اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

دوره های آمادگی فراگیر پیام نور و فعالیت غیر قانونی موسسات

دوره های آمادگی فراگیر پیام نور
دوره های آمادگی فراگیر پیام نور

دوره های آمادگی فراگیر پیام نور

فعالیت غیر قانونی موسسات برگزارکننده دوره های آمادگی فراگیر

موسسات برگزار کننده کلاس‌های آمادگی فراگیر پیام‌نور این بار نیز زودتر از همیشه و قبل از اینکه دانشگاه پیام‌نور تصمیمی برای برگزاری دوره‌های فراگیر داشته باشد، تبلیغات خود را با عناوین و شیوه‌های مختلف آغاز کرده‌اند و گاها داوطلبان مشتاق به تحصیل را در دام تبلیغات خود قرار می‌دهند.

باتوجه به اینکه دور جدید ثبت‌نام‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور هنوز آغاز نشده و نوع رشته‌ها و منابع آن نیز مشخص نشده است، اما برخی از موسسات آموزش عالی آزاد که برگزار کننده کلاس‌های آمادگی دوره‌های فراگیر پیام‌نور هستند، بدون توجه به این موضوع تبلیغات زودهنگام خود را با عناوین مختلف همچون «آغاز پذیرش دوره‌های فراگیر پیام‌نور»، «بدون کنکور وارد دانشگاه شوید» و غیره و با ابزارهای گوناگون چون پیامک، ایمیل، پخش تراکت آغاز کرده‌اند.

دراین میان هرچند که بارها و بارها از سوی مسئولان آموزش عالی بر غیرقانونی بودن نحوه اینگونه فعالیت‌ موسسات تاکید شده است، اما هنوز نیز برخی داوطلبان فریب این گونه موسسات را می‌خورند.

در این راستا، دکتر حسن زیاری رییس دانشگاه پیام‌نور در این باره با تاکید بر اینکه موسسات فراگیر تا زمانی که زمان دقیق ثبت‌نام و دوره‌های فراگیر مشخص نشود، امکان تبلیع برای ثبت‌نام داوطلبان در کلاس‌های آمادگی فراگیر را ندارند، تصریح کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی درباره پذیرش جدید دوره‌های فراگیر از طریق دانشگاه پیام نور اعلام خواهد شد.

وی در خصوص موسسات فراگیر پیام‌نور که تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند، گفت: تبلیغات این موسسات غیرمجاز است و داوطلبان مراقب باشند.

داوطلبان دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور که تمایل دارند در کلاس‌های آمادگی موسسات قبل از برگزاری آزمون فراگیر که صرفا از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند، مراقب باشند تا علاوه بر اطلاع دقیق از اینکه موسسه مربوطه دارای مجوز از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی است، قبل از اطلاع و فراخوان رسمی از سوی دانشگاه پیام‌نور نیز در این کلاس‌ها ثبت‌نام نکنند.

همچنین بخوانید درباره زمان ثبت‌نام آزمون‌های ۹۲

دل افکار در خصوص دور بعدی آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آزمون امسال هم برای بهمن ماه و هم مهر ماه سال آینده پذیرش انجام شده است، فرآیند ثبت‌نام آزمون‌ دوره‌های فراگیر سال آینده در آذر ماه خواهد بود.

ولی طبق جدول زمانبندی آزمون ها در سایت سازمان سنجش زمان ثبت نام دوره های فراگیر در مهرماه و زمان آزمون دوره های فراگیر آذرماه اعلام شده است

منبع : ایسنا و سازمان سنجش

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

8 دیدگاه

  1. ممنونم منظور این صفحه و شماره ها هست برای شکایت ؟

    • بله آدرس و تلفن در گوشه پایین سمت چپ صفحه می باشد از همان طریق پیگیری کنید راهنماییتان می کنند

  2. سلام خسته نباشید
    ببخشید ما خرداد ماه توی یکی از این موسسات که مجوز هم داشت ثبت نام کردیم… کلاس های عمومی رو رفتیم و گفتند دفترچه ها بعدا میاد و کلاس های تخصصی شروع میشه برای ازمون فراگیر ….و فراگیر هم که حذف شد هی انداختند عقب و گفتند که هنوز حذف فراگیر قطعی نیست و نیست تا چندین ماه گذشت …دی ماه رسید و آخر گفتند برید بی آزمون ثبت نام کنید و کلاس هاش رو غیر حضوری بزنید و اینجا عوضش شرکت کنید ….و آخر گفتند اگر هرکس انصراف میده بخشی از پولش رو برمیگردونیم…تنها 20 درصد پول رو به خاطر کلاس های عمومی برمیگردوندن …

    و به تعهدات خودشون هم یعنی برگزاری آزمون فراگیر توجه نکردند با توجه به اینکه اون موسسه مجوز هم داشت….حالا چکار باید بکنیم؟میشه شکایت کرد جایی و پولمون رو برگردونیم؟
    ممنونم….

    • بله می تونید به سایت وزارت علوم برید و شماره تماس بردارید و موضوع با طرح شکایت پیگیری نمایید

  3. سلام.خسته نباشید.می خواستم بپرسم امکان این که منابع معرفی شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات که پارسال اعلام شد عوض شود چقدر میباشد؟و این که زمان دقیق ثبت نام و آزمون کارشناسی ارشد کی هست؟
    متشکرم

    • احتمال تغییر با توجه به تغییر دوره گذشته بسیار ضعیف است و زمان ثبت نام در مهرماه است و زمان آزمون در آذرماه می باشد

  4. سلام از این که به وبلاگم سر زدید بسیار مفتخرم و با علاقه و افتخار شما را در پیوند ها یم قرار دادم تا از مطالب مفیدتان بهر برم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *