اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تاریخ دقیق آغاز امتحانات دانشجویان پیام نور

تاریخ دقیق آغاز امتحانات دانشجویان پیام نور از 31 اردیبهشت 

تاریخ دقیق آغاز امتحانات دانشجویان پیام نور
تاریخ دقیق آغاز امتحانات دانشجویان پیام نور

تاریخ دقیق آغاز امتحانات دانشجویان پیام نور : معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور، گفت: امتحانات دانشگاه پیام نور در فاصله زمانی 31 اردیبهشت ماه تا 21 خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش دانشگاه نیوز علیرضا دل افکار ، با بیان اینکه کلاس‌های درسی نیمسال دوم تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری، امسال کلاس‌های درسی 29 اردیبهشت ماه پایان می‌یابد و امتحانات دانشجویان از 31 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه به کیفیت کلاس‌های درسی لطمه‌ای وارد نشود، تلاش شده است که کلاس‌ها به صورت فشرده در 11 هفته برگزار شود، همچنین تعداد ساعت‌های درسی افزایش می‌یابد، به عبارتی دیگر به عنوان مثال به جای 16 جلسه، 10 جلسه کلاس درسی برگزار می‌شود، اما به جای آن، مدت زمان کلاس‌ها افزایش خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور برنامه زمانی برگزاری امتحانات پایان ترم دوم سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ این دانشگاه به گونه ای تنظیم شده که امتحانات دانشجویان قبل از انتخابات به اتمام برسد.

مهندس مقداد محمودی گفت: با توجه به اینکه زمان برگزاری امتحانات در هنگام انتخاب واحد دانشجویان به آنها ارائه می شود مشکلی برای شرکت دانشجویان در امتحانات پایان ترم آینده وجود نخواهد داشت.

وی افزود:امتحانات پیام نور در هشت هزار رشته محل در مقطع کارشناسی و همین تعداد رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور، برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان افزود:

برگزیده شدن دانشگاه پیام نور به عنوان روابط عمومی برگزیده در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاهها ،مراکز پژوهشی ،فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم  تحقیقات و فناوری از توجه ویژه رئیس دانشگاه پیام نور کشور به حوزه  روابط عمومی دانست.

همچنین در  این مورد :

دکتر نادری‌منش معاون آموزشی وزارت علوم با صدور بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها اعلام کرد: در راستای افزایش مشارکت دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در محدوده زمانی ۲۰ خردادماه تا دوم تیرماه سال ۱۳۹۲ امتحانی برگزار نمی‌شود.

در این بخشنامه خطاب به روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی آمده است: با توجه به درخواست مکرر دانشجویان برای تمهید شرایط لازم برای حضور پرشور آنها در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و به منظور تسهیل حضور و مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی در امر خطیر انتخابات، امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری با توجه به تقویم دانشگاهی به نحوی برنامه‌ریزی شود که در فاصله ۲۰ خرداد ماه تا دوم تیرماه ۱۳۹۲ برای هیچ‌یک از مقاطع تحصیلی امتحانی برگزار نشود.

همچنین در این بخشنامه آمده است، برگزاری امتحانات در قبل و بعد از زمان مذکور بلامانع است و به دانشگاه‌ها توصیه شده است امتحانات برنامه‌ریزی شده در طی ۱۲ روز مذکور را به بعد از دوم تیرماه ۱۳۹۲ موکول کنند.

امتحانات پایان ترم نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور  از ۳۱ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خرداد ۹۲ ادامه خواهد داشت.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. سلام.یکی نیست بی این مسئولین بگه اینجوری کلاسهای فشرده واسه دانشجوها گذاشتن باعث خستگی و عدم یادگیری میشه.فکر نمیکنن چطور ی دانشجو ارشد در عرض ۳ ماه باید ۴ یا ۵ تا کتاب ۵۰۰ صفحه ای بخونه و یاد بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *