اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید قبولی کنکور فراگیر 91

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید قبولشده در آزمون های فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه پیام نور
دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید : از امروز صبح ثبت نام ورودی های جدید سال 91 شروع شد و توجه به برخی از نکات بسیار ضرروی است

ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ورودی جدید که از طریق آزمون فراگیر در مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای نیمسال بهمن سال تحصیلی 91-92 در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند از امروز 23 بهمن آغاز و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت

این دسته از پذیرفته شدگان نیاز به مراجعه حضوری به مراکز دانشگاه پیام نور ندارند و باید ثبت نام و ارائه مدارک خود را به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام دهند.

لازم به ذکر است ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی مهر 92 در تاریخ 14 شهریور انجام می شود

قبل از هر توضیح باید خدمت شما عرض کنیم ثبت نام از طریق وب سایت سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود که حتما با مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer وارد این سیستم شوید در غیر اینصورت نمی توانید وارد سیستم شده یا احیانا مشکلاتی برای شما ایجاد خواهد شد

نکته بسیار مهم : در صورتیکه مدارک ارسالی با اصل مدارک در زمان مراجعه حضوری و تحویل مدارک ناقص یا دارای تناقض باشد ، قبولی شما در دانشگاه پیام نور ملغی می شود . توجه داشته باشید تا زمان تحویل مدارک (با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش غیر حضوری ) شما دانشجو قطعی دانشگاه محسوب نمی شوید. مسئولیت تناقض و کسری مدارک تا زمان تحویل بعهده شخص پذیرفته شده می باشد .

خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) انتخاب واحد و دریافت “گزارش 101 ”

ج) مراجعه حضوری مطابق با تاریخ ثبت شده در” گزارش 260″

د) پرداخت شهریه مطابق با “گزارش 101”

1- پذیرفته شدگان هر سه مقطع کارشناسی ارشد / کارشناسی / کارشناسی ناپیوسته با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوید.

شناسه کاربری: شماره داوطلبیu912 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

مثال : شناسه کاربری: u9128703070

گذرواژه :0611111111

2- ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته نیز فعال گردید.

3-از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

تذکر : حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

4-بعد از 24 ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد لازم به ذکر است شماره دانشجویی از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده میباشد) .(حداکثر تعدادواحد انتخابی دانشجویان کارشناسی 17 واحد و کارشناسی ارشد 14 واحد و حداقل واحد انتخابی 5 واحد می باشد.)جهت انتخاب واحد از مسیر زیر اقدام نمائید.

ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> “ثبت نام اصلی”

5-جهت سهولت در انتخاب دروس در هنگام انتخاب واحد به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.pnu.ac.ir مراجعه و سرفصل دروس رشته خود را مشاهده نمایید . در هنگام اخذ درس رعایت روابط دروس ( روابط پیش نیازی و هم نیازی دروس ) الزامی است .

6- بعد از انجام مراحل فوق با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش اینترنتی جهت تحویل مدارکبه مرکز پذیرش خود مراجعه نمایید.

7- شایان ذکر است تاریخ و ساعت تشکیل کلاس در گزارش 101 ” نتیجه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو” (که پس از پذیرش دانشجوتوسط مراکز و انتخاب واحد در دسترس قرار می گیرد)و همچنین سایت های اطلاع رسانی مراکز درج گردیده است .

اطلاعات تکمیلی درباره ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی کارشناسی ارشد فراگیر:

1_ ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 از تاریخ 23/11/91 لغایت 30/11/91
2_ ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول 93-92 از تاریخ 14/6/92 لغایت 18/6/92

نکته مهم: تاریخ های این دستور العمل برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 می باشد

دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

2 _ دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12 می باشد در نیمسال دوم 92-91 اخذ نمایند.در صورت عدم قبولی در نیمسال دوم ؛دانشجو باید دروس فوق را در نیمسالهای بعدی بگذراند.

تذکر: دروس مردودی دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد .

نکته مهم: اخذ دروس دانش پذیری بصورت خودخوان بلا مانع است.

نکته مهم:درصورتی که رشته کارشناسی با رشته کارشناسی ارشد قبولی همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مربوطه؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد باید دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد . )

3_ ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم و همچنین در سایت اطلاع رسانی دانشگاه http://pnu.ac.ir موجود می باشد.

3-2 پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود . لازم است دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4_ با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدها نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری ، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس، طبقه و شماره تلفن اعلام شده درسامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 16/1/92 لغایت 31/2/92 می باشد.

5_ باتوجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد ضروری است در هنگام ثبت نام حضوری چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم ومدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام ؛ مراتب بصورت محرمانه به مرکز آزمون دانشگاه اعلام گردد.

6_ افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن وهمچنین کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه( با توجه به جدول شماره 7 صفحه87 دفترچه راهنما) و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

7_ کارمندان استان ، مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

8_ اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر شده در بند (د) مندرج در صفحه 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان اتباع سال 91 را دارا باشند.

9_ پذیرفته شدگان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند ج و تبصره های مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام، مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.

نکته بسیار مهم : خواهشمند است در مورد مشکلات سیستم گلستان سوالی مطرح ننمایید چون هیچگونه اطلاع یا دسترسی نداریم و باید با خود دانشگاه و سیستم پشتیبانی تماس داشته باشید

روش فعال نمودن منوی ثبت نام که توسط یکی از کاربران فعال سایت برایمان ارسال شده است

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر بروی آن کلیک نمایید

فعالسازی منوی ثبت نام
فعالسازی منوی ثبت نام

منبع : وب سایت جامع گلستان

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

439 دیدگاه

  1. ابازم سلام جناب مدیر
    متاسفانه مراکز پیام نور پاسخگو نیستن من مرکز ری قبول شدم خیلی تماس گرفتم ولی جواب نگرفتم
    از دوستان کسی هست که با چنین مسیله ای مواجه باشه قسطی پرداخت کردین؟ مرسی

  2. سلام من از روشی که تو سایت قرار دادید منوی ثبتنامم رو فعال کردم عجب روش جالبی مرسی .

  3. سلام سلام سلام
    یک سوال کسی شمیرانات تهران قبول شده لطفا خبر بده کسی اگر قبول شده من طراحی کاربردی قبول شدم از گرایش مکانیک
    البته آقا مدیر اندفعه ازتون جواب نمیخوام مرسی

  4. ارشد حسابداری بهشهر کسی نبود تا همکلاسی شیم؟

  5. ای بابا بچه ها یکیتون جواب بدید تروخدا
    من فقط با شماره پرونده میتونم وارد شم منوی ثبت نام ندارم!!!!این 2000 توامنه رو کجا باید پرداخت کنم!
    جون هرکی دوست دارین جواب بدید!

    • باسلام بعدازتایید ثبت نام غیرحضوری ودریافت گزارش260بعااز یک الی 2روز با شماره داوطلبی وشماره شناسنامه وارد شوید اگر منوی ثبت نام غیر فعال بود نیازی به واریز20000ریال نیست این مشکل به دلیل اشکالات سیستمی است که خودش اصلاح می گردد. من تجربه خودم راگفتم ونتیجه گرفتم

    • آقا برو از فیش 2 هزاری توی سیستمت پرینت بگیر ببر بانک صادرات پرداخت کن بعد منتظر بمون تا درس بشه یعنی منوی ثبت نامت بیاد من 1 ساعت بعدش آمد ولی ممکن تا یک روزم طول بکشه
      البته آقا مدیر ببخشید که اقدام به حاضر جوابی کردم

  6. سلام . کسی هست اقتصاد پیام نور کرج قبول شده باشه؟

  7. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت:
    2 تا سوال داشتم لطفا منو راهنمایی کنید،
    1) با توجه به اینکه پنج شنبه کلاس ها شروع میشه و من وخیلی های دیگه هنوز شهریمونو واریز نکردیم و فقط انتخاب واحد کردیم آیا می تونیم تو کلاس ها شرکت کنیم یا نه؟

    2)و اینکه برای گرفتن وام چه طوری باید اقدام کنیم توی سیستم گلستان من جایی رو برای ثبت نام پیدا نکردم.

    خیلی خیلی ممنون.

  8. سلام جناب مدیر,
    دست شما درد نکنه منابع رو گیر آووردم
    یه سوال داشتم تو قسمت شهریه نوشته 50% قسطی قسط اول و دوم چطوری باید پرداخت بشن؟ چه تاریخی؟ باتشکر از راهنماییتون

  9. با سلام
    خانم یا اقای m
    طبق برنامه کلاسی که تو سایت تهران شرق زده شروع کلاسا از 23/بهمن بوده
    شما چه رشته ای هستید؟
    منم همون جا هستم هفته اینده می خوام یه سر بیام ببینم چه خبره

  10. سلام
    با آرزوی موفقیت برای تمام دوستان و مدیر سایت
    از دوستانی ک دانشگاه پیام نور اصفهان قبول شدند میدونن زمان مراجعه حضوری واسه ثبت نام کیه؟مرسی
    از مدیر سایت میخام لطف کنن راهنمایی کنن آخه تو سایتش چیزی مشخص نیس!

  11. سلام میشه خواهش کنم سایت دانشگاه پیام نور تهران شرقو بهم بدید؟؟..ممنون میشم چون هرچی در گوگل سرچ میکنم سایت اصلیشو باز نمیکنه

  12. سلام خدمت مرجان و هادی
    بنده ام امسال ارشد حسابداری فراگیر را ازمون دادم نمرات حسابرسی پیشرفته شده80/16دولتی9و مدیریت33/7واولویت 7که بهمن ابوموسی هست قبول شدم حالا میخواستم از شما دوستان عزیز و محترم سوال بپرسم شما نورات درساتون چند شده وامسال چه منابعی برای ارشد فراگیر بغیر از کتابها مطالعه فرمودید بنهد معدل مقطع کارشناسیم61/13بوده…یک سوال از مدیر عزیز بنده انتخاب واحد کردم برای اشنایی خودم ولی واقعا نمیدونم چیکار کنم برم یا خیر؟؟؟شهریه ثابتش همونی بود که تودفتر چه صبت نامی اومده بود با12واحدی که انتخاب کردم شدیک میلیون دویست میخواستم ببینم شهریه دانشپذیری کی محاسبه میشه لزفا راهنماییم فرمایید نمیدونم چیکار کنم

  13. سلام به همه
    از دوستان اجرایی تهران غرب لطفا خودتونو معرفی کنید فکر می کنم رمز موفقیت در دانشگاه پیام نور = ارتباط دانشجویان

  14. باسلام و خسته نباشید خدمت مدیر عزیز
    یه سوال داشتم منابع درسی رو باید از کجا گیر بیارم؟ کتابفروشی پیام نور در خ انقلاب همه ی کتابها رو داره؟ فقط اسم کتاب رو بگیم کافیه یا باید اسم نویسنده رو هم بگیم؟
    از دوستان اگر کسی مدیریت قبول شده لطفا راهنمایی کنه, پرداخت شهریه همزمان با مراجعه حضوری هستش؟
    با تشکر از جناب مدیر و البته دوستان

    • شما به لیست ارائه دروس در سایت پیام نور مراجعه کنید نام کتاب و انتشارات را به عنوان منبع اعلام کرده است

  15. باسلام
    امروز آخرین مهلت ثبتنام برای کارشناسی ارشده ولی هنوز نمره یک درس من نیومده،نمیدونم باید چکار کنم،یعنی مهلت ثبتنام تمدید میشه؟
    برای من که گواهی فارغ التحصیلیم هفته آینده آماده میشه امکان ثبتنام وجود داره؟؟

  16. با سلام خدمت مدیر محترم که ای چند روز واقعا زحمت کشیدن وتا جایی که توان داشتن مارا راهنمایی کردن .می خواستم بدون در قسمت اطلاعات جامع دانشجو تعداد واحد پاس کرده من را 6 واحد زده در صورتی که همه را بالای 12 شدم وباید 9 واحد می خورد لطفا راهنمایی کنید

  17. سلام و خسته نباشید.شما میدونید زمان شروع کلاس های دانشگاه تهران شرق از چه تاریخی میباشد؟؟هرچی با دانشگاه تماس میگیرم کسی جواب گو نمی باشد.اگر کمکم کنید ممنون میشم

  18. با سلام
    ببخشید از کجا باید ساعت و روز تشکیل کلاس ها رو فهمید؟

  19. با سلم خدمت مدیر محترم. من پذیرفته شده ارشد فراگیر هستم بعد ثبت نام و انتخاب واحد. در قسمت اطلاعات جامع دانشجو در سایت گلستان متوجه شدم که برای من مشروطی خورده ایا این مشروطی در معدل کل کارشناسی لحاظ می شود.
    لطفا توضیح کامل بدهید

  20. سلام.بچه ها توجه داشته باشین که ثبت نام حضوری واسه هنه ی دانشگاهها از 1/16 نیست.. بعضی از دانشکاها از جمله مشهد از 4اسفند ثبت نام حضوریش شروغ میشه.بچه ها به سایت دانشگاهتون مراجعه کنید و مطلغ شین تا از ثبت نام حصثوری جا نمونین….

  21. با سلام و خسته نباشید.یه سوال از حضورتون داشتم.برای ثبت نام حضوری ارشد از ما ریز نمرات دوره کارشناسی رو هم خواستن.منتها من با مرکزی که لیسانسمو از اونجا گرفتم تماس که داشتم گفتن جایی که قبول شدین به ما درخواست میدن ما واسشون می فرستیم.به خودتون نمیدیم خواستم ببینم این درسته بنظر شما مشکلی پیش نمیاد.باتشکر فراوان

    • معمولا روالش همینطوره که گفتند ولی برخی از دانشگاه ها هم ریز نمرات را در اختیار می گذارند بهتره با خود دانشگاه در این زمینه صحبت نمایید ولی در کل خیلی مهم نیست میشه حلش کرد
      مثلا میشه نامه بگیرید ببرید دانشگاه قبلی ریزنمرات را برایتان به صورت نامه پلمب شده به شما بدهند و ببرید تحویل دهید

  22. سلام.خدمت اون دوستانی که نتونستن انتخاب واحد کنن و کلا گزینه ثبت نام در پروفایلشون نیست عرض کنم که یک قبض دو هززار تومانی رو باید پرداخت کنن.. تا سیستمشونفعال بشه.من خودم شخصا با دانشگاه تماس گرفتم و گفتن که در صورت پرداخت نکردن نمیتونیم انتخاب واحد کنین.مهلت انتخاب واحدم واسه این دسته از دوستان تا 30 نیست… .. مدیر سایتم جا اینکه بهشون بر بخوره سعی کنن انتقاد پذیر باشن….. ما حرف ناحقی نزدیم

    • با تشکر از شما بستن نظرات بابت کامنت شما نبود سوء تفاهم نشود چون ثبت نام بدون کنکور ها و فراگیر با هم ترافیک زیادی را بر سایت متحمل شد که مدیریت آن بسیار سخت شده بود ما هنوز هم سعی مان بر کمک به شماست و تاجایی که در توان داریم در خدمت شما هستیم ولی بعضی از داوطلبان که شایدم حق داشته باشند توهین هایی را بابت پاسخگو نبودن دانشگاه پیام نور در نظرات قرار داده بودند که باید بدانند وب سایت ما هیچگونه مسئولیتی در قبال پاسخگویی نخواهد داشت در ضمنا بخش نظرات سایت با فروم خیلی فرق دارد

    • کجا پرداخت کنیم؟چگونه!!!بابا مهلت تموم شدددددددددددددددددد

  23. با سلام
    میگم کسی هست بیوشیمی تهران بهمن قبول شده باشه؟چه واحدایی برداشتید؟عادی یا الکترونیک؟کلاسا کی شروع میشه؟

  24. سلام مدیر جان، 84 ساعت از گرفتن گزارش 260 ام میگذره اما هنوز نمیتونم انتخاب واحد کنم. از دیروز هم هرچی کد عبورمو میزنم میگه خطای کد1 نام عبور اشتباهه! دارم دیوونه میشم از دست این سایت. با مرکز رشت هم هرچی تماس میگیرم کسی جواب نمیده. میشه راهنماییم کنید چه کار کنم. کسی مرکز رشت درس نمیخونه تا بتونه کمکم کنه، من رشتم اموزش زبان انگلیسیه. از مشهد به اونجا رفتن هم که اسون نیست.

  25. سلام خدمت مدیر عزیز وخستگی ناپذیر وهمه دوستان
    ضمن عرض خسته نباشید قابل عرض است مهلت انتخاب واحد تا 30 می باشد ولی بخش ثبت نام همچنان در پروفایلها موجود نیست .بنده روز پنجشنبه 12 واحد گرفتم ،در حال حاضر برگه شهریه هم موجود است ولی امکان مشاهده گزارش 101 وجود ندارد .ضمن تشکر در صورتی که اطلاعاتی در خصوص باز شدن بخش ثبت نام به دستتان رسید دوستان دیگر را مطلع سازید .خداوند این ترم اول را ختم به خیر بگرداند انشاا… –باتشکر

  26. سلام اول از همه میخوام از مدیر سوال کنم که جرا ج سوالات مارو نمیدن؟؟؟ اکه جوابی ندارن صراحتا بکن که حداقل توهینی به ما نشه… چ وضعشه اخه …. مرتب میام چک میکنم و با سوالای بیجوابم رو به رو میشم…

    • اگر دقت کنید در زیر همین مطلب یادآور شدیم که درباره سیستم گلستان و مشکلاتش نمی توانیم راهنمایی کنیم چون اطلاعتان کم است ولی بهرحال این امکان رو قرار دادیم که کسایی که اطلاع دارند به شما ها کمک کنند لطفا نظرات را با دقت بخوانید و اگر هم ناراحت هستید بخش نظرات رو غیرفعال کنیم که توهین به شما نباشد

  27. سلام.سیستم واسه انتخاب واحدم باز شده 2 روز پیش ولی اون وقت نتونستم انتخاب واحد کنم الان که آمدم انتخاب واحد کنم میبینم که قسمت ثبت نام رو برداشتم یه فیش 2000 تومانی واسم گذشتن نمیشه انتخاب واحد کرد.راهنمایی کنین ببینیم چه کار میشه کرد؟

  28. سلام من حسابداری کارشناسی قبول شدم 16 واحد گرفتم شد 300 هزار ن تمن ولی پسر عمو خودم رشته بازرگانی می خونه بیست واحد انتخاب کرد شهریه اش شد 280 هزار تمن ویا همین امرور دوستی دارم مهندسی نفت می خونه 16 واحد گرفت شد هزینه اش 235 هزار نمیدانم چرا شهریه ام زیاد من دوره فراگیر قبول شدم ممنون میشم اگه جوابم بدید

  29. سلام کی ارشد حسابداری بهشهر قبول شده؟ تا با هم همکلاسیشیم

  30. باسلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم تاریخ مراجعه حضوری برای هر کسی روز خاصی هست؟ چون در هیچ یک از گزارشات من تاریخ تعیین نشده! یکیم اینکه تو گزارش 101 برای من نوشته شده بدهی جاری مبلغ 8626779.آیا شهریه دوره دانش پذیری هم تو این اعمال شده یا نه؟

  31. باسلام
    بنده با هر مکافاتی که قبلا ذکر کردم انتخاب واحد کردم 11 واحد برداشتم که 6 واحد آن تخصصی 2واحد آن جبرانی و 3 واحداختیاری هستش که اختیاری چه عرض کنم اجباری است چون درسی که من علاقه ای به برداشتن آن ندارم فقط ارائه شده حتی به علت عدم ارائه نمی تونم درس بیشتری بردارم چون سقف 14 واحده آیا توی حذف و اضافه درسهای دیگری اضافه میشمه و اصلا چرا قسمت ثبت نام حذف شده چون من فرم 101 را پرینت نگرفتم

  32. من نمی نونم انتخاب واحد کنم مثل اینکه درسام که پاس کردم ثبت نشده باید چی کار کنم؟کمک؟

  33. سلام
    من اصلا منوی ثبت نام ندارم تا انتخاب واحد کنم
    باید چیکار کنم
    راهنمایی کنید لطفا

  34. با سلام :

    اگر ممکنه راهنماییم کنید واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ، گزارش 260 را گرفتم اما بعد از 24 ساعت که دوباره وارد سایت شدم پیام میده کد کاربری اشتباه است .
    u912 و هم شماره دانشجویی را امتحان کردم اما قبول نمیکنه .

    خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    با تشکر

  35. آقای مدیر محض رضای خدا این سوالمو دوباره میپرسم جواب بدید چون دفعه قبل جواب ندادید قول میدم آخرین سوالم باشه آخه کارم خیلی گیره. من دیروز انتخاب واحد کردم و گزارش ۱۰۱ رو گرفتم اما به دلیل نبود امکانات پرینتشو نگرفتم .امروز اومدم پرینت بگیرم گزارش ۱۰۱ بسته شده و هیچی نیستش حالا من باید چی کار کنم که بتونم گزارش ۱۰۱ رو بگیرم تور خدا راهنمایی کنیم عجب اشتباهی کردم با تشکر

    • بچه هایی که گیر کردند توضیحات رو دادند مثل اینکه باید مبلغی بدهکاری 20000 ریال رو واریز کنید

  36. اقای مدیر سلام خواهش میکنم که جواب سئوالمو زودتر بدید می خواستم بدونم کلاس های ما در اسفند تشکیل می شود؟یا بعد از مراجعه ی حضوری در اردیبهشت ؟اخه چرا هیچ جا جواب سئوال من مشخص نیست خواهش میکنم شما جوابمو بدید.

    • یک باز به سوال شما پاسخ دادم کلاس های ترم جدید شروع شده ولی برای ورودی های جدید دقیقا نمی دونم کی شروع میشه ولی باید از اسفند شروع بشه بازهم با مرکز خودتان تماس بگیرید اگر خبری هم در این مورد منتشر شود اعلام می کنیم

  37. با سلام یه سوال فوری داشتم لطفا سریعتر جوابمو بدید.من دیروز انتخاب واحد کردم و گزارش 101 رو گرفتم اما به دلیل نبود امکانات پرینتشو نگرفتم .امروز اومدم پرینت بگیرم گزارش 101 بسته شده و هیچی نیستش حالا من باید چی کار کنم که بتونم گزارش 101 رو بگیرم تور خدا راهنمایی کنیم عجب اشتباهی کردم با تشکر

  38. با سلام خدمت اقای مدیر ازتون خواهش میکنم که جواب سئوالمو بدید که ایا ما اسفند ماه میتونیم بریم سر کلاسها یا نه تا اردیبهشت که مراجعه ی حضوریه نمی تونیم بریم سر کلاس تورو خدا زودتر جواب بدید ممنونم.

    • با مرکز قبولی خود تماس بگیری و تاریخ شروع کلاس ها را جویا شوید ولی قاعدتا کلاس ها برای ترم جدید شروع شده ولی در مورد ورودی های جدید که در حال انتخاب واحد هستند نمی دانم وضعیت چگونه است

  39. با سلام خدمت شما و ممنون از زحماتی که می کشید:
    1-معدل ترمی 16.27 و معدل کل 17.67 برای من درج شده. فرقش چیه . درحالیکه فقط یک دوره دانش پذیری رو گذارندم.
    2- همانطوری که قبلا نوشتم برای من فقط شهریه انتخاب واحد جدید به مبلغ 850 هزارتومان درج شده است و بابت شهریه دانش پذیری چیزی برایم ثبت نشده. آیا این ممکنه به خاطر رتبه یک بنده در تمام گرایشهایی که انتخاب کردم باشه و همچنین معدل کل بالای 17 بنده ؟
    3- برای خرید سوالات ترمی درسهایی که انتخاب واحد کردم ، در صغفحه مربوطه نوشته اید که کد دروس را برایمان ایمیل کنید . کد دروس چیه ؟ از کجا بگیریم؟ همان کد درسهای انتخاب شده در سیستم گلستانه؟ در صفحه ای که بابت همین موضوع ایجاد کرده اید فقط یک سری کدهایی را بدون لینک درج کرده اید. پیشنهاد می کنم که برای هر گرایش و درسهای مربوطه لینکهای جداگانه ای بگذارید.منتظر راهنمایی شما هستم.
    باز هم متشکر از راهنماییها و زحماتی که می کشید.در پناه حق مستدام باشید.

    • در مورد شهریه دانشپذیری باید همه واریز کنند در مورد معدل ها اطلاعی ندارم
      در مورد کد دروس هم به لیست ارائه دروس ( در سایت پیام نور pnu.ac.ir قسمت برنامه ریز آموزشی)مراجعه کد درس ها در چارت دروس رشته خودتان درج شده است
      بزودی تفکیک بر اساس رشته انجام خواهد گرفت

  40. سلام خدمت مدیر محترم من دیروز ثبت نام کرم و گواهی پذیرش غیر حضوریم گرفتم ولی الان ک 24 ساعت گذشته نه با شماره دانشجوییم وارد سیستم میشه نه با همون شماره داوطلبیم همش میگه اشتباه میباشد.مشکل کجاست؟؟؟؟

  41. سلام من انتخاب واحد کردم و از سیستم خارج شدم
    و الان که وارد میشم منوی ثبت نام واطلاعات جامع حذف شده لطفا کمکم کنید.

    • یا به دلیل پرداخت نکردن شهریه منوی ثبتنام حذف شده(به احتمال خیلی کم) یا به دلیل اتمام مهلت زمانی انتخاب واحد که اصولا برای هر دانشجو 24 ساعته (به احتمال زیاد). نگران نباشید چه شهریه واریز کنید چه نکنید زمان تمدید انتخاب واحد(یکم اسفند) منوی ثبتنام باز میشه اگرم باز نشد حذف و اضافه 19 اسفند شروع میشه.

  42. سلام.چرا سایت من همه گزینه هاشو برداشتن؟
    من ارشد فراگیر ورودی بهمن هستم .امروز اومدم وارد گلستانم شدم.ولی فقط دوتاگزینه داره.البته دیروز انتخاب واحد کردم.مروز اومددم که چندتا از واحدهام رو تغییر بدم که میبینم گزینه ثبت نام و… نیست.به نظرتون چرا؟

  43. من ارشد حسابداری ری قبول شدم…چرا مدارکم تایید نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(

  44. توجه توجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه توجه

    توی صفحه اول سایت گلستان نوشته:

    3-بعد از 24 ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد لازم به ذکر است شماره دانشجویی از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده میباشد) .(حداکثر تعدادواحد انتخابی دانشجویان کارشناسی 17 واحد و کارشناسی ارشد 14 واحد و حداقل واحد انتخابی 5 واحد می باشد.)

    حرفی از معدل و مشروطی نزده !! پس ما که معدلمون کمتر از 14 هستش میتونیم 14 واحد برداریم؟؟
    لطفاجواب بدین

  45. س.من هرچی میخوام انتخاب واحد کنک اصلا گزینه ای به اسم ثبت نام تو
    پروفایللم نیست… چیکار کنم. از طرف دیگه یه قبض دو هزار تومنی تو پرینت شهریه ام اومده. ممکنه بخاطر همین باشه ؟؟ بیزحمت هرچه زودتر راهنمایییم کنید

  46. سلام،خسته نباشید
    ببخشید چندتا سوال داشتم؟
    من رشته کارشناسیم ریاضی بوده و ارشد اقتصاد قبول شدم،توی دروس جبرانی واسه رشته های غیرمرتبط ریاضیات پایه و مقدمات آمار-آمار احتمالات که 6 واحد میشه را باید بگذرونم،به خدا ظلمه،لطفا راهنماییم کنید…در ضمن گفته بودن حداکثر دروس جبرانی 12 واحده اما واسه اقتصاد زدن 22 واحد؟!!!!

  47. با سلام
    لطفا راهنمایی کنید.
    منوی ثبت نام کجا رفته؟
    بعد از گذروندن 7خان پذیرش اولیه؛ بالاخره تونستیم وارد مراحل انتخاب واحد بشیم، واحدهایی رو که مد نظر بود رو انتخاب کردیم و بعد از اینکه دکمه تغییرات اعمال شود رو زدیم سیستم دیگه پاسخی نداد؛ حالا با ورود دوباره به سیستم، دیگه منویی به نام ثبت نام وجود نداره،من و چند نفر دیگه این مشکل رو با سیستم گلستان پیدا کردیم. الان ما باید منتظر بمونیم؟ انتخاب واحدی که قبل از زدن اعمال تغییر انجام دادیم ثبت شده؟ اگه شده پس منوی شهریه چرا نیست؟ اگه نشده خب ما چه جوری دوباره انتخاب واحد کنیم؟ اگه کسی این مورد رو داشته لطفا راهنمایی کنه.
    ممنون

    • اگه میخوای بدونی ثبت شده باید گزارش 163 رو بگیری اگه مبلغ گزارش 163 دو هزار بود ثبت نشده اما اگه مبلغ برابر شهریه دروس انتخابی بود ثبت شده.

      • سلام. من گزارش 163 رو هم گرفتم. یه فیش 2هزارتومانی می آد که باید پرداخت بشه، این یعنی انتخاب واحد من ثبت نشده، الان منوی ثبت نام هم که وجود نداره، یعنی باید چیکار کرد؟ فیش رو باید پرداخت کنم تا منو باز بشه یا با مرکز تماس بگیرم.؟ لطفا راهنمایی کنید
        ممنون

  48. فرم تناقض معدل دیپلم مربوط به بچه های ارشد میشه؟؟؟

  49. سلام من هم مدیریت بازرگانی ری قبول شدم و در جواب دوستمان منابع را دارم ومی خواسستم بدونم که چرا درواحد الکترونیکی رشته ما تهران غرب می زنه مگه اینترنتی نیست لطفا بیشتر توضییح دهید.

  50. سلام من مدیریت بازرگانی واحدری قبول شدم کسی قبول شده؟
    من رتار سازمانی رو زیر 12 شدم ولی تو لیست انتخاب واحد ندیدمش باید چکار کنم؟
    منابع درسی رو باید از کجا تهیه کرد؟ لطفا راهنماییم کنید جناب مدیر؟ مرسی

    • ببینید من خیلی تو این زمینه نمی تونم کمکتون کنم چون خیلی وقته با سیستم گلستان کار نکردم و زیاد آشنایی ندارم چون تغییرات زیادی داشته است به راهنمای سیستم مراجعه کنید درمورد دروس هم بر اساس کد جستجو نمایید و مد آن را از طریق سایت پیام نور به آدرس زیر بگیرید
      pnu.ac.ir

    • ببین کد درس رفتار سازمانی چنده و بعد تو لیست واحدهای ارائه شده دنبال کد درس بگرد شاید اسم درس یه چیز دیگه ست.

  51. سلام
    1-من دانشجوی ارشد ، مرکز مشهدم .در موقع انتخاب واحد دروسی بصورت الکترونیکی در شهرهای دیگه خصوصا تهران ارائه شده . آیا میتونم اونها رو بردارم.مشکلی پیش نمی آد.
    2- هزینه ترم دانشپذیری در کجا مشخص میشه. هزینه ای که الان برام اومده مربوط به انتخاب واحد جدیده
    3-آیا قوانین دروس الکترونیکی مثل روش عادی هستند.
    4- صفحه 3 شناسنامه های قدیم و جدید باهم فرق دارن .آیا مشکلی برایم پیش میاد؟
    5-در پرینت گزارش ثبت نام ، اطلاعاتی مثل معرفین و خانواده دانشجو اومده. اینها رو کجا باید تکمیل می کردیم. حالا باید چیکار کنیم
    بسیار بسیار ممنون از لطف شما.

    • در برداشتن دروس الکترونیک باید 2 چیزی رو مد نظر داشته باشید یک حداقل با مواردی که در مدرک ICDL هست باید آشنا باشید و دوم اینکه اتصال اینترنت ADSL داشته باشید ولی برداشتن آن مشکل ندارد
      توی یکی از گزارش ها مابه تفاوت شهریه دانشپذیری درج شده است
      در مورد دروس الکترونیکی به آدرس http://lms.pnu.ac.ir/ مراجعه کنید
      در این مورد من نمی تونم نظر بدهم
      مشکلی ایجاد نمی کند

  52. سلام،ارشد عمران – مدیریت ساخت 12واحد برداشتم(1واحدعملی و 11واحد تئوری) شد1،340،000 تومان!

  53. سلام
    دوتا سوال داشتم
    یکی اینکه مهلت واریز شهریه تا کی هست؟
    دوم اینکه آدرس اینترنتی کلاس های الکترونیکی رو میدونید؟

    • مهلت معمولا تا نزدیک های امتحان وقت دارید ولی بهتر قبل از انتخاب محل ازمون بدهکار نباشید چون غیرفعال میشه اگر بدهکار باشید
      آدرس آموزش الکترونیک و تمام اطلاعات آن در سایت http://lms.pnu.ac.ir

  54. سلام.
    معدل دانشپذیری من 11 شده.طبق آیین نامه نمیتونم بیشتر از 12 واحد بردارم ولی برای انتخاب واحدم حداکثر واحد قابل اخذ نوشته 14 واحد.
    به نظرتون اگه بیش از 12 واحد بردارم بعدا یرام مشکل پیش میاد؟

  55. معدل دانشپذیریم شده ده چند واحد میتونم بردارم؟ (مقطع ارشد)

  56. سلام
    من سیستمم با شماره دانشجوییم باز میشه ولی منوی ثبت نام ندارم

    کسی این مشکل رو نداره؟؟؟؟

    راه حلش چیه؟؟؟؟

    • مژگان خانم از منم همینوریه!
      احتمالا بخاطر اینه که انتخاب واحد پیام نور تا دیروز بوده و حالا کلا سایت بسته شده.
      از اونجایی که هم رشته و هم کلاس هستیم اگه شما هم موافقین تا با هم ارتباط داشته باشیم.به مدیر سایت ایمیل میزنم.شما هم بزنین تا تبادل ایمیل صورت بگیره.

    • اگه انتخاب واحد کردید بخاطر پرداخت نکردن شهریه میباشد. اما اگه انتخاب واحد نکردید به قسمت گزارش 163 شهریه برید و فیش واریزی بیست هزار ریالی رو دریافت و سریعا پرداخت نمایید.

      • ممنون
        فردا اول وقت اون 2هزارو پرداخت میکنم
        هرچند نمیدونم واسه چیه

      • اکوان عزیز خواهشا اگرواقعا مطمئن هستید بااین کارمشکل حل میشود نظربدهید واز روی احتمال وحدس دانشجویان را سردرگم نکنید

  57. با سلام خدمت شما مدیرگرامی
    من درشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی قبول شدم باتوجه به اینکه رشته ی کارشناسی من مدیریت بازرگانی است آیالزومی به گذراندن واحدجبرانی هست لطفا راهنماییم کنید با تشکراز زحمات شما

  58. خواهشا یکی به بنده بگه نوع ارائه = الکترونیکی یعنی چی؟
    یعنی از خونه با اینترنت کلاس رو می بینیم ؟
    یا اینکه نه ؟
    سرعت اینترنت بنده زیاد نیست مشکل نمیخورم؟

    این الکترونیکی ها ، نمره کلاسی هم داره؟

    خواهش میکنم منو کمک کنید. گیج شدم

  59. سلام. منم انتخاب واحد کردم رشته ی مدیریت منابع انسانی ولی سردرگمم نمیدونم چه درسایی بردارم

  60. سلام.دروسی که به صورت الکترونیکی ارائه شده هزینش بیشتر از دروس عادیه؟
    امتحان میانترم دروس الکترونیکی چطور برگزار میشه؟

  61. سلام یه سوال از مدیر داشتم اقای مدیر ثبت نام و انتخاب واحد انجام دادیم باید توی کدوم ماه رفت دانشگاه؟فرورین؟اردیبهشت و سوال بعدی من دو تا گزارش گرفتم یک گزارش به شماره 260 ویک گزارش به شماره 1800 ممنون میشم جواب بدید

  62. سلام برای تهیه کامل ویکجای کتاب های ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات راه حلی دارید؟ با تشکر

  63. با سلام خدمت اقای مدیر من ثبت نام وانتخاب واحد و واریز شهریه ام تمام شد فقط می خواستم بپرسم شروع کلاسها از کی هست؟یعنی قبل از مراجعه ی حضوری است؟

    • به شما اطلاع داده خواهد شد می توانید در مراجعه حضوری تاریخ شروع کلاس ها برای ورودی های جدید را بپرسید

  64. چه جالب شد 3 ساعت که بای سیستمم وهنوز گفته لطفا صبر کنید.جناب مدیر نگفتین هزینه واحد های عدی الکترونیکی و خود خوان فرق داره یا نه
    مرسی اگه جاب بدین

    • شهریه متغیر این واحد ها با هم فرق دارد اگر بتوانم جدول شهریه ها گیر بیاورم برایتان قرار می دهم

  65. با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفأ تفاوت کامل مابین نوع ارائه عادی و الکترونیکی و خودخوان را بذارید و اینکه بعد از گرفتن گزارش 101 هیچ کاری که لازم نیست کرد؟
    یکیم اینکه دو تا از دروسی که برای من در ارشد ارائه شده یعنی تجارت الکترونیک و مدیریت رفتارسازمانی را من در کارشناسی پاس کردم.آیا باید این دو را در ارشدم بگذرونم؟

    • دروس عادی که مشخص است کلاس برایشان تشکیل می شود ولی الکترونیکی به صورت مجازی و اینترنتی تشکیل می شود ولی خودخوان کلاسی ندارد و شما باید خودتان بخوانید و امتحان بدهید
      در مورد دروسی که در مقطع ارشد ارائه میشه بعضی ها قسمت های پیسرفته را خواهید خواند

  66. سلام در رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم اطلاعاتی پیشرفته با14 واحد درسی خودخوان شهریه ام شده9525009ریال. با تشکر از مدیریت سایت

  67. سلام من انتخاب واحد کردم و در فرم شهریه شده 624000 تومن.یه جا دیگه نوشته 570000 تومن.الان چه جوریه اینا؟همش رو باید با هم بریزم یا نه؟پس شهریه دانش پذیری چیه دیگه لطفا توضیح بدید

    • شما یک شهریه ترم جدید دارید و یک شهریه دانشپذیری که نصف شهریه یک ترم که همان 570000 تومان است که باید واریز نمایید( مابه تفاوت شهریه دانشپذیری دی دفترچه نوشته شده بود که باید پس از قبولی واریز نمایید)

  68. سلام من یه سوالی کردم راجع به اینکه دروس افتاده دانش پذیری در ترم اول بردارم یا نه.شما گفتید بستگی داره پیش نیاز باشه یا نه.من در درس زبان تخصصی مدیریت منابع انسانی زیر 10 شدم و در فرم انتخاب واحدم این درس نه پیش نیازه نه هم نیاز نه هیچی.در ضمن این درس رو در سر فصل اصلی رشتمون هم داریم.حالا سوالم اینه که آیا باید حتما ترم 1 بردارمش؟سوال دیگه این که چون هم درس دانشپذیری بوده و من افتادم و هم این که در سرفصل اصلی هم هستش باید 2 بار گذروندش یا یک باز کافبه؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر فراوان

    • کلا دروس دانشپذیری هم جز سرفصل هست و شما پس از پاس کردن دروس در لیست دروس پاس شده سرفصلتان محسوب می شود در کل دروسی که جبرانی هست اگر پیشنیاز نباشد می توانید ترم های بعد هم بردارید ولی به علت اینکه شما به تازگی این درس رو خوندید بهتره این ترم بگیرید چون نمره بیشتری خواهید گرفت به علت مجددا خواندن آن ( حداقل از قسمت های مهم آن با خبر شدید) و در معدل تاثیر خوبی دارد

    • من هم رشتم مدیریت منابع انسانی هست و برای این ترم زبان را برنداشتم چون خوندنش وقت گیره و ترم بعد بر میدارم

    • آقاعباس شما چه درس هایی رو برداشتید؟ و چند واحد؟؟؟

  69. سلام مدیر من در ارسال کردن مدارک با مشکل مواجهه شدم هر کاری می کنم مدارکام رو تحویل نمیگیره راهنمایی ام کنید

    • حتما یک مشکلی در ارسال دارید لطفا با سیستم دیگری سعی کنید شاید مشکل شما حل شود مدارکی که قبلا هم فرستادید مجددا همه را بفرستید

  70. هنوز مدرک کارشناسیم نیومده، تا مدرکم بیاد چجوری ثبت نام کنم؟

  71. سلام خدمت دانشجویان وکارشناسان محترم این سایت ایا حضوردرکلاس برای درسهایی که نحوه ارائه آنها عادی میباشد لازم است یاخیر

  72. با سلام
    من الان انتخاب واحد کردم و حدود نیم ساعته نشستم بای سیستم و هنوز که هنوزه نوشته لطفا صبر کنید.خسته شدم دیگه.
    یه سوال داشتم آیا دروسی که خود خوان هستند چون کلاس ندارند شهریه شون کمتر از دروس عادی و یا الکترونیکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سرعت اینترنت شما حتما پایینه. خودخوان ها بدون کلاسن

      • اقای مدیر عزیز من راجع به شهریشون سوال کردم,خودخوان کلاس نداره بله درسته ولی ایا هزینه واحدهایی که ما خودخوان بر میداریم با الکترونیکی و کلاسی یکی هست????????

  73. خسته نباشید. مدیر عزیز سئوالات مرا حذف می کنید یا نمی رسد؟! من که چیز بدی نپرسیدم؟ توروخدا جوابمو بدین

    • سوالتون چی بوده ؟

      • خسته نباشید. مثل اینکه نمیرسیده
        من ترم آخر کارشناسی بودم، هنوز نمراتم نیومده و مدرک کارشناسی ندارم، مطمئنم که قبول می شم و در ارشد هم ثبت نام کردم به شرط فارغ التحصیلی در اخر بهمن، حالا چیکار کنم؟ روالش جحوریه که من تا مدرکمو بگیرم لااقل ثبت نام و انتخاب واحد کرده باشم. اصلا نمی دونم کی نمراتم میاد و مدرک می گیرم اما مطمئنم که قبولم

      • مدرک کارشناسیم هنوز آماده نیست! جطوری ثبت نام کنم؟ روال خاصی داره؟

  74. سلام
    بنده دیشب انتخاب واحد کردم و 14 واحد برداشتم و امروز تصمیم گرفته ام 6 واحدش رو کم کنم اما هر چی میگردم قسمت انتخاب واحد حذف شده ؟ ؟
    حالا باید چی کار کنم ؟
    چرا این سیستم ا(گلستان) اینجوریه ؟؟ )

    • جناب مدیر عزیز. خواهشا جواب بنده رو هم بدید.
      حالا باید چی کار کنم ؟

    • محمد جان از منوی ثبتنام بعد عملیات ثبتنام و بعد ثبتنام اصلی باید حذفش کنی سمت راست درسهای انتخابیت منوی درخواست هست اونجا حذف رو انتخاب و اعمال تغییرات رو بزن

    • مشکل منم همینطوره!حالا شما کامل گرفتی!من همینجوری گرفتمشون تا بعد کامل و درستش کنم.24ساعت هم نشد که گزینشو برداشتند!

    • یه اسکورل کشویی کنار هر درس انتخاب شده هست از اونجا حذف رو انتخاب کن

    • محمد منم مشکل تورو دارم/وسط انتخاب واحد قفل شدودوباره وارد شدم دیگه گزینه ها نبود!و تا جاییکه میدونم سیتم گلستان وقتی این حالت میشه که دانشجو بدهکاره/منکه صبر میکنم تا حذف و اضافه/اما واسه هرکسی اینطور میشه تا شهریه نده حق حذف و اضافه هم نداره!منتها اینبار اصلا مهلت 72 ساعت هم ندادن سریع بدهکار شدیم/2 3 روز صبر کن اگر برطرف نشد حتما برو دانشگاه/آموزش واست باز کنه

  75. شهریه دانشپذیری رو کی و چه جوری واریز کنیم؟؟؟؟

    • شهریه دانشپذیری نیز به بدهکاری شما اضافه خواهد شد که نصف شهریه یک ترم است

      • نه اضافه نشده فقط شهریه این ترم تو برگه انتخاب واحدم نوشته شده!!!!؟؟ از کجا بدونم شهریه دانشپذیریم چقده؟؟

  76. با سلام یه سوال دارم تورو خدا جوابمو بدید این درسهایی که در دوره دانش پذیری داشتیم و نمره زیر 10 گرفتیم رو باید حتما در ترم اول برداشت یا خیر ؟تورو خدا زود جواب بدید

  77. من 10 واحد برداشتم شد 980 هزار . واقعا کم حساب کردن من فکر میکردم بشه یکو دویست. مال شما هم همینطوره؟؟؟

    • سلام
      کم حساب نکردن
      احتمالا جبرانی بر داشتی چون دروس جبرانی شهریه شون خیلی کمه(حدودا 15 هزار تومن)
      عادی 108 هزار تومن
      خودخوان 54 هزار تومن
      جبرانی 15 هزار تومن
      الکترونیک 108 هزار تومن

      البته مربوط به مجموعه مدیریت که دروس عملی نداره

    • من 12 واحد برداشتم 860 شد. شما چه رشته ای هستید؟؟

  78. سلام . توی صفحه مدارک ، صفحه اول شناسنامه برداشته شده و اگر مجددا گزارش 260 رو بگیرید میبینید که برای صفحه اول شناسنامه نوشته پیگیری شود ، احتمال کمی داره که مشکل تایید نشدن پذیرشمون به این علت باشه ، لطفا اگر کسی ارتباطی داره این مطلب رو اطلاع بده شاید مشکل حل بشه!

    • برای منم واسه این آپلودیا توی گزارش نوشته پی گیری شود، اقدام شود، همه چیو نوشته.
      اما همشونو فرستادم. چی کار باید کرد؟ بقیه که انتخاب واحدشون باز شده اینطوری نبودن؟

    • پییری شود یعنی موقع ثبت نام حضوری.
      وقتی260 رو گرفتین یعنی پذیرش غیر حضوری شدین!

    • سلام منم مشکله شما رو داشتم ولی ظرف 24 ساعت سیستم تایید کرد مدارکمو و الان میتونم انتخاب واحد کنم.

    • سلام . بعد از 55 ساعت تایید شدم(با همون مشکلاتی که گفتم) در حال حاضر اجازه انتخاب واحد میده (مشکلات انتخاب واحد هم سر جای خود .

  79. سلام – آموزش الکترونیکی دیگه چیه ؟
    منظور از الکترونیکی چیست و چه تفاوتی با خودخوان داره و اینکه چرا بیشتر درسها خودخوان و الکترونیکی هستند؟ پس آموزش محور کشکه ؟

    یکی راهنمایی کنه ما رو

    • آموزش محور به خودخوان یا الکترونیکی بودن چه ربطی داره !!!؟؟؟ آموزش محور شیوه ای است که فقط پایان نامه ندارد.
      دروسی که به صورت مجازی و اینترنتی ارائه می شوند الکترونیکی هستند ولی دروسی که خودتان می خوانید بدون کلاس هست می گویند خودخوان

    • یعنی کلاسش به صورت اینترنتیه. اگه کلاس حضوری بخاطره دوریه راه براتون امکان پذیر نیست،چیزه خوبیه

  80. سلام مدیر من کد صدور شناسنامه و کد محل تولد رو نمیدونم توی شهرستان کنگان زندگی می کنم میشه کد این شهرستان رو بهم بگید .ممنون

    • واسه نوشتن کد شهر، دو تا جای خال هست:
      اول توی جای خالی دوم اسم شهر رو بنویس، بعد علامتی که قبل از جای خالی دوم هست رو بزن. کد شهر رو از اونجا بگیر و بنویس توی جای خالی اول

    • محمد جان اسم شهرتون رو اگه توی کادری که جلوی دکمه ی علامت سواله بنویسی و دکمه رو بزنی خودش کدش رو میاره

    • تو این قسمت 1کد میخواد یه نام شهر.وقتی نام شهر رو وارد کردین و علامت سوال کنارشو زدین خودش د رو هم میاره

    • کد صدور شناسنامه نمیخواد!!!
      کد سری شناسنامه میخواد..تو تمام صفحات شناسنامتون با رنگ قرمز گوشه ی سمت راست بالا نوشته شده.
      مثلا الف/40 607203 شماره سریال منه.

  81. مدیر جان چرا کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته که ثبت نامش شروع شده رو نیاوردید تو سایتتون: مراجعه حضوری به مرکز قبولی از تاریخ16/1/92 لغایت 31/2/92 روزهای اداری و ساعات اداری د) پرداخت شهریه مطابق با “گزارش 101”

    1- پذیرفته شدگان هر سه مقطع کارشناسی ارشد / کارشناسی / کارشناسی ناپیوسته با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوید.

    – شناسه کاربری: شماره داوطلبیu912 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

    مثال : شناسه کاربری: u9128703070

    گذرواژه :0611111111

    • با توجه به اینکه ما تخصصی در زمینه ارشد فعالیت داریم معمولا خبرهای مقاطع دیگر را کمتر پوشش می دهیم

  82. سلام تا امروز کسی انتخاب واحد کرده ؟ من که نتوونستم با این که دو روز از ثبت نامم گذشته اگه کسی تونست بگه

  83. آیا توی کارت دانشجوییمون عنوان فراگیر رو مینویسن؟

    • سلام
      تو کارت دانشجویی درج میشه
      ولی امیدواریم تو مدرک درج نشه همون طور که خودشون گفتن عنوان فراگیر حذوف میشه.

      نظر مدیر سایت چیه ؟؟؟
      عنوان فراگیر در مدرک قید میشه؟؟؟

  84. سلام
    من با شماره دانشجوییم اومد بالا ولی منوی ثبت نام و انتخاب واحد نداره!!!!!!!!
    فقط منوی دانشجو و ارزشیابی و سیستم داره

    فقط مال من اینجوریه آیا؟؟؟

    • برادر کوچک شما ، امیر هستم از شیراز .

      با عرض سلام خدمت شما.
      در خصوص پاسخ به سوال شما باید بگویم که با توجه به اینکه پردازش مراحل اولیه ثبت نام در حال بررسی و همچنین تثبیت است ، این وضعیت معمولاً برای همه دانشجویان ورودی جدید وجود دارد و جای نگرانی نیست.
      موفق باشید.

      • خیلی نگران و استرسی نباشید تا تایید و بررسی تمام مدارک شما کمی بیشتر طول خواهد کشید در غیر اینصورت با مرکز قبولی تماس بگیرید تا مشکل رفع گردد

    • سلام. شما کی ثبت نام کرده بودید؟

    • من وارد شدم و 5واحد علی الحساب انتخاب کردم چون یکی از درسا رو گفت پیشنیاز میخواد در صورتی که پاس کردم و یکی دیگه گروهش پر شده بود .
      حالا دیگه هرچی میرم نمیتونم انتخاب واحد کنم.

      دوستم که اصلا نمیتونست وارد بشه با تهران تماس گر فته و گفتند باید حضوری بیای تا درستش کنیم و مشکل فنی داره.

      و این مورد پیش نیاز هم کارنامه فارغ التحصیلی میخواد و1تعهد که پیشنیاز رو پاس کردی.

      فقط2سوال:
      وقتی گروه پر بشه باید چیکار کنیم تا بتونیم درس رو بگیریم؟
      و اینکه قضیه پرداخت قسطی چیه؟

      • وقتی گروه پر شده باشه بجای ثبت ، حالت انتظار رو انتخاب کنید و در حذف و اضافه ثبت میشه ویا طی نامه ای به آموزش دانشگاه اضافه کردن ظرفیت در گروه مورد نظر را درخواست کنید. وقتی ظرفیت رو افزایش دادن سریعا برید ثبت کنید تا کسی زودتر از شما ثبت نکنه (حالت انتظار بعد 24 ساعت از زمان افزایش ظرفیت عمل میکنه)

    • سلام.
      من و یکی از دوستانم هم همین مشکل رو داریم. ابتدای ورود به سیستم منوی ثبت نام وجود داشت، بعد از انتخاب واحدها و بعد از زدن دکمه اعمال تغییرات، سیستم ثبت نام مشکل پیدا کرد، وقتی خواستیم مجدد وارد سیستم بشیم، اینبار دیگه منویی به نام ثبت نام وجود نداره، نمی دونیم اصلا ثبت نامی انجام شده یا نه و باید منتظر باشیم یا …

    • سلام. این مورد برای من و یکی از دوستانم هم پیش اومده. الان دو روزی هم هست که هنوز درست نشده. فکر کنم باید صبر کنیم تا خودشون مثل دفعه قبل مشکلات سیستم رو مرتفع کنن.
      موفق باشید

  85. سلام
    من 3 روزه ثبت نام کردم اما نمیتونم با شماره دانشجوئی و ش ش وارد بشم!مشکل کجاس؟ باید بیشتر صبر کرد؟بعضی کامنتا نوشتن انتخاب واحد هم کردن!چجوریه!!!

  86. با سلام
    میخواستم بگم که واقعا” متاسفم برای این دانشگاه بنده دانشگاه آزاد هم قبول شدم اما چون نمیخواستم کلاس برم و با توجه به تعریفهایی که از نظم پیام نور شنیده بودم تصممیم گرفتم اینجا ثبت نام کنم اما واقعا” پشیمان شدم از روزی که وارد سایت شدم مشکل پشت مشکله که پیش میاد روز اول که نام پدر را قبول نکرد روز دوم تصویر صفحه اول شناسنامه خود بخود حذف شد تصویر کارت ملی روز اول نبود روز دوم اضافه شد حالا که 36 ساعت از گرفتن فرم 260 میگذره هیچ خبری از انتخاب واحد نیست

  87. من 48 ساعت پیش ثبت نامم تموم شد و فرمهای تعهد رو هم چاپ گرفتم و ثبت نام تموم شد ولی هنوز شماره دانشجوییم فعال نشده و نمی تونم برم برای شروع ثبت نام!!

  88. سلام

    کسی از بچه های ارشد پیام نور شیراز تا الان تونسته انتخاب بکنه؟

  89. با سلام خدمت مدیر محترم سایت
    من وارد صفحه ی انتخاب واحد شدم ،لیست دروس ارائه شده هم بالا اومد ،انتخاب واحد کردم ولی متاسفانه واحدام ثبت نشد ،بعدش از سایت خارج شدم دوباره وارد شدم این بار منوی “ثبت نام” مخفی شد و هر کاری کردم بالا نیامد.
    راهنماییم کنید

  90. با سلام،من مدرک کارشناسی ناپیوسته دارم و گزارش 260رو گرفتم ، برای ثبت نام نه معدل مدرک کاردانی را از من خواستن و نه معدل مقطع کارشناسیو توی پرینت هم هیچ اطلاعاتی از تحصیلات فبلیم نیست(فقط معدل مقطع کارشناسیم هست)،آیا این بیانگر ناقص بودن تکمیل اطلاعات از سوی بنده می باشد و اگر اینطور هست چرا گزارش 260را گرفتم؟
    همچنین الان نزدیک به 36ساعت هم است که گزارش 260 را گرفتم ولی برای برای اخذ واحد هنوز نمیتوان کاری انجام داد، ممنون از راهنماهی های شما

    • سلام
      مصطفی جان منم عین تو هستم نگران باش فکر کنم از سایت گلستان هستش من که فعلا منتظرم فرجی بشه ایشاله

  91. “رشته نرم افزار”

    من وارد شدم و انتخاب واحد هم کردم ولی فقط 6واحد!سقفش14تاس البته.واسه معماری با اینکه پاس کردم برام ایراد پیش نیاز میگیره و واسه 1درس دیگه گروه پرشده بود.
    1سوا تو قسمت شهریه زده بود پرداخت قسطی!قضیه اش چیه؟

    • چه درسی پر شده بود؟؟؟؟

    • میشه مارو هم راهنمایی کنید گزارش 260 رو گرفتم ولی موفق به انتخاب واحد نمیشم. ممنون

      • 24ساعت بعد از گزارش206 باید با شماره دانشجویی و کد ملی که تو این گزارش گفته شده وارد بشین و بعد سربرگ ثبت نام و بعدشم ثبت نام اصلی وانتخاب واحد.

        من دیشب انتخاب واحد کردم ولی امروز دیگه برام سربرگ ثبت نام رو نداره.اعصابم خورد شده حالا تا بیام انتخاب واحد کنم بقیه درسا که میخوام هم پرشده!

        برا بقیه هم این اتفاق افتاده ؟یا بعد از انتخاب واحد بازم سربرگ ثبت نام و زیر منوهاشو دارن و میتونن انتخابشو تغییربدن و انتخاب کنن؟

  92. سلام دوستان .
    واحد درست و حسابی برای برداشتن نمونده.
    همه هم که در روزهای غیر پنجشنبه و جمعه است ؟
    اکثرش هم خودخوان ویا الکترونیکی هستش ؟؟
    یعنی باید بابت درسی که خودمون می خونیم و میریم امتحان میدیم در مجموع 1300000000 تومان پول بدیم (یعنی برگه های امتحان اینقدر گران شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )

    راستی دوستانی که با ورود به سایت مشکل دارند بایستی عرض کنم پس از دریافت گزارش 260 شما شماره دانشجویی خود را در گزارش می بینید و بایستی با آن به سایت ورود کنید و پسورد خود را شماره ملی (بدون صفرهای اول آن) وارد کنید. چند ساعت بنده فقط با همین مشکل در حال کلنجار رفتن بودم که بالاخره به یاری خدا متوجه شدم .

    خداییش پیام نور تازه فهمیدم که نمره اش در بین سایر دانشگاه ها ، صفره .

  93. باسلام
    از عزیزان کسی هس حقوق جزا کرج قبول شده باشه؟
    من دو روزه ثبت نام کردم فعلا نمیشه انتخاب واحد کرد تا کی ایشاله باز میشه بعد اینکه وقت تموم شد؟

  94. سلام .
    از مدیر سایت خواهشمندم بنده رو یاری نمایند.
    بنده دیروز مدارک رو از طریق گلستان ارسال کردم اما امروز هر کاری میکنم با نام کاربری و پسوردم که دیروز وارد سایت می شدم وارد نمیشه.
    خواهشا بفرمائید که باید چی کار کنم و به کجا برم ؟

  95. ببخشید مجددا فضایی از سایتتون را اشغال میکنم .آیا کسی هست که با شماره دانشجوییش وارد سایت شده باشه و حالا به مراحل قبل انتخاب واحد رسیده باشه .ممنون میشم جواب بده
    فدات

  96. سلام . از بچه ها کسی هست که نرم افزار باشه و الان ثبت نام کرده باشه می خواستم بدونم شهریه اش چند در اومده؟

  97. مدیر محترم اگه امکان داره واسه بعضی رشته ها یه صفحه جداگانه درست کنید تا راحتترم باشیم و بتونیم به هم تو انتخاب واحد کمک کنیم

  98. سلام برهمه گان جامعه شناسی ارشدپرندورودی بهمن اگرکسی هست بنده رایاری کند سوال واجبی دارم

  99. سلام سلام سلام
    آقا ممنون که یک جایی گذاشتین مردم با هم چت کنن راجب به دانشگاه
    ولی ببخشید این حرفا میزنما :خراب شه این دانشگاه که این همه زیر مجموعه داره ولی یک سایت درس حسابی نداره ،چند روز الافشیم
    بگذریم،ببینم کسی رفته دانشگاه تهران واحد شمیران ببین کلاسای ارشد مکانیک طراحی کاربردی شروع شده یا نه یا اصلا کلاسی در کار هست یا نه؟
    یک سوال اساسی برای یکی دو روز که میخواهم تهران بمونبم بهمون جایی برای موندن میدن یا بریم کارتون خواب بشیم؟
    ببخشید میشه اینجا آگهی داد برای یافتن کسی که بیاد باهاش خونه دانشجویی بگیریم.
    یک کمکی کن دیگه بمون مدیر جون

  100. من هم موفق به انتخاب واحد نشدم

  101. سلام میشه راهنمایی ام کنید میخام مدارک رو به سیستم گلستان بفرستم ارسال مدارک رو انتخاب کردم میخام مدارک تحصیلی و شناسنام ام بفرستم هر چی دکمه ارسال میزنم هیچ جواب نمیده توی کامپیوترم هم جستجو نمی کنه که مدارک رو تحویل بدم اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    • مشکل از سیستم شماست در سیستم دیگری امتحان کنید حتما باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده شود

      • چند بار سیستم رو عوض کردم و از مرورگر ایکسبلور رفتم ولی نتونستم مدارک رو تحویل بدم یک سوال من فرم اصلی مشخصات دانشجویی ام رو پر نکردم ممکن این دلیل باشه که مدارکام رو تحویل نمی گیره چون من سلسه مراتب رو رعایت نکردم مشخصات نظام وظیفه و رسید پستی کامل کردم و بعد میرم ارسال مدارک یعنی دو مرحله قبل از ثبت نام و مشخصاتم

  102. سلام خدمت شما مدیر محترم وهمه کاربران گرامی من چندروزپیش ارشد غیرحضوری ثبت نام کردم هنوزبخش انتخاب واحد فعال نشده باید از دانشگاه پیگیری کرد یا چندروز بعد خودبه خودفعال خواهد شد

  103. باسلام خدمت بچه ها تا حالاکسی بعد از 24 ساعت از گرفتن گزارش 260انتخاب واحد کرده؟ اره یا نه من که نکردم میگه اشتباهه شما هم همین مشکل دارین؟

  104. سلام

    من گزارش 260 گرفتم اما در قسمت ارسال مدارک گزینه صفحه اول شناسنامه حذف شده. اما باز گزارش 260 میتونم بگیرم آیا این مورد بعدا مشکلساز نمیشه؟ راستی الان حدود 35 ساعته که مدارکو فرستادم اما انتخاب واحد فعال نشده علتش چیه؟

    • سلام . نظر شخصی من اینه که این امکان وجود داره که بخاطر حذف صفحه اول شناسنامه پروسه تایید نهایی دانشجو و انتخاب واحد به مشکل خورده باشه ، همونطوری که چند ساعت بخاطر روی کارت ملی سرگردون بودیم .

  105. دارم دیوونه میشم. دستور العمل ثبت نام کارشناسی فراگیر کی میاد؟؟یعنی ممکنه اصلآ باز نشه؟هر چی به سایت گلستان سر میزنم فقط نوشته متعاقبآ اعلام میشه.تروخدا راهنمایی.وقتش میگذره که…

  106. سلام
    من که الان ثبت نام غیر حضوری کردم کی باید انتخاب واحد بکنم،بعد از ثبت نام حضوری؟!!!!
    توی گزارشا مشخص نیس چه تاریخیه!
    الان مگه ترم شروع نشده؟کلاسا رو کی باید بریم؟
    شهریه رو بعد از انتخاب واحد واریز میکنیم دیگه…شماره حسابی نداریم که بریزیم!!!
    کلا امروز قاطی کردم شاید سوالام مسخره است ولی لطفا ج بدین
    مرسی

  107. با سلام.من یه ساعت پیش دانشگاه پیام نور تهران جنوب بودم مسعول اونجا گفتن فرم 260 همون گواهی داوطلبه و زمان مراجعه همه دانشجویانی که الان ثبت نام کردن از 16 فروردین به بعد هستش .و زمان مشخصی برای هیچ کدوم از داوطلبین در اون فرم 260 نزدن و همه باید از اون موقع بع بعد بیان.
    ولی خودم یه سوال برام پیش اومده :اینکخ در قسمت مشخصات پرسنلی من زده تغییر رشته ای هستم در صورتی که اینطوری نیست .با توجه به اینکه فردا دانشگاه تعطیله اگه کسی چیزی میدونه راهنماییم کنه.
    ممنون

  108. چاپ فرم های اخذ تعهد رو نمیده . مال شما هم اینجوره؟

  109. جناب مدیرسایت
    باسلام
    بنده قبولی مهرماه 92 می باشم،میخواستم بدانم تا92/06/14 که موقع ثبت نام می باشد هیچگونه اقدامی نباید انجام دهم
    باتشکر

  110. سلام خدمت تمام دوستان
    من که هنوز نتونستم انتخاب واحد کنم وهمچنان منتظرم ،از دوستان کسی مدیریت اجرایی هست تا بتونیم مشورت کنیم که چه واحدهایی بگیریم وچه طور انتخاب واحد کنیم .البته منتظرم تا سایت بلکه برای من هم رو گشاید .به امید آن زمان — باتشکر

  111. سلام مدیر جان .

    خبری از وام نداری؟؟؟

    بی پولی خوردیم . شهریه رو چیکار کنیم.؟؟؟

  112. کارشناسی اعلام شد

  113. خدا قوت مدیر عزیز خدا خیرتون بده بابت زحمتی که میکشید!!!!

  114. باسلام
    دانشجویای محترمی که ثبت نام کردن شهریه چقده شده لطفا جواب بدهید

  115. چندتا نکته با اجازه مدیر:

    1-کسایی که هنوز مشکل خطای 13(مدارک به طور کامل ارسال شود) رو دارن توی قسمت ارسال مدارک دوتا قسمت حذف شده و به جاش تصویر روی کارت ملی اضافه شده که باید اونو جدید بفرستن تا مشکلشون حل شه.
    2-گزارش 260 همون (گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الوروده)
    3-تاریخ مراجعه حضوری توی هیج کدوم از اون دوتا گزارش وجود نداره و من جایی شنیدم از 16 فروردین تا اردیبهشته ولی کلاسا خیلیهاش در حال برگزاریه.
    4-لزوما 24ساعت بعد پذیرش شما تایید شده نیست که بتونید انتخاب واحد کنید شاید بیشتر طول بکشه.

    • ممنون از توضیحات

      • مدیرجان چرا آی دی منو پاک میکنی؟اینطور که پیداست فقط این دوست عزیز es هم رشته من هستند/لطفا اجازه بده آی دی رو بدم ادد کنه/مگه مشکلی واسه شما ایجاد میشه؟؟!!!میخوای فارسی بنویسم؟؟!! ان /آی/ان/آ/دات/اف/ال/آی/پی
        لطفا پاک نکن دیگهههههههه

        • لطفا ایمیل بزنید تا تبادل انجام بشه اینجا نمیشه عمومی قرار بدهیم هم برای خودتان خوب نیست هم برای سایت ( حریم خصوصی کاربران باید حفظ شود)

    • آقا یا خانم es/تا یادمه همکلاسی شدیم با هم/میشه بگی خانم هستی یا آقا؟و اینکه رشته کارشناسیت هم صنایع بوده؟
      عزیز من آی دی یاهو رو میذارم اگه مدیر پاک نکنه/لطفا ادد کن منو/شما گویا اطلاعاتت خوبه/مرسی

      • سلام.ظاهرا بله همکلاس شدیم.اتفاقا زمان اعلام نتایج وقتی گفتین شما هم صنایع-سیستم قبول شدین یه سوال راجب رتبتون پرسیدم که ظاهرا نخوندین و جواب ندادین..بله من آقا هستم لیسانس هم صنایع بودم..
        جناب مدیر میدونم قرار دادن ایمیل خلاف مقررات سایته ولی خواهشا یه راهی واسه بچه هایی که با هم همرشته هستن و میخوان تبادل نظر و اطلاعات داشته باشن پیدا کنید..منم ایمیلم رو میذارم احتمالا پاک بشه ولی خواهشا یه راه برای تبادل اطلاعات پیشنهاد کنید..مرسی

        • به سایت ایمیل بزنید اینجا نمیشه

        • سلام/من ایمیل زدم یه پشتیبانی سایت/شما هم بزنید شاید مدیر جون کانکت کرد /من لیسانسم ریاضی/الان ارشد صنایع-سیستم یا کاملتر سیستمهای اقتصادی اجتماعی قبول شدم/واقعا واسم مهمه ارتباط با شما/به خصوص واسه انتخاب واحد/چون واحدا واسه شما آشناتره/ممنون

  116. من دیروز ساعت 9صب گزارش 260 و گرفتم و گواهی پذیرش غیرحضوریم بم داده
    امروز صب با شماره دانشجوییم میرم میگه اشتباس ولی با u912 شماره داوطلبیم میرم میاره بالا ولی قسمت ثبت نام و انتخاب واحد نداره
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  117. با سلام به همه و تبریک به کسانی که ثبت نام کردند. من قبولی بیوشیمی مهر 92 هستم.لطفا اگر کسی از رشته بیوشیمی ثبت نام کرده در مورد واحدها و مخصوصا شهریه اطلاعاتی در این سایت قرار بده. مرسی

  118. به من گواهی موقت کارشناسی ندادن به خاطر مشکلی که در تسویه حساب صندوق رفاه داشتم به نظرتون میشه جای مدرک کارشناسی خالی باشه یا میتونم به جاش مدرک پایان طرحمو ارسال کنم…

  119. با سلام به همه و تبریک به کسانی که ثبت نام کردند.من قبولی بیوشیمی مهر 92 هستم .لطفا اگر کسی از رشته بیوشیمی ثبت نام کرده اطلاعاتی در مورد واحدها و مخصوصا شهریه در این سایت قرار بده . مرسی

  120. باسلام بعد 24 ساعت وارد سایت شدم و شماره دانشجویی و شماره شناسنامه میزنم میگه اشتباهه حالا چه کار کنم

    • نگران نباشید اشکال از مرورگرتونه . باید مرورگر رو از program files محل نصب ویندوز اجرا کنید و یا مرورگر رو remove نمایید و دوباره نصب کنید.

  121. خبر فوری و مهم:تاریخ مراجعه حضوری از 16/1/92 الی 31/2/92 میباشد. متن خبر از سایت دانشگاه نیوز: “”” با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدها نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری ، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس، طبقه و شماره تلفن اعلام شده درسامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 16/1/92 لغایت 31/2/92 می باشد”””

  122. کسایی که انتخاب واحد کردن بعد از 24 واحد تونستن انجام بدن؟؟؟؟؟؟

  123. با سلام اقای مدیر می خواستم بپرسم که من انتخاب واحد کردم و شهریه ام هم مشخص شده به نظرتون الان باید شهریه ام را پرداخت کنم یا صبر کنم بعد از اینکه تاریخ مراجعه ی حضوری معلوم شد خواهش میکنم راهنماییم کنید

    • فعلا وقت دارید

    • سلام میشه بگین ثبت نام اولیه شما کی انجام شد؟من همون روز اول بعداز ظهر ثبت نام کردم مدارک رو هم فرستادم ،گزارش 260 رو هم گرفتم ولی با شماره دانشجویی وشماره شناسنامه نمی تونم وارد شم . الویت خاصی برای مجوز دادن برای انتخاب واحد وجود داره ؟متشکرم

  124. من ثبت نام کردم اما حالا که میخوام وارد شم میگه نام کاربری و کلمه عبور اشتباه است. برای همه اینجوره یا فقط برا من؟؟؟؟ لطفا جواب بدید

    • در مرحله دوم نام کاربری شما تغییر می کند
      بعد از 24 ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد لازم به ذکر است شماره دانشجویی از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده میباشد

  125. سلام.من کارشناسی مهندسی it بودم. ارشد فراگیر هم مدیریت it قبول شدم.آیا من هم باید دروس جبرانی بگذرانم؟

  126. سلام . 2 واحد حفظ جزء 30 قرآن کریم ، فقط در معدل تاثیر مثبت دارد و یا اینکه 2 واحد از دروس تخصصی اختیاری کم می کند؟

    • برداشتن این درس اختیاری است
      جزئیات بیشتر از پیام نور : دکتر اژدر:دانشجویان می توانند درس حفظ جزء 30 قرآن کریم را که معادل 2 واحد درسی ، اختیاری، فرهنگی و بدون شهریه است در ترم تحصیلی بهمن انتخاب نمایند. وی در مورد تاثیر نمره این در س در معدل تاکید کرد دانشجویان در رابطه با آزمون درس جزء30 قرآن کریم برای کسب نمره 17می توانند این درس را تا 4 مرتبه امتحان بدهند تا نمره 17 را کسب نمایند، چنانچه دانشجویان بعد از 4مرتبه آزمون، نتوانستند نمره 17 را کسب کنند،می توانند به آموزش مرکز تحصیل خود نامه بزنند تا این درس را برایشان حذف نمایند.

      • لطفا یک لینک نمونه سوال از درس جزء سی ام قرآن در این قسمت قرار دهید تا بدونیم آسونه این ترم برداریم. با تشکر

  127. سلاممن هم گذارش260 رو گرفتم ولی زمان مراجعه حضوری رو بهم نگفته که؟ و اینکه اگه بچه ها توجه کرده باشن تو فرم اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو تحصیلات قبلی دانشجو خالیه؟مشکل چیه دردسر نشه برامون این قسمت؟

  128. بعد از 24 ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد

  129. اونایی که نمیتونن وارد شن باید بجای نام کاربری شماره دانشجویی رو وارد کنن

  130. برای شما هم مینویسه (نام کاربری و کلمه عبور اشتباه است) ؟ لطفا جواب بدید

  131. چرا جواب منو نمیدید
    آخه من از کی بپرسم
    من همه مدارکمو فرستادم و بهم گزارش نمیده
    چه خاکی باید تو سرم بریزم

  132. سلام وخسته نباشید.من داشتم ثبت نام میکردم و تا مرحله دوم را هم کامل انجام دادم وقتی رفتم قسمت ارسال مدارک اینترنتمون قطع شد و الان هم هرچه قدر با شماره داوطلبیم و کدملیم وارد میشم دوباره میخام خطا میده.خواهش میکنم زودتر راهنماییم کنید که چیکار کنم چون خیلی نگرانم.ممنون

  133. یعنی اونای که میگن ثبت نام کردیم کارشناسی ارشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فک کنم فعلا کارشناسیها نمیتونن ثبت نام کنن

    • بله کارشناسی ها هنوز نمی توانند ثبت نام نمایند و توجه داشته باشید این وب سایت مختص کارشناسی ارشد می باشد

      • سلام . از روز دوم به مدارک مورد نیاز جهت ارسال تصویر روی کارت ملی اضافه شده ، شاید بخاطر اون باشه

  134. با سلام من یه خبری رو خوندم از قول معاون آموزشی پیام نور که گفته:””” دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12 می باشد در نیمسال دوم 92-91 اخذ نمایند.در صورت عدم قبولی در نیمسال دوم ؛دانشجو باید دروس فوق را در نیمسالهای بعدی بگذراند.”””یعنی من در انتخاب واحدم باید هم دروس جبرانی رو بردارم(چون رشتم مغایره) و هم درسهایی که به صورت مشروط قبول شدم؟نمیشه ترمهای دیگه برداشتشون؟اگه ترم 1 برندارم مشکل پیش میاد؟

  135. سلام من ثبت نامم تموم شد و گزارش 260 رو گرفتم اما هر چی میگردم روی این گزارش 260 تاریخ مراجعه حضوری رو پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی کنید مدیر محترم با تشکر

  136. سلام دوستان.من ردیف های 6و7و8 را پرینت گرفتم ولی گزارش 260 را از کجا باید بگیرم؟
    کمکککککککککککککککککککککککککککککک؟

    • با اجازه مدیر دوست داشتنی/سمیه جان وارد سیستم که میشی /پایین سمت چپ گزینه های پردازش و گزارش هست/260 رو بزن بعد تیک سبز که نوشته بررسی/واست باز میکنه

      • دوست عزیز چیزی که من پرینت گرفتم عنوانش هست :
        گواهی پذیرش غیر حضوری
        و هیج جایش اسمی از گزارش 260 ونارخ مراجعه حضوری ننوشته.ممنون میشم اگه من را راهنمایی کنید.

        • عزیزم همون گواهی پذیرش غیر حضوری گزارش 260!دقت کن/منو/دانشجو/پذیرش غیر حضوری/گزارشها/260-گواهی پدیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود 😉 تاریخ برای هیچ کس ثبت نشده/از 16/1/92 تا 31/2/92 مراجعه حضوری/فعلا نگران نباش/احتمالا بعد از انتخاب واحد تاریخ دقیق مشخص میشه

  137. آقای مدیر سلام من تونستم اتخاب واحد هم بکنم ولی هیچ جا دکمه پایان ثبت نام نداره کسی هست بدونه با نزدن این دکمه چه اتفاقی میافته.

    • با اجازه مدیر دوست داشتنی/نیما جان در سیستم گلستان دکمه اعمال تغییرات همون کار پایان ثبت نام و انجام میده

    • سلام شما کی موفق شدین انتخاب واحد کنین ؟ دیروز چه ساعتی ثبت نام کردین ؟
      شما با user , pass قبلی انتخاب کردی یا با شماره دانشجویی و شماره شناسنامه ؟
      در کل به عنوان اولین نفری که انتخاب واحد کردی تبریک میگم . موفق باشی

  138. سلام
    در گزارش 260 من تاریخ و زمان مراجعه حضوری ذکر نشده! اعلام میشه بعدا؟

  139. سلام
    هنوز گزارش 260 من باز نشده در حالی که وقتی قسمت ارسال مدارک میرم هیچ گزینه ای نشون نمیده!!! مدارکم رو هم دیشب ارسال کردم.

  140. سلام
    من بعد ثبت نام و گرفتن پرینت تحصیلات قبلی دانشجو فیلد هاش خالیه لطفا راهنمایی کنید

  141. سلام خدمت مدیر محترم
    نوشته : ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته متعاقبا اعلام خواهد شد
    پس کی اعلام میشه 2 روز دارم تلاش میکنم ثبت نام کنم نمیشه
    ممنون میشم اگه راهنمای بفرمایید

  142. سلام من دیروز ثبتنام کردم امروز صبح هم سر زدم هنوز تایید نشده بود اما الان که ظهره میخوام وارد شم میگه رمز و کلمه عبور اشتباه است!!!!! چرا؟

  143. سلام خدمت مدیر و دوستان عزیز
    من گزارش 260 رو گرفتم ولی تاریخ مراجعه به دانشگاه نوشته نشده ،در ضمن انتخاب واحد کی انجام میشه ، انتخاب واحد خودش یه پروژه جدیده ،ببینیم با اون باید چی کار کنیم

  144. با سلام ، این خان رو هم امروز صبح رد کردیم و مشکل کد 13 حل شد !!! حالا باید منتظر بمونیم و 24 ساعت بگذره و بعدش انتخاب واحد ؟ یا اینکه زودتر امکانش هست؟

  145. با سلام.میخوستم بپرسم ورودی های بهمن کلاس هاشون از کی شروع میشه؟با تشکر

  146. سلام.پس کی سایت برای کارشناسی ها باز میشود؟؟؟؟؟؟؟

  147. بچه های نرم افزار

    درسای اختیاری کدومارو برمیدارین شماها؟؟؟؟؟

    • سلام شما تونستین انتخاب واحد هم بکنین ؟؟؟؟؟؟؟

    • مژگام خانم شما کلاسا رو حضوری میرین؟واحد تهران قبول شدین؟
      چه درسایی گرفتین؟تاریخ امتحاناشون و اساتیدشون مشخصه؟سایت دانشگاه زده کلاسا از27-30بهمن شروع میشه.
      من میخوام نرم افزار و معماری و شبکه بگیرم یا با1سمینار یا با1درس اختیاری.
      بعد از شروع انتخاب واحدم میام همین جا میگم چیکار کردم.

      مدیرجون کاش انجمن هم راه مینداختین تا راحتتر با بچه ها در تماس باشیم.

      منم ثبت نامم امشب تمام شد و 2تا گزارش رو هم گرفتم ولی وقتی میرم دانشجو=>مشخصات=>تائید و تکمیل اطلاعات ,برام پیغام میده دانشجو پذیرش نهایی نشده.

      • فعلا امکانش نیست که انجمن فعال بشه سعی مان را می کنیم تا راه اندازی بشه

      • یا سلام
        نه من کلاسا اگه اجباری نباشه نمیرم
        من نرم افزار و شبکه و پردازش موازی و با یه درس اختباری دیگه که الان اسمش یادم نیس برمیدارم

  148. درست شد.

    اول به صفحه تکمیل اطلاعات برید. یه گزینه به قسمت ” ارسال فایل مدارک” اضافه شده به نام ” کپی روی کارت ملی” . اونو تکمیل کنید. خطای 13 برطرف میشه.

  149. با سلام…من فروجه یک سال برای خدمت دارم.در حالیکه برای ثبت نام فقط فروجه ۶ ماهه داره! حالا من چه کار کنم در حالیکه من 3/91 فارق التحصیل شدم..

  150. منم گزارش 260 رو گرفتم
    امروز سایتشون درست شده

  151. سلام سیستم درست شد مدارک ارسال میشه و میتونین گزارش 206 بگیرین

  152. سلام.دوستان به من کمک کنید من تمام مراحل ثبت نام را درست رفتم ولی وقتی به مرحله 6 رسیدم پیغام داد که خطای کد 13؟ این چیه اخه من مدارک را درست ارسال کردم تازه خود سیستم هم تایید کرد.تورا خدا هرکی میدونه من را راهنمایی کنه.

  153. سلام بچه ها
    نگران نباشید
    به نظرم مدارک باید تایید بشه تا 24 ساعت بعد خطای 13 رفع میشه و میتونیم گزارش 260 رو بگیریم و همچنین منوی انتخاب واحد هم بعد تایید باز میشه، پس یکم صبر کنید

    در ضمن تاییدیه تحصیلی و لیست سنجش برای ارسال اجباری نیست!

  154. واسه ارسال مدارک چه کار باید بکنیم ؟؟؟ سیستم تا همین الان هنوز مشکل داشت.

  155. بابا ، خواهشا یکی ما رو کمک کنه.
    این خطای 13 دیگه چیه ؟ واقعا این 13 نحصه ها .

    الان چند ساعت اعصاب ،معصاب ما رو به هم زده .
    قدیمی ها یه چیز میدونستن میگفتن 13 نحصه.

    خواهشا یکی ما رو کمک کنه .
    (سالی که نکوست از بهارش پیداست . چه کارشناسی ارشدی بشه !!! )

  156. سلام
    خدایش اولش حال ما را گرفتن خدا عاقبتشو بخیر کنه کد 13 اعصاب آدمو میریزه به هم

    • سلام مهندس.
      این مشکل کد 13 از کجاست ؟
      پدرم در اومده.
      نمیدونم از چیه .
      ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

  157. با سلام :

    تاییدیه تحصیلی کارشناسی رااز دانشگاهی که فارغ التحصیل شدیم باید بگیریم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید .

  158. سلام.
    من بین الملل قشم نرم افزار قبول شدم
    وقتی وارد قسمت اطلاعات جامع دانشجو میشوم نوشته : دانشکده:علوم پایه … این یعنی چی؟ یعنی من علوم پایه هستم؟! یا اینکه بجای بین الملل دانشگاه دیگه ای هست؟
    ممنون.

  159. کسی تونسته گزارش 260 رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام
      نه
      ولی جای نگرانی نداره.
      در واقع موردهایی که مربوط به همه میشه و تمام دوستان به صورت مشترک باهاش مواجهه میشن رو باید به حساب خود پیام نور بزاریم.
      مطمئنا پیام نور از این پیغامها (مثلا کد 13) خبر داره.
      در واقع باید بگم که این ترم سیستم گلستان با مشکلاتی عجیبی مواجهه شده. نه برای ما بلکه برای دانشجویان خودش که هفته پیش انتخاب واحد داشتن هم اتفاق افتاده.
      ایشاالله که زودتر درست بشه ولی اگه کد 13 برطرف شد و دوباره با یه کد جدید مواجهه شدید، زیاد تعجب نکنید(البته به شرطی که برای همه این مشکل پیش بیاد.)
      در کل سیستم گلستان سیستم خوبیه ولی مثل اینکه این ترم یه کم سرما خورده !!!!
      باید باهاش کنار بیایم.

      باتشکر از مدیر محترم سایت

      • بچه چون ورودی جدید هستند استرس دارند ولی باید بگم تمام یک مشکلات با صبر درست خواهد شد اگر مشکلی باشد برای اکثر بچه ها خواهد بود که دانشگاه سعی در رفع آن بر خواهد آمد دلایل خطاهای سیستم به علت شلوغ شدن و جواب ندادن سایت گلستان به درخواست ها هم می تواند باشد

  160. سلام به مدیریت عزیز لطفا پیگیری کنید که چرا در ارسال مدارک خطا 13 می ده با اینکه مدارک بطور کامل ارسال شده اما میگه مدارک بای د بطور کامل ارسال شود

  161. با سلام :

    تاییدیه مدرک کارشناسی که برای ثبت نام باید ارسال کنیم از طریق پست باید تهیه نماییم یا دانشگاهی که فارغ التحصیل شده ایم ؟

    “با تشکر فراوان”

  162. من وارد شدم تا مرحله4که یعنی ارسال مدارکه رفتم ولی لینک ارسال کار نمیکنه!چطوری باید مدارک رو آپلود کنم و بفرستم???جان من زود بجوابین

  163. جناب مدیر سلام.
    من هر کار میکنم با یوزر و پسوردم وارد نمیشه
    مگه نباید شناسه کاربری رو این بزنم u912153705 و گذرواژه رو شماره ملیم؟؟؟؟
    پس چرا جواب نمیده و میگه نام عبور یا کلمه عبور اشتباست؟؟؟؟
    من الان باید چیکار کنم آیا؟؟؟؟

    • امروز باز هم امتحان کردم و وارد نشد.
      جناب مدیر واقعا نیاز به کمک دارم من هنوز حتی نتونستم وارد فایلم بشم.
      لطفا خواهش میکنم بهم کمک کنین!!!!
      به خو دانشگاه شمیرانات خانم احمدی که مدیر گروه هم زنگ زدم ولی جواب ندادن.
      من باید چیکار کنم آیا؟؟؟؟
      یعنی باید حضوری برم تهران حلش کنم؟؟؟؟

      • اگر مقطع شما کارشناسی یا ورودی مهر هستید نوبت شما هنوز نشده اگر مطلب بالا را بخوانید گفته اند متعاقبا به کارشناسی ها اطلاع داده میشه و همچنین ورودی های مهر هم تو شهریور باید ثبت نام کنند در غیر اینصورت یا اشتباهی دارید یا اینکه اطلاعاتتون تو سیستم نیست که بهتره مراجعه کنید یا با دانشگاه تماس بگیرید

        • سلامی دوباره.
          من رشته کارشناسیم آی تی بود و الان ارشد مهندسی نرم افزار تهران قبول شدم.
          نمیدونم چیکار باید بکنم.زنگ زدم جواب ندادن.شما شماره تماسی ندارین که بهم بدین بهشون زنگ بزنم.
          چون واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟؟؟؟ یعنی باید حضوری برم تهران؟؟؟؟

        • راستی ورودی بهمن هم هستم.
          تا کی فرصت ثبت نامشه؟؟؟؟

  164. اقای مدیر سلام خواهش میکنم جواب سئوال منو بدید که من اخر نتونستم ثبت نهایی کنم با اینکه همه ی مدارکی که اجباری بود رو فرستادم
    ولی باز هم خطاکد13 میده که مدارک ارسال نشده و ایا کسی از بچه ها تونسته ثبت نهایی بکنه و فرمشونو تونستند چاپ کنند من واقعا استرس دارم می خوام ببینم وضعیت همه همینه یا این مشکل فقط برای منه تورو خدا راه حلشو بگید

    • سلام.

      فکر کنم هیچ کدوم از بچه ها موفق به ثبت نهایی نشدند.
      برای همه کد خطای 13 رو میده.
      برای منم همینطوره.

  165. سلام و خسته نباشید . صبح که بخاطر نام پدر کلی اعصابمون بهم ریخت (آخه تازه واردیم دیگه) عدشم خطای کد 13 در حالیکه مدارک کامل ارسال شده . فعلا هم اصلا قسمت ارسال مدارک برای ما که کامل ارسال کردیم بازنمیشه که حداقل برای چندمین بار چک کنیم که سئتی از جانب ما نباشه . زندگیمون گل بود به گلستان(سیستم گلستان) هم آراسته شد .

  166. تصویر لیست قبولین سازمان سنجش یا فراگیر و تاییدیه مدرک کارشناسی چیه؟

  167. شماها چه طوری ثبت نام میکنید؟از صبح پای سیستمم.همش میزنه شناسه یا پسورد اشتباها.چند بار چک کردم همه چی درسته.ورودی بهمنم هستم .شماره داوطابیمم از توی کارنامم برداشتم.الانم که کلا صفحش بالا نمیاد.لطفا کمک کنید.

  168. با سلام
    من طبق راهنمایی شما پیش رفتم و به مرحله زیر هم رسیدم ===========آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”
    بعداز مطالعه راهنما همه را مو به مو انجام دادم فقط در قسمت آخر کار یعنی بخش تائیید دانشجو عبارت “لطفا صبر کنید” آمد .الان بیش از نیم ساعته که دارم صبر میکنم.
    نتیجه چیه؟
    تاکی باید صبر کرد؟
    آیا کسی ثبت نامشو تا این مرحله تونسته به پایان برسونه؟

  169. مدیر جان آخه این لیست سازمان سنجش چیه که توی قسمت ارسال مدارکه؟آخه من لیست سازمان سنجش رو از کجا بیارم والا؟تا اونو ارسال نکنیم هم ادامه ثبت نام امکان پذیر نیست.بابا ما رو باش دلمون خوشه ارشد قبول شدیم از اولش دارن حال ملت رو میگیرن ها. لطفا پیگیری کنید باز هم با تشکر از شما

    • دقیقا اطلاع ندارم شما می توانید نمونه کارنامه را بفرستید

      • اقای مدیر سلام منم به این مشکل بر خوردم که تمام مدارکی که اجباری بود را فرستادم ولی نه تایید نهایی شد ونه اجازه ی چاپ را داد می خواستم ببینم که کسی تا حالا تایید نهایی گرفته؟ یا من فقط مشکل دارم….تورو خدا بگید

    • آقای عباس/شما دقت کن!!/اجباری نیست لیست سازمان سنجش/از 6 مورد فقط 4 مورد اجباریه/همونا کافیه داداش من/بعد از 24 ساعت سایت باز میشه واسه انتخاب واحد/اینقدر حرص و جوش نخورییییییییید

    • میشه بگین چطوری مدارکتونو فرستادین؟
      من صفحه رو وارد میشم.جستجو مدارک الکترونیکی هم میزنم6تا واسم لیست میکنه ولی وقتی لینک ارسال هرکئوم رو میزنم کار نمیکنه!!!

      راستی ارشد نرم افزار واحد شمیراناته نه شهر پردیس!!!

      تاییدیه مدرک کارشناسى وتصویر لیست قبولین سازمان سنجش یا فراگیر رو گفته اجباری نیست چون دست ما نیست و خودشون اضافه میکنند.

  170. کلا سیستم ترکید!!! نمیاد بالا !!!

    خدایا بازم گیر این سیستم گلستان افتادیم :((((

  171. خوب همه چیز کامل و درسته
    ولی در نهایت وقتی گزینه ی چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو رو می زنم اعلام خطا می کنه با این متن “”کد13 : لازم است مدارک موردنیاز بطور کامل ارسال شود””
    در صورتی که همه چیزو کامل فرستادم
    :))
    مـــدیر جان ما گرفتار شدیم شما رو هم گرفتار کردیما :))))

  172. سلام و تشکر از زحمات جناب مدیر
    برادرم معدل کارشناسیش رو بجای 14.02 کمتر زده یعنی 13.95. حالا چون معدل کمتر بوده پس تاثیر بر عکس داشته، آیا عدم تطابق معدل میخوره یا مشکلی پیش نمیاد؟

  173. فیلد نام پدر درست شد

  174. سلام خدمت مدیر عزیز سایت
    دوستان نگرانی به دلتون راه ندید. شما الان باید بخاطر موفقیتتون شاد باشید. من سال 90 ارشد زبان در این دانشگاه قبول شدم و هنوزم دارم با مشکلات عدیده ی این دانشگاه دست و پنجه نرم می کنم!!! نگران نباشید این مراحل هم بالاخره طی می شن. نکته ای که به نظرم میاد که کمکتون میکنه اینه که تقریبا از دهم اسفند کلاساتون شروع میشن از دستشون ندید. شاد و پیروز باشید.
    صادقPNU.RASHT

  175. با سلام
    سالی که نکوست از بهارش پیداست.
    از همین الان داره زرشک بازی در میاره این پیام نور.
    نه دانشگاه آزاده نه دولتی.
    جریان نام پدر واویلایی شده واسه خودش.

  176. نام پدر وارد نمی شود 🙁 شماره پشتیبانی کسی نداره؟ دانشگاه هم بر نمیدارن 😐

  177. سلام. کیا مدیریت منابع انسانی قبول شدن؟؟؟؟؟

  178. مخمد حسین اینطوری وارد کنu912138963

  179. سلام خدمت مدیر خوب سایت. موقع ثبت نام قسمت نام پدر نمیشه مقدار وارد کرد و به مرحله بعد نمیشه رفت تورو خدا پیگیری کن مدیر گل خیلی حالم خرابه اصلا نمیشه نام پدر وارد کرد دستم به دامنت مدیر

    • مشکل نام پدر با پیگیری از کاربرها به مرکز اطلاع داده شده بزودی حل خواهد شد این مشکل برای همه است که رفع خواهد شد

  180. سلام مجدد بر همگی
    من رفتم واحد تهران غرب و علت مشکل رو پرسیدم.( اینکه نام پدر تایپ نمیشه و . . )
    گفتن خودمون فهمیدم و به مرکز اطلاع دادیم.
    در حال بررسی هستیم.

    دوستان زیاد نگران نباشن. به زودی حل میشه و در ضمن این مشکل مربوط به همه است.
    و تا حالا کسی نتونسته تایید نهایی رو برای دریافت کد 260 بزنه.
    فعلا صبر پیشه کنید.

  181. سلام. من هنگام ثبتنام آزمون فراگیر تاریخ فارغ التحصیلی رو به جای اینکه 30 بهمن 90 بزنم 30 آذر 90 زدم و معدل رو صحیح وارد کردم آیا این تناقض تاریخ فارغ التحصیلی در پذیرشم مشکل ایجاد میکنه؟

  182. تصویر لیست پذیرقته شدگان سازمان سنجش رو از کجا بیاریم؟( واسه ثبت نام غیر حضوری)

  183. برادر کوچک شما ، امیر هستم از شیراز .

    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیریت محترم سایت همیشه آنلاین و همه مسئولین زحمتکش و دلسوز این مجموعه.
    من پیشنهادی دارم و در صورت صلاحدید نسبت به آن بررسی های لازم را بعمل آورده و در صورت لزوم و تأیید ، آن را در این سایت قرار دهید:
    با توجه به اینکه این سایت در خصوص دانشجویان پیام نور کمک های شایانی انجام داده است و نیز در راستای این دانشجویان چه در عرصه دانشپذیری و چه در عرصه دانشجویی در مقاطع مختلف نقش بسزا و مهمی داشته است ، پیشنهاد می کنم که موارد زیر را برای تداوم بهتر شدن کارها و همبستگی بین همه اعضای محترمی که میخواهند برای کمک به دیگران بصورت افتخاری فعالیت کنند بکار ببرید:
    1- قسمتی را برای فعالیت دانشجویان در زمینه های مختلف به عنوان مثلاً لینک دانشجویی قرار دهید برای مقالات، تحقیقات ، اختراعات ، بژوهش ها و …
    2- قسمتی را برای خبرنگاری و یا گزارشات شخصی دانشجویان قرار دهید . از گفته های دانشجویان و یا چیزی شبیه به مثلاً اخبار دانشجویی در زمینه های مشکلات و یا موفقیت ها و یا خوابگاه ها و یا رتبه و تاریخچه دانشگاهها و … مطالبی در سایت بگنجانید .
    3- از رتبه های برتر آزمونها دعوت کنید نظرات خودشان و همچنین تجارب خودشان را در اختیار مخاطبان گرامی قرار دهند.

    با آرزوی موفقیت های آتی برای همه مسئولین عزیز و زحمتکش سایت و توفیق روز افزون برای همه آنان و اعضای محترم سایت همیشه آنلاین.
    در پناه یگانه عالم هستی بخش شاد و سربلند باشید.
    التماس دعا.

  184. سلام خدمت مدیر وکلیه دوستان
    میشه بگین شماره داوطلبی که اولش هم u باشه از کجا باید بیارم شماره داوطلبی من 138963 هستش که روی برگه ای که رو میز بود روز امتحان / یه شماره دیگه هم رو فرمها دارم اونم 802361 هستش خواهشا راهنمایی کنید . متشکرم

  185. نام پدر چرا وارد نمیشه؟!توروخدا یه ج درست حسابی بدبن!! کی پاسخگوی این سوال منه

  186. سلام.ثبت نام شروع شده؟هرچی میزنم باز نمیشه که

  187. سلام مدیر جان در عنوانی که زدید نوشتید قبول شدگان آزمون 91 که البته درست است ولی ذکر اینکه فقط اونهایی که بهمن 91 قبول شدند ثبت نامشان الان صورت می گیرد و پذیرفته شدگان مهر 92 14/6/92 لغایت 18/6/92 ثبت نام غیر حضوری دارند.

    • با تشکر اطلاعات تکمیلی اضافه شده و پذیرفته شدگان مهر 92 باید در 24 شهریور 92 ثبت نام نمایند

  188. دوباره سلام
    من هنوزم نتونستم وارد سیتم گلستان بشم. داعم میگه گذر واژه یا کلمه عبور اشتباه است.یعنی سایتش خرابه؟؟؟؟؟؟

  189. سلام.پس برا کارشناسی کی شروع میشه؟چرا اینقدر اذیت می کنن

  190. مـــــــدیر جان
    برای من نام پدرو وارد نکردن… تازه نمیشه ویرایششم کرد
    بعد می خوام برم مرحله ی بعد نمیذاره میگه نام پدر باید وارد شه :)))
    شانسو داری؟؟؟؟؟

    چجوری میشه باهاشون تماس گرفت که برطرف کنن ایرادو؟

    • سلام
      منم دقیقا همین مشکل رو دارم
      نام پدر رو نردن
      وقتی هم خودم میخوام بنویسمش ، تایپ نمیشه
      بنابراین تایید نهایی هم نمیشه
      نمیدونم باید چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • تو همون سیستم باید شماره پشتیبانی برایتان در نظر گرفته باشند

      • شماره پشتیبانی هم نداره ::::)))))

        عجب داستانی شد اول کار :))

        • این پیغامو میده

          1 خطا
          کد58 : لازم است فیلد نام پدر دارای مقدار باشد

          :::::)))))))))))))

          • وای منم دقیقا به همین مشکل برخوردم تورو خدا کمک کنید نام پدرم وارد نمیشه…..

          • سلام من هم این مشکل رو دارم که فیلد نام پدر فعال نیست به نظر احتمال داره یا مشکل از مرکز باشه یا ورژن جستجو گر ما ایراد داره
            لطفا هر کی جواب گرفت خبر بده

    • سلام میشه بگین کد شناسایی رو چی باید وارد کنیم من شماره داوطلبی که با u91 شروع بشه ندارم .ممنون میشم راهنمایی کنید .

      • وقتی دقت در خواندن نمی کنید همین مشکلات پیش می آید شما شماره داوطلبی که در کنکور داشتید را با اضافه کردن u912 در ابتدای آن وارد سیستم شوید خواهشمند است دقت بفرمایید

    • مشکل نام پدر حل شد
      حالا یه مشکل جدید :))
      همه چی کامله وقتی چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو رو انتخاب می کنم می نویسه 1 خطا کد13 : لازم است مدارک موردنیاز بطور کامل ارسال شود
      در صورتی که همه چیز کامله
      :))

  191. با سلام مدیر عزیز
    با این شماره ها نمی توان وارد سایت شد.
    نه شماره داوطلبی جواب می ده و نه کد دیگر
    خواهشمند است راهنمایی کنید . با تشکر

  192. سلام.خسته نباشید.من الان تو سایت گلستان بودم.بعد از ثبت گذر واژه و پسوردم کلمه عبور را میزنمم ولی وارد نمیشم.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و اینکه اول باید اینترنتی ثبت نام کنیم بعد بریم دانشگاه حضوری و بعد پولو واریز کنیم درسته؟؟؟

    • اولا باید ورودی های که بهمن قبول شده اند ثبت نام کنند و طبق دستودالعمل که باید با دقت بخوانید عمل کنید در غیر اینصورت با دانشگاه تماس بگیرید

  193. سلام مدیر عزیز وقتی وارد سایت میشی جایی برای ورود اطلاعات وغیره نداره چی کار میشه کرد

  194. سلام.خواهشا منو راهنمایی کنید.
    صبح تاحالا به هرجا زنگ می زنم کسی جوابگو نیست.
    من ارشد فراگیر واحد بین الملل قشم قبول شدم.میخاستم بدونم میزان شهریه واحد بین الملل فرقی با واحدهای معمولی داره یانمه؟
    اگه داره چقدر فرق داره؟

    • این سوال رو بارها تو نظرات پاسخ دادیم اگر با دقت بخوانید حتما سوالتون رو پاسخ میگیرید شهریه این واحدها با دیگر مراکز فرقی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *