اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مهندس مقداد محمودی

اتمام امتحانات پایان ترم پیام نور قبل از انتخابات ریاست جمهوری

اتمام امتحانات پایان ترم پیام نور

اتمام امتحانات پایان ترم پیام نور - مدیری روابط عمومی دانشگاه پیام نور مقداد محمودی
اتمام امتحانات پایان ترم پیام نور – مدیری روابط عمومی دانشگاه پیام نور مقداد محمودی

 مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور برنامه زمانی برگزاری امتحانات پایان ترم دوم سال تحصیلی 92-1391 این دانشگاه به گونه ای تنظیم شده که امتحانات دانشجویان قبل از انتخابات به اتمام برسد.

مهندس مقداد محمودی گفت: با توجه به اینکه زمان برگزاری امتحانات در هنگام انتخاب واحد دانشجویان به آنها ارائه می شود مشکلی برای شرکت دانشجویان در امتحانات پایان ترم آینده وجود نخواهد داشت.

وی افزود:امتحانات پیام نور در هشت هزار رشته محل در مقطع کارشناسی و همین تعداد رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور، برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان افزود:

برگزیده شدن دانشگاه پیام نور به عنوان روابط عمومی برگزیده در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاهها ،مراکز پژوهشی ،فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم  تحقیقات و فناوری از توجه ویژه رئیس دانشگاه پیام نور کشور به حوزه  روابط عمومی دانست.

همچنین در  این مورد :

دکتر نادری‌منش معاون آموزشی وزارت علوم با صدور بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها اعلام کرد: در راستای افزایش مشارکت دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در محدوده زمانی ۲۰ خردادماه تا دوم تیرماه سال ۱۳۹۲ امتحانی برگزار نمی‌شود.

در این بخشنامه خطاب به روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی آمده است: با توجه به درخواست مکرر دانشجویان برای تمهید شرایط لازم برای حضور پرشور آنها در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و به منظور تسهیل حضور و مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی در امر خطیر انتخابات، امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری با توجه به تقویم دانشگاهی به نحوی برنامه‌ریزی شود که در فاصله ۲۰ خرداد ماه تا دوم تیرماه ۱۳۹۲ برای هیچ‌یک از مقاطع تحصیلی امتحانی برگزار نشود.

همچنین در این بخشنامه آمده است، برگزاری امتحانات در قبل و بعد از زمان مذکور بلامانع است و به دانشگاه‌ها توصیه شده است امتحانات برنامه‌ریزی شده در طی ۱۲ روز مذکور را به بعد از دوم تیرماه ۱۳۹۲ موکول کنند.

امتحانات پایان ترم نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور  از ۳۱ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خرداد ۹۲ ادامه خواهد داشت.

منبع : دانشگاه نیوز و پیام نور نا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *