اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

توضیحات مجموعه های جزوات کارشناسی ارشد فراگیر کامپیوتر

مجموعه های جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

 

مجموعه اول جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته کامپیوتر

  • جزوات ارشد فراگیر کامپیوتر نرم افزار حاصل تجربه چندین سال زحمات من و دوستانم در کسب درس از اساتید معتبر و بزرگی که در دوره های آمادگی برای کنکور های دانشگاه پیام نور ،دانشگاه های تهران و موسسه پارسه می باشد.
  • با توجه به فقر منابع درسی و کمک درسی در این رشته و شاخه تحصیلی در پیام نور (فراگیر) ما بر آن شدیم که با تلاش  هم به جمع آوری جزوات و منابع کمک درسی برای این رشته در شاخه فراگیر پیام نور بپردازیم.
  • به جرات می توانیم بگوییم که این مجموعه تنها مجموعه کامل و مفید در زمینه ارشد فراگیر پیام نور می باشد که حتی در مراکز فروش کتب پیام نور نیز وجود ندارد.
  • با مشورت با دوستان همکارمان تصمیم گرفتیم که با افتتاح سایت همیشه آنلاین بتوانیم در این زمینه فعالیت خودمان را گسترش دهیم و ارتباطمان را با داوطلبان استفاده کننده از جزوات بیشتر و نزدیکتر نماییم.
  • پس از تجربه تلخی که خودمان در چند سال گذشته در عدم دستیابی به چنین جزواتی داشتیم عزم خودمان را جزم کردیم و این مجموعه را که حاصل چند سال زحمات من و دوستانم می باشد را تهیه و خدمت شما عرضه نماییم.
  • ما پس از برآوردهایی که  انجام دادیم تصمیم گرفتیم که جزوات را که حاصل حضورمان در کلاسهای آمادگی پیام نور و موسسه پارسه می باشد را به صورت PDF شده در یک در وی دی جمع آوری نماییم و با کاهش قیمت آن برای بالا بردن توان خرید برای همه داوطلبان در وقت و هزینه شما داوطلبان عزیز صرفه جویی نماییم.
  • پس از فروش کپی های غیر مجاز این مجموعه در فروشگاهها توسط افراد غیر مجاز با قیمت های  گزاف بر آن شدیم که قیمت جزوات را بار دیگر کاهش دهیم و از طریق وب سایت همیشه آنلاین به عرضه مستقیم آن بپردازیم.
  • با کارشناسی های مجدد قیمت این مجموعه ( DVD – دی وی دی ) با ارزش را فقط 15000 تومان در نظر گرفتیم در صورتی که اگر شما این هزینه هارا یکجا برای حضور در این کلاس ها صرف می کردید به 1000000 تومان می رسید.
  • قصد ما فقط کمک به تمام هم رشته ای هایمان برای دسترسی به منابع کافی برای شرکت در کنکور ارشد فراگیر نرم افزار می باشد و امیدواریم در این راه موفق شویم و شما عزیزان نیز بتوانید در این شاخه و رشته به تحصیل بپردازید.
  • برای اطلاعات بیشتر از لیست جزوات داخل جزوات ، قیمت و نحوه دریافت و دانلود نمونه جزوات  به مطالب دیگر همین بخش مراجعه نمایید.

   مجموعه دوم جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته کامپیوتر

  • جزوات این مجموعه که متفاوت با مجموعه اول است توسط گروه همیشه آنلاین پس از 2 سال جستجو مفید از طریق دانشجویان و داوطلبان این رشته تهیه گردیده است این جزوات که حاصل دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر در تهران است از بهترین موسسات و اساتید تهیه گردیده است
  • این مجموعه با کیفیت تایپی عرضه گردیده است و می توانید با کیفیت بهتری پرینت گرفته و مطالعه نمایید
  • این مجموعه ثبت شده و تحت حمایت قانون پدید آورندگان نرم افزار است و هرگونه کپی برداری از بخش یا کل آن غیر قانونی بوده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت
  • این مجموعهبه طور مستقل کامل است و با داشتن مجموعه اول و دوم می توان گفت کامل ترین مجموعه جزوات کنکوری رشته کامپیوتر در مقطع ارشد فراگیر در سطح کشور است
  • در تهیه این مجموعه بیش از 20 دانشجو و استاد همکاری داشته اند که از آنها کمال تشکر را داریم پس در حفظ و حمایت ( خرید اورجینال این مجموعه ) از مجموعه بکوشید که حمایت شما بقای ما را در پیش دارد و بروزرسانی های آینده آن را در پی دارد
  • قیمت این مجموعه فقط 20000 تومان در نظر گرفته شده است که در برابر زحمات و هزینه های صرف شده بابت آن بسیار ناچیز است و در صورت خرید اورجینال از طرف شما کاربران و داوطلبان کاهش هم خواهد یافت
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

سوالات ارشد فراگیر سال 92

پاسخ های احتمالی سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آذرماه 92

پاسخ های احتمالی سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پاسخ های احتمالی سوالات کارشناسی ارشد : صفحه …

2 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    ممنون میشم اگر لیست مطالبی که در سی دی های آموزشی تون قرار داده شده رو در اختیار بگذارید تا بهتر بتونیم در مورد خریداری اونها تصمیم گیری کنیم.
    با تشکر

    • با توجه به تغییرات جدید سایت شما می توانید لیست محتوای دی وی دی های آموزشی را در سایت قدیم بیابید و یا به فروشگاه سایت مراجعه کنید ( لینک فروشگاه و سایت قدیمی در صفحه اول سایت موجود است ) و بزودی مطالب سایت قدیم به سایت جدید انتقال می یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *