اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

حذف آزمون جامع واحد بین الملل دانشگاه پیام نور برای پذیرفته شدگان

حذف آزمون جامع واحد بین الملل دانشگاه پیام نور

حذف آزمون جامع واحد بین الملل دانشگاه پیام نور
حذف آزمون جامع واحد بین الملل دانشگاه پیام نور
سرپرست مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: افرادی که در داخل کشور از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و به نحوی به واحدهای بین الملل این دانشگاه انتقال یافته اند از شرکت در آزمون جامع معاف می شوند.

ابوالفضل فراهانی با اعلام این خبر اضافه کرد: ملاک نمره پذیرش در آزمون جامع سال 92 به بعد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نمره 10 خواهد بود و نمره میانگین حذف می شود.

وی گفت: دانشگاه پیام نور برای حفظ کیفیت از گذشته دور و از ابتدای تاسیس دوره های برون مرزی در پایان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آزمون جامع برگزار می کرد و اکنون تسهیلاتی را برای دانشجویان برون مرزی در ارتباط با آزمون جامع فراهم کرده است.

به گفته فراهانی، آموزش مجازی و بهره گیری از رسانه های آموزشی در دستور کار مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور قرار دارد و همه دانشجویانی که در آزمون آنلاین شرکت می کنند علاوه بر اینکه مشمول 35 درصد تخفیف شهریه می شوند از شرکت در آزمون جامع معاف خواهند شد.

وی اظهار داشت: آزمون آنلاین ضمن افزایش سرعت عمل از امنیت بالاتری برخوردار است و درصدد هستیم این نوع آزمون را در تمامی واحدهای بین الملل دانشگاه نهادینه کنیم.

سرپرست مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور همچنین در راستای ایجاد شرایط مساعدتر برای ورود متقاضیان به نمایندگی های خارج از کشور و برون مرزی این دانشگاه و تحقق شعار ” آموزش برای همه ، همه وقت و همه جا” بستر مناسبی را برای پذیرش این دانشجویان مهیا کرده به نحوی که همه کسانی که دارای مدرک کارشناسی مورد قبول وزارت علوم ، وزارت بهداشت و یا یکی از دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید باشند ، می توانند تحصیل خود را با لحاظ سایر شرایط مربوطه، در یکی از نمایندگی های دانشگاه پیام نور ادامه دهند.

وی افزود: در مورد این افراد شرط معدل 12 برای کارشناسی و 14 برای مقطع کارشناسی ارشد از شرایط ورود حذف شده است.

فراهانی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در جهت گسترش خدمات به هموطنان خارج از کشور و فارسی زبانان غیر ایرانی در نظر دارد در سال 92، نمایندگی هایی را پس از اخذ مجوزهای لازم در کشور های قزاقستان، فرانسه، اربیل عراق، آلمان و بوسنی هرزگوین دایر کند.

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *