اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تخفیفهای شهریه پیام نور برای ممتازین | اسامی موسسات مجاز فراگیر بزودی

تخفیفهای شهریه پیام نور برای ممتازین

تخفیفهای شهریه پیام نور برای ممتازین
تخفیفهای شهریه پیام نور برای ممتازین
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، جزئیات تخفیفهای تحصیلی دانشجویان ممتاز مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را اعلام کرد.

علیرضا دل افکار در گفتگو با مهر درباره تخفیفهای شهریه برای دانشجویان ممتاز مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور، گفت: با توجه به اینکه وزیر علوم اعلام کرد دانشگاه پیام نور از قاعده تحصیل رایگان مستثنی است، دانشجویان ممتاز این دانشگاه که قصد ادامه تحصیل در سطوح تحصیلات تکمیلی پیام نور را داشته باشند، شامل تخفیف شهریه شدند.

وی درباره میزان تخفیف شهریه برای دانشجویان ممتاز شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، اظهار داشت: برای رتبه نخست هر رشته 50 درصد تخفیف، رتبه دوم 25 درصد و رتبه سوم 10 درصد تخفیف شهریه در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در مورد ارائه تخفیف به دانشجویان ممتاز مقطع دکتری این دانشگاه، گفت: برای رتبه نخست هر رشته 30 درصد، رتبه دوم 20 درصد و رتبه سوم هم از 10 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهد شد.

دل افکار همچنین با اشاره به یک مصوبه هیأت امنای دانشگاه پیام نور در این باره، تاکید کرد: طبق مصوبه هیأت امنای دانشگاه پیام نور، این تخفیفها تنها برای دانشجویان دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده و سایر دانشجویانی که از دانشگاههای دیگر به این دانشگاه برای تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرفته خواهند شد، شامل این تخفیف نمی شوند.

اعلام اسامی موسسات مجاز فراگیر بزودی

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور از انتشار اسامی موسسات مجاز برگزار کننده دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد در آینده‌ای نزدیک از طریق سایت دانشگاه پیام نور خبر داد.

مهندس محمودی، افزود: پس از حذف آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، دوره‌های فراگیر صرفا ویژه مقطع کارشناسی ارشد برگزار می‌شود و طبیعتا موسسات فراگیر سمت گیری جدیدی را برای جذب مخاطبان خود آغاز خواهند کرد.

محمودی افزود: دانشگاه پیام نور درصدد رایزنی و انتخاب برخی از موسسات مجاز برگزار کننده دوره‌های فراگیر است که نحوه آموزش آنها به استاندارهای دانشگاه نزدیک باشد و بزودی اسامی موسسات مجاز پس از بررسی‌های لازم طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: هدف دانشگاه پیام نور ایجاد فضای امن روانی و به دور از هرگونه شبهه و شائبه برای داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور است که در این راستا با هرگونه تخلف در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی فراگیر که بدون مجوز لازم انجام می‌شود، از مجرای قانونی و مراجع ذیصلاح برخورد خواهد شد، بنابراین از تمامی موسسات برگزار کننده دوره‌های فراگیر درخواست می‌شود که از هرگونه پیش ثبت‌نام پیش از موعد خودداری کنند، چرا که تبعات جبران ناپذیری برای متقاضیان دربرخواهد داشت.

منبع: ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. شما لینک شدید
    لطفا وبلاگ ما را با نام “امام خامنه ای(مدظله العالی)” لینک بفرمایید.
    http://sayyidalikhamenei.mihanblog.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *