اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

ثبت نام آزمون تغییر رشته بند ج سال 92 پیام نور شروع شد

ثبت نام آزمون تغییر رشته بند ج
ثبت نام آزمون تغییر رشته بند ج

ثبت نام آزمون تغییر رشته بند ج

ثبت نام آزمون تغییر رشته بند ج دانشگاه پیام نور از دیروز آغاز شد

ثبت نام آزمون تغییر رشته بند ج (توام با انتقال) به صورت غیر حضوری و از طریق سیستم گلستان انجام میشود .دانشجویان متقاضی تغییر رشته بند ج از امروز 22 اردیبهشت 92 تا 31 اردیبهشت می توانند با مراجعه به سیستم گلستان در خواست خود برای شرکت در آزمون تغییر رشته بند ج را ثبت نمایند. آزمون تغییر رشته بند ج همزمان با امتحانات ترم تابستان در شهریور ۹۲ انجام خواهد شد.

این دسته از دانشجویان با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر : آموزش-> دانشجو-> درخواستها -> تقاضای انتقال و مهمان -> درخواست تغییر رشته (توام با انتقال) در واحدهای داخلی درخواست خود را ثبت کنند

نکات مهم :

کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون تغییر رشته بند ج (توام با انتقال) میتوانند از مسیر زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند :
آموزش-> دانشجو-> درخواستها -> تقاضای انتقال و مهمان -> درخواست تغییر رشته (توام با انتقال) در واحدهای داخلی
نکات قابل توجه جهت تکمیل فرم درخواست تغییر رشته :
1- پس از ورود به فرم ، شماره دانشجویی خود را ثبت نموده و گزینه جستجو را انتخاب نمایید.
2- در قسمت عملیات ، نوع درخواست خود را تکمیل نمایید.
3- در قسمت عملیات با انتخاب گزینه علامت سئوال در قسمت دانشکده ، گروه آموزشی و رشته تحصیلی نسبت به ثبت رشته در خواستی خود اقدام نمایید . لازم به ذکر است چنانچه دانشجو متقاضی تغییر رشته توام با انتقال می باشد میبایست مرکز درخواستی خود را نیز انتخاب نماید .

توجه : به این دلیل که تقاضای تغییر رشته به تعدادی از رشته ها غیر مجاز میباشد لذا در صورت انتخاب رشته غیر مجاز خطای “رشته درخواستی مجاز نیست” مشاهده خواهد شد

داشتن شرایط زیر الزامی می باشد :
۱- دانشجویان بعد از گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون تغییر رشته می باشند. ( ثبت نام شدگان نیمسال دوم ۹۲-۹۱ فراگیر دوره بیست و سوم ، بارعایت بند ۴ مجاز به شرکت در آزمون می باشند )
۲- برای شرکت در آزمون تغییر رشته احراز شرایط تغییررشته ؛ نمره ۱۰ در هر درس و میانگین کل ۱۲ کفایت می کند.
۳- برای متقاضیان تغییررشته توام با انتقال گذراندن ۲۴ واحد درسی بامیانگین کل حداقل ۱۲ الزامی است.
۴- شرکت در آزمون تغییر رشته دانشجویان دوره های فراگیر منوط به گذراندن دروس دانشپذیری با نمره خام حداقل ۱۰ می باشد .
۵- متقاضیان مجاز به انتخاب دروس ترم تابستان نمی باشند .
۶- تغییر رشته به رشته های نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی ، طراحی لباس و پارچه امکانپذیر نمی باشند .
۷- دانشجویان می توانند به کلیه رشته/گرایش های اعلام شده در دفترچه نوبت بیست و چهارم بدون درنظر گرفتن رشته و گروه آزمایشی قبلی تقاضای تغییر رشته دهند

آزمون در شهریورماه سال جاری همزمان با آزمون ترم تابستان برگزار خواهد شد و منبع آزمون همانند منابع درسی نیمسال دوم ۹۲-۹۱ می باشد.
۸- متقاضیان تغییر رشته مطابق دفترچه نوبت بیست و چهارم دوره های فراگیر سال ۱۳۹۱ فقط می توانند در رشته/ محل های اعلام شده در دفترچه فوق الذکر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

۹– دانشجویان متقاضی تغییر رشته توام با انتقال علاوه بر احراز شرایط تغییررشته (کسب نمره ۱۰ در هر درس و میانگین ۱۲) باید شرایط انتقال را نیز احراز نمایند و محل آزمون ایشان مرکز مبدا می باشد. (لازم به ذکر است انتقال به مرکز تهران ممنوع است).
۱۰- دانشجویان مهمان دائم می توانند با رعایت بند ۵ در مرکز مقصد اقدام به تغییر رشته یا تغییر رشته توام با انتقال نمایند .
۱۱- دانشجویان شرکت کننده در این آزمون در صورت قبولی در تمام دروس و کسب معدل ۱۲ می توانند از نیمسال اول ۹۳-۹۲ به رشته جدید با رعایت سایر ضوابط تغییر رشته دهند.

منبع : اخبار پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *