اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
سازمان سنجش و آموزش کشور

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال 92

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی تا ساعت 24 روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی : داوطلبان آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته شدند و تاکنون فرصت مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته را نداشته‌اند، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 اردیبهشت مهلت دارند

دکتر حسین توکلی افزود: بر این اساس داوطلبان با مطالعه‌ اطلاعیه‌های منتشره سازمان سنجش در خصوص کدرشته‌های جدید و همچنین مطالعه اصلاحات برخی موارد مندرج در دفترچه راهنما نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: تا 8 صبح امروز تعداد 31 هزار و 570 نفر از مجازین به انتخاب رشته با ورود به سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته خود را انجام دادند، که این تعداد معادل 70 درصد مجازین است.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با توصیه به افرادی که هنوز برای انتخاب رشته اقدام نکردند، گفت: آن دسته از مجازین به انتخاب رشته آزمون دکتری که هنوز برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا چهارشنبه مهلت دارند با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای شامل نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد ضمن مشاهده کارنامه خود از آن پرینت تهیه کنند.

توکلی با اشاره به ضرورت دقت داوطلبان به اطلاعیه سایت سازمان سنجش، ادامه داد: این افراد باید پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) از سایت سازمان سنجش، ضمن مطالعه دقیق این دفترچه حداکثر 50 کدرشته محل تحصیلی را از میان کدرشته‌ محل‌های تحصیلی کدرشته امتحانی مربوط انتخاب کرده و آنها را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: پس از انتخاب رشته با توجه به ظرفیت هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی و اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون با در نظر گرفتن سایر ضوابط (سهمیه رزمندگان، مربی و …) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: همچنین ویرایش فرم‌های انتخاب رشته نیز تا ساعت 24 روز چهارشنبه امکان پذیر است و پس از آن برای ویرایش امکانی فراهم نیست.

شایان ذکر است فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان شرکت در مصاحبه نیز در روز یکشنبه 15 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

منبع : خبرگزاری فارس و ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

2 دیدگاه

  1. سلام ،ببخشید من فراگیر هستم شهریم شده یک و پانصد میخواستم بدونم تمام ترم ها اینطوریه یا فقط ترم یک اینجوریه؟؟؟

    • معمولا در ترم آغازین شهریه دانشپذیری نیز به آن اضافه می شود اگر نه که رنج شهریه هر ترم بین 700 هزار تا 1.5 میلیون است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *