اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 92 | نحوه ارائه ترم تابستان پیام‌نور

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 92
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 92

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 92

«بهنوش سلیم بهرامی» درباره زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 92 گفت : ثبت نام دوره فراگیر امسال فقط برای مقطع کارشناسی ارشد صورت می گیرد و از آنجا که آزمون کارشناسی در پیام نور حذف شده است در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی نیز آزمون نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از داوطلبانی که در آزمون فراگیر مهرماه ۹۲ شرکت می کنند از نیمسال دوم تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ (ترم بهمن ۹۲) در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور مشغول به تحصیل می شوند و آغاز به تحصیل تعدادی دیگر از داوطلبان این آزمون نیز از نیمسال اول ۹۴-۱۳۹۳ (مهرماه ۹۳) خواهد بود.
به گفته سلیم بهرامی هنوز ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور قطعی نشده و در نوبت تایید و تصویب شورای گسترش آموزش عالی است.

وی زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 را هفته اول مهرماه اعلام نمود

نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، گفت: مسئولیت رعایت در پیش‌نیاز دروس به عهده دانشجو است و حذف و اضافه در نیمسال تابستان امکان‌پذیر نیست.

محمود شعبانی با اشاره به زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای ترم تابستانه، تصریح کرد: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 29 تیر تا هشتم مردادماه از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی (سیستم گلستان) مطابق برنامه زمان‎‌بندی انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه دروس قابل ارایه در دوره تابستان دانشگاه پیام‌نور هشت واحد درسی است، اظهارکرد: امتحانات نیمسال تابستان در پنج نوبت در هر روز برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند فقط دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان است، اخذ کنند.

رییس دانشگاه پیام‌نور خرم‌دره با اشاره به وضعیت دانشجویان واجد شرایط معرفی به استاد، گفت: دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد هستند (به استثنای دروس عملی) می‎توانند درس مورد نظر را از طریق مراجعه حضوری به آموزش مرکز و تکمیل فرم مربوطه انتخاب کنند.

وی با اشاره به تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستانه، خاطرنشان کرد: کارت آزمون از 22 مرداد تا 10 شهریورماه از طریق سیستم جامع آموزشی قابل دریافت است و دانشجویان می‌توانند در این فاصله زمانی نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه از این سیستم اقدام کنند، همچنین امتحانات نیز در روزهای دوم تا دهم شهریورماه برگزار می‌شود.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. باسلام من در مرحله دوم ارشد مهر ماه قبول شده ام لطفا زمان ثبت نام چه وقت و نحوه ثبت نام چگونه است با تشکر

  2. سلام .تاریخ ثبت نام قبول شدگان ارشد مهر 92 چه زمانی است چه تاریخیب باید انتخاب واحد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *