور تهران چیزی پیدانکردم
    لطفا شما بگید کد2593کدوم دانشگاست؟

  41. مدیر جون راستش رو بخوای من الان 4 ساله لیسانس با رتبه ممتاز دستمه کار پیدا نکردم . شما هم میگید با ارشد اصلا کار پیدا نمیشه . اگه اینطوریه چرا برم دو سال هم وقت و هم پولمو هدر کنم. ادامه ندم بهتره.بازم علاف میگردیم . من فقط دنبال کار دولتی هستم . اونم پارتی می خواد.

    • بگذارید توضیح بدهم که سوء تفاهم نشه منشور من این نیست که اصلا کار پیدا نمیشه بلکه پیدا کردن کار مشکل هست و کسانی موفق می شوند که بتوانند گلیم خودشان را از این آب بیرون بکشند در مقطع ارشد به علت بالا رفتن مدرک و افزایش حقوق کمی حوضه کاری کوچکتر خواهد شد و در این مقطع اگر تخصص لازم را نداشته باشید استخدام خیلی مشکل خواهد شد

  42. با سلام..در ارتباط با تصویر کارت ملی…کارتم مفقود شده می تونم تصویر کپی از کارتم بذارم..تمام تاییدیه و استعلام از ثبت احوال گرفتم
    با تشکر

  43. ببخشید دروس پیش نیاز کدوره کارشناسی خوندیم هم باید بالای دوازده باشد؟

  44. پس درمودکارشناسی ازکی بایدسوال کنیم‏?لطفا کمک کنید.

  45. سلام 1سوال داشتم.من امسال فراگیرکارشناسی پیوسته قبول شدم نمیدونم دقیقا شهریه هرترم چقدره میشه کمک کنیدلطفا‏?‏

  46. سلام/میشه لطفامنو راهنمایی کنید/آیا برای دروس جبرانی ارشدهم باید پیش نیاز رعایت کرد؟

  47. برا کسانی که می خوان تو مقاطع بالاتر درس بخونن آموزش محور بودن می تونه مانع بشهمن تو یه جایی خوندم که اینا هیچ فرقی با هم ندارن و می تونن تو مقاطع بالاتر هم ادامه تحصیل داد

  48. بابا چرا به مطالب دقت نمی کنید!
    اونایی که الان میرن ثبت نام کنن نیم سال دوم هستند و مسلما با بچه های نیم سال اول 91 سر یک کلاس نخواهند بود. بچه های ورودی مهر هم نیم سال اول 92 هستند که بازم اینا با نیم سال اول امسال سر یک کلاس نمیرن. این که عادیه…

    دقت کنید به خبر:
    رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: این عده از پذیرفته شدگان با دانشجویان ورودی نیمسال نخست سال تحصیلی جاری در یک کلاس درس نخواهند بود.

    • خوب اگه اینطور بود دیگه لازم به گفتن نبود غیب گفته معلوم که ترم 1 با ترم دو باهم سر یه کلاس نمیشینن
      این ها میخوان برای فراگیر و عادی (کنکور سراری) دو کلاس تشکیل بدن اینطوری که من شنیدم.

  49. یادم رفت بگم
    پژوهش محور معماری تهران قبول شدم

  50. مدیرسایت
    من بدجور سر٢راهی گیرکردم
    از یک طرف علوم تحقیقات آزاد شهرستان خودم قبول شدم ازطرفی پژوهش محور معماری
    نمیتونم درست تصمیم بگیرم از یک طرف میگم ٨واحد پاس شده باز کی حوصله داره توی دانشگاه آزاد همونا رو دوباره بخونه
    ازطرفی دیگه میترسم برم فراگیر ،که نکنه ی وقت مدرکش درقیاس با آزاد کمتر باشه وفراگیر بودنش دردسر بشه واسم
    یکی ازبستگانمون که سمتی داره در آزاد،میگه ازلحاظ ارزشی اول سراسری دوم آزاد سوم پیام نور بعدش غیرانتفاعی وعلمی کاربردیه/
    خاهشا کمکم کن دارم دیوانه میشم

    • جنجال بر سر آزاد و پیام نور همیشه وجود داره باید خودتان تحقیق کنید و به نتیجه برسید چون از من بپرسید میگم پزوهش محور پیام نور ولی بعضی ها آزاد رو بهتر می دونند

  51. تودفترچه هزینه زده:
    شهریه ثابت:5.708.713

    دروس نظری:542.328

    دروس عملی کم هزینه:1.626.983

    دروس عملی پرهزینه وپایان نامه:2.131.358
    15درصد ب چه شکل تاثیر میذاره؟؟

    • 15% همون مبلغ رو باهاش جمع کنید دیگه!!!

    • من حساب کردم شهریه دقیقا میشه 6089057 ریال میشه .شنیدم هزینه دفترچه رو شهریه حساب میشه ولی چقدر اعتبار داره رو نمیدونم.کی باید شهریه رو بریزیم به حساب؟موقع ثبت نام اینترنتی یا مراجعه حضوری؟

      جناب همیشه آنلاین سوالای قبلی من قابل جواب دادن نبودن؟؟؟اتفاقا تو حیه تخصصی خود شما هم بودند که!!!

      • شما دفترچه را یکبار خریدید دیگر واریز مجددا آن را از کجا آوردید و شایعه درست می کنید !!! زمان واریز شهریه پس از انتخاب واحد است که می توانید اینترنتی نیز انجام دهید سوالات تکراری و غیر مرتبط پاسخ داده نمی شود ابتدا نظرات را با دقت بخوانید اگر وجود نداشت مطرح نمایید

        • شایعه؟؟؟من گفتم شنیدم ولی نمیدونم اعتبار داره و از شما پرسیدم که جواب رو بدین!!!

          سوالام در مورد واحدنرم افزاربودو رشته نرم افزار و دروس افتاده و ترم تابستون ارائه دادن دروس دانشپذیری و همین شهریه!که به هیچ کدوم جواب ندادین!!!

          • سعی کنید از این شایعات و انتقال آن بپرهیزید
            شاید برخی از دروس در تابستان ارائه شود شهریه فرقی ندارد زما ن واریز شهریه نیز تا زمان امتحان هم وقت دارید ولی اگر می خواهید محل آزمون را تغییر دهید بهتر است واریز را حداقل 3 هفته قبل انجام دهید تا بتوانید محل آزمون را تغییر دهید

  52. مدیرسایت
    شما خودتون أرشد رو فراگیر خوندید؟چه رشته ای؟چه سالی فارغ التحصیل شدید؟آیا درمدرکتون فراگیر قید شد؟
    باتشکر

    • نرم افزار سال 87 خیر

      • پس 3سال هست که فراگیر قید نمیشه؟
        ی جا شنیدم توکارنامه قید میشه؟

      • سلا مدیر جون .منم هم رشته شمام . می خواستم بدونم با مدرکتون تونستین کار خوبی پیدا کنین . بلاخره شما چند ساله این مدرک رو دارین بهتر میدونین بازار کارش چطوره . منظورم کار ازاد نیست بلکه استخدام تو ادارات دولتییه. با تشکر فراوان از راهنمایی هایتان .

        • من کار آزاد رو به کار دولتی ترجیح می دهم و فکر می کنم مدرک زیاد بدرد نمی خوره اینکه شما شایستگی انجام کار و استعدادش رو داشته باشید چیزی هست که لازم دارید وگرنه با مدرک ارشد مشکل تر می توانید کار پیدا کنید ( البته تو ایران برعکس همجاست) ولی با مدرک کارشناسی راحتر می توانید کار پیدا کنید فارغ از نوع مدرکی که دارید

  53. چه مفهمومی داره جدا کردن فراگیر از سراسری سر کلاس . اگه خودشون هم فراگیر رو قبول ندارن واسه چی ما رو این همه علاف میکنن و این همه پول باید هدر کنیم.

    • به خاطر اینکه بیشتر دانشجویانی که از طریق فراگیر قبول شده اند کارمند و شاغل می باشند و نمیتوانند در کلاس روزهایی که برای ورودی های کنکور سراسری برگزار میشود حاضر شوند برای فراگیری ها کلاس ها را طوری زمان بندی میکنند که بتونند سر کلاس حضور یابند این تفکیک بخاطر راحتی و آسایش فراگیری ها صورت میگیره. اکثر کلاسهای فراگیری ها در روزهای 5شنبه و جمعه می باشد. ( البته این نظر منه) شما هم نظر بدید

      • خیر اینطور نیست چون تفکیک برای دانشگاه هزینه اضافی در بر خواهد داشت من احتمال این را می دهم که یک سوء تفاهم بوده و موضوع تفکیک نیست

  54. سایتpnunaمیگه وام ب فراگیر هم تعلق میگیره
    شماکه گفتین وام بی وام!

    • من نگفتم تعلق نمیگیره گفتم باید از دانشگاه پیگیری نمایید چرا چون دوره های قبل به دانشجویان فراگیر وام نمی دادند ( دوره خودمان که وامی در کار نبود)

  55. سلام.خسته نباشید
    مدیر جان توی خبر بالا نوشته:
    —این عده از پذیرفته شدگان با دانشجویان ورودی نیمسال نخست سال تحصیلی جاری در یک کلاس درس نخواهند بود.—
    منظورش چیه؟مگه قرار نیست بجه های سراسری و فراگیر با هم باشن؟سالای قبل چطوری بوده؟

  56. سلام آقای مدیر احوال شریف با زحمتای ما ؟
    برای اسکن مدارک علاوه بر اینها
    1- کلیه صفحات شناسنامه

    ۲- تصویر کارت ملی

    ۳- عکس با زمینه روشن

    ۴- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
    باید موارد مربوط به ارشد و کارشناسی که هست اونارو هم اسکن کنیم ؟

    • این سوالات شما برای زمان ثبت نام هست و خود سیستم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد خواهشمند است سوال در این مورد نفرمایید

  57. با سلام- می خواستم بدانم که تا چه اندازه حضور دانشجو در دانشگاه پذیرفته شده الزامی است؟(ثبت نام-حضور در کلاس-امتحانات)
    با توجه به اینکه دانشگاه با محل سکونت در فاصله ای زیاد و رفت وآمد سخت قرار گرفته باشد.با سپاس

  58. سلام.می خاستم بدونم واحد بی الملل پیام نور چه فرقی داره با واحد معمولی؟
    از نظر شهریه و اعتبار مدرک.ممنون میشم اگه جوابم رو بدید.دست شما درد نکنه

  59. مدیرجان چندتاسوال داشتم!
    1:من شنیدم هزینه بابت ترم١که ازطریق آزمون بانمرات12به بالا پاس شد
    شامل نصف هزینه کل حساب میشود فرضااگه هزینه کل ترم1، ١میلیون تومان شود باید ۵٠٠تومان پرداخت کرد درسته؟
    2:آیا درأرشدفراگیر وام تعلق میگیرد؟
    3:بایدمجموع هزینه ترم1وترم2راباهم پرداخت کرد؟اگه اینطورباشد درمعماری باتوجه ب دروس عملی باید 3میلیون پرداخت کرد!

    • کلا هزینه دانشپذیری نصف شهریه یک ترم است که دقیقش رو تو دفترچه نوشته است
      در مورد وام مطمئن نیستم که میدن ولی هزینه ترم دانشپذیری رو تو ترم ثبت نام باید پرداخت کنید

  60. سلام مدیر عزیز،ببخشید با این حال شهریه ثابت ارشد فراگیر چند بوده و حالا چقدر شده ؟؟؟

  61. با این حساب ما که رشته أرشد معماری هستیم وپرهزینه هست
    موقع ثبتنام از ما راحت 3میلیون میگیرن
    ظاهرا وام هم نمیدن
    درسته مدیر؟
    همین کارا رو میکنن آدم قید پیام نور رو میزنه

  62. سلام .میدونم سرتون شلوغه ولی میخواستم بپرسم تا حالا موردی بوده که نسبت به نتیجه اعتراض کرده باشه و اعتراض وارد باشه و نتیجه رو تصحیح کنن آخه شنیدم حتی اگه هم اشتباه پیش بیاد به هیچ عنوان نتیجه رو تغییر نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *