اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

بودجه یک میلیارد تومانی دانشگاه پیام نور در سال جاری

بودجه یک میلیارد تومانی دانشگاه پیام نور
بودجه یک میلیارد تومانی دانشگاه پیام نور

بودجه یک میلیارد تومانی دانشگاه پیام نور 

رئیس دانشگاه پیام نورگفت: بودجه دانشگاه پیام نور در سال 92 به بیش از یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
حسن زیاری صبح امروز در مراسم جشن یکصد دانش آموخته دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در سال 92 بیش از یک هزار میلیارد تومان بودجه دارد و سهم بودجه کمک عمرانی 177 میلیارد تومان است.

وی در این باره اضافه کرد: بودجه دانشگاه پیام نور در سال 88، 400 میلیارد تومان بود که با حمایت های دولت به بیش از یک هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به رشته محل های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هم اکنون 6 هزار و 500 رشته محل سهم دانشگاه پیام نور است و تمام رشته های تاسیس شده در این دانشگاه طی دولت های نهم و دهم با مجوز شورای گسترش صورت گرفته است.

زیاری با بیان اینکه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور به مرحله بومی گزینی رسیده درباره پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: طی سه سال اخیر دانشگاه پیام نور هیچ دانشجویی را خارج از سیستم سازمان سنجش نپذیرفته است.

وی درباره میزان هیات علمی های دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در سال 88، 2 هزار و 500 عضو هیات علمی داشت که 88 درصدشان فوق لیسانس، 1700 استادیار دارد و 400 نفر بورسیه دکترا دارد. همچنین 250 مرکز و واحد پیام نور در دولت نهم هم اکنون به 530 مرکز و واحد افزایش یافته است.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور فضای آموزشی این دانشگاه در سال 88 با تعداد 900 هزار دانشجو 7 دهم متر مربع بود که امروز این عدد به 1.5 متر مربع رسیده و سالانه حدود 400 هزار متر مربع بر فضای آموزشی دانشگاه افزوده می شود.

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *