اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دکتر سیده بهنوش سلیم بهرامی

اعلام آنلاین نمره امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

اعلام آنلاین نمره امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور
اعلام آنلاین نمره امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

اعلام آنلاین نمره امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از اعلام نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در کشور به صورت آنلاین و بلافاصله پس از از بر گزاری آزمون خبر داد.

دکتر سلیم بهرامی گفت: برای نخستین بار در کشور نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین و بلا فاصله پس از از بر گزاری آزمون در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور 45 هزار و 560 نفر  در لحظه پایان آزمون نمرات خودرا دریافت کردند.

سلیم بهرامی بااشاره  به اینکه دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که در کشور  اقدام به برگزاری آزمونهای بدون کاغذ کرده است گفت: اعلام نتایج آزمون ، بلا فاصله پس از از بر گزاری آزمون از دیگر افتخاراتی بود که این دانشگاه به همت کارکنان مرکز آزمون و حمایت رئیس دانشگاه دکتر زیاری  کسب کرده است.

وی افزود:در ترم جاری 700 هزار نفردر دانشگاه پیام نور آزمون بدون کاغذ  داده اند. و مرکز آزمون این آمادگی را دارد تادر امتحانات باقی مانده نیز در لحظه پایان امتحانات نمرات را به دانشجویان اعلام کند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور همچنین گفت:دانشجویان دانشگاه پیام نور نمرات آزمون های عادی  خود را پس از 24 ساعت میتوانند در سیستم گلستان  مشاهده کنند.

همچنین در این رابطه بخوانید :

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور جهرم:

خروجی برگزاری آزمون بدون کاغذ رضایت دانشجو ،حذف هزینه ها و افزایش امنیت است

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور جهرم برگزاری آزمون بدون کاغذ در این دانشگاه را گامی به جلو در جهت حذف هزینه ها، کاهش تخلفات و افزایش امنیت و در نهایت رضایت دانشجو برشمرد.

معاون اجرایی این دانشگاه گفت: برگزاری آزمون ها به صورت الکترونیکی با افزایش تعداد دانشجویان این مرکز  به 5 هزار نفر، اقدامی بسیار اساسی جهت حذف هزینه ها است.

حسام الدین حقدان با بیان اینکه هم اکنون امتحانات در این دانشگاه  به دو صورت الکترونیکی  و معمولی در حال برگزاری است اظهار داشت: بیش از 80 رایانه در سطح دانشگاه جهت برگزاری آزمونها به صورت مکانیزه تهیه شده  است. وی همچنین بیان داشت : با توجه به نظر سنجی های اولیه در سطح دانشگاه، بیشتر دانشجویان از برگزاری آزمون ها به صورت الکترونیکی ابراز رضایت دارند و در خصوص امنیت امتحانات نیز امکان تقلب در آزمون های الکترونیک به سبب تفاوت در سئوالات و گزینه ها از بین رفته است. وی از دیگر مزایای برگزاری مکانیزه را مشاهده نتیجه پس از اتمام آزمون دانست  که در نیمسالهای بعدی این امر امکان پذیر خواهد شد.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

10 دیدگاه

  1. مریم جعفری نژاد

    سلامخسته نباشی من تا به امروز نتوانستم نمرات خود را دریافت کنم چه کار باید بکنم که نمرات دروسی را که داداه ام ببینم ممنون

    • معمولا 2 هفته پس از آزمون از طریق سیستم گلستان می توانید نمراتتان رو مشاهده نمایید

  2. سلام توی خبرها دیدم نوشته: اولین نمره مردودی و نمره قبولی در معدل کل ( در هنگام دانش آموختگی ) محاسبه می شود.
    چرا توی پارانتز نوشتن در هنگام دانشپذیری ؟ یعنی بعد فارغ التحصیلی نمرات مردودی در معدل کل محاسبه نمیشن؟

    • طبق قانون آموزشی پیام نور نمرات مردودی در معدل کل تاثیر نخواهد داشت ولی در معدل دانشپذیری تاثیر دارد

      • سلام من ورودی 88 کارشناسی حسابداریم و تمام نمرات مردودی توی معدل کلم محاسبه میشه!! منظورتون از معدل دانشپذیری چیه؟

        • در معدل کل مدرک خیر ولی معدل دانشپذیری که در کارنامه ذکر می شود منظورم بوده

          • خدا کنه اینجور باشه اما تو سایت دانشگاه پیام نور نوشته برای دانشجویان ورودی سال 1387 و پس از ان اولین نمره ردی و نمره قبولی در معدل کل ( در هنگام دانش آموختگی )محاسبه می شود. این یعنی چی ؟

          • یعنی نمره ای که قبولی باشه در معدل موثره برای ارشد 12 به بالا

  3. به خدا جائی برای گوش کردن به صدای مانیست . مجبوریم در این خبرها کامنت بگذاریم.
    دانشگاه پیام نور عسلویه هیات علمی حقوق بین الملل ندارد و الان دانشجویانی چون من واحدهای خود را به پایان رسانده ایم اما کاملا بلاتکلیف هستیم و نمی دانینم پایان نامه را چکار کنیم. به فرض اگر خودمان استاد مشاور و راهنما را از جاهای دیگر تامین کنیم چون حتی این دانشگاه نمی تواند استاد داور را معین کند باز هم نمی توانیم پایان نامه بگیریم. واقعا برای من سوال است که چگونه به این دانشگاه مجوز برگزاری دوره کارشناسی ارشد حقوق بین الملل داده شده است؟

    • سلام.مرکز عسلویه برای رشته راه هم استاد راهنما نداره این ترم بهمن 91 پایان نامه را برداشتیم هنوز هیچ کار مثبتی انجام ندادیم شهریه 1850000تومان نیز پرداختیم.مسولان دانشگاه عسلویه و بوشهر در خواب عمیق و بی خیال هستند و نمی دونیم چکار کنیم بلا تکلیف بلا تکلیف بلا تکلیف.اگه استاد ندارین لطفا دانشجو نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *