اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

افزایش شهریه کلاسهای آمادگی فراگیر | ناهماهنگی دانشگاه پیام نور

افزایش شهریه کلاسهای آمادگی فراگیر

رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص، تاکید کرد: در صورتیکه دانشگاه پیام نور شهریه دوره های آمادگی فراگیر را تعیین نکند مرکز آموزش های عالی با 5 درصد افزایش شهریه، نرخ ثبت نام را راساً به موسسات مجاز برگزار کننده این دوره ها اعلام خواهد کرد.

مجوز فعالیت موسسات فراگیر

افزایش شهریه کلاسهای آمادگی فراگیر
افزایش شهریه کلاسهای آمادگی فراگیر

علی معصومیان در گفتگو با  مهر، درباره برگزاری دوره های فراگیر توسط موسسات آموزش عالی مجاز، گفت: تمام موسسات آموزش عالی که مجوز فعالیت دریافت کرده اند فعلاً اجازه ثبت نام و دریافت شهریه از متقاضیان شرکت کننده در دوره های فراگیر پیام نور به منظور پذیرش در سال تحصیلی آینده را ندارند.

وی ادامه داد: این دسته از موسسات در حال حاضر مجوز تبلیغات و پیش ثبت نام دارند و تا مشخص نشدن زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور، اجازه فعالیت دیگری ندارند.

میزان شهریه موسسات مجاز فراگیر

رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص درباره میزان شهریه ای که موسسات مجاز باید از متقاضیان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور دریافت کنند، گفت: رقم شهریه هنوز اعلام نشده و منتظر تعیین این میزان از سوی دانشگاه پیام نور هستیم، در صورتیکه دانشگاه پیام نور این شهریه را تعیین نکند مرکز آموزش های عالی با 5 درصد افزایش شهریه، نرخ ثبت نام را راساً به موسسات مجاز اعلام خواهد کرد.

انتقاد مرکز آموزش عالی آزاد از دانشگاه پیام نور

معصومیان با یک انتقاد از دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مدام در اعلام زمان ثبت نام ناهماهنگ عمل می کند، از سوی دیگر تا عدم اعلام زمان ثبت نام در کنکور فراگیر، موسسات آموزش عالی مجاز به ثبت نام نهایی نیستند. پس از مدتها انتظار از سوی موسسات، دانشگاه پیام نور ناگهان زمان ثبت نام را اعلام می کند و در این زمینه با مرکز آموزش های عالی آزاد هماهنگ نیست.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام را به مرکز آموزشهای عالی آزاد اعلام کند تا داوطلبان برای ثبت نام در موسسات و آمادگی شرکت در کنکور زمان کافی داشته باشند

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *