اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
عملکرد بهتر در کنکور

چگونه نفرات برتر کنکور سراسری شده اند ؟

نفرات برتر کنکور سراسری
نفرات برتر کنکور سراسری

گفتگو با نفرات برتر کنکور سراسری

“زهرا مشایخی” رتبه یک کنکور علوم انسانی سال 92 عنوان کرد: متولد 1374 تیر ماه هستم و با تلاش در کنکور 92 علوم انسانی با رتبه یک قبول شدم.

به طور عمیق، مفید و با دقت لازم درس ها را مطالعه نمودم.

مشایخی در رابطه با انتخاب رشته مورد علاقه اش در دانشگاه گفت: حقوق و روان شناسی را به یک میزان علاقه دارم و درصد انتخاب یکی از این رشته ها برای تحصیل در دانشگاه هستم.
رتبه اول کنکور علوم انسانی به دانش آموزانی که خود را برای امتحان در کنکور آماده می کنند توصیه کرد: دانش آموزان طبق ظرفیت و توانایی هایشان تلاش کرده و توکل به خدا داشته باشند و برای ثمر رسیدن تلاش خود امیدوار باشند.

«زهرا مشایخی» ۱۸ ساله از تهران، اولین سال است که در رقابت های کنکور شرکت کرده و با دیپلم معارف اسلامی، رتبه اول گروه علوم انسانی را به دست آورده است.

وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بسیاری از درس های معارف اسلامی و علوم انسانی با یکدیگر مشترک هستند و به همین دلیل، آنها را در دبیرستان می خواندم و به این درس ها علاقه مند بودم.

مطالعه بدون شرکت در کلاس های آمادگی کنکور

مشایخی که در کلاس های آمادگی کنکور شرکت نکرده است، گفت: معلم های مدرسه ما خیلی خوب و دلسوز بودند و به همین دلیل، نیازی به حضور در کلاس های کنکور نمی دیدم.

وی ادامه داد: علاوه بر خانواده که زمینه آرامش و مطالعه را برایم فراهم کردند از معلم ها و مشاوران مدرسه که از وقت استراحتشان می زدند تا پاسخگوی سوالات من باشند و نقش مهمی در موفقیتم داشتند تشکر می کنم.

این رتبه برتر کنکور یادآور شد: حتی مسوولان مدرسه در ساعت های غیر درسی، زمان هایی را درنظر گرفته بودند تا دانش آموزانی که محیط خانه آنها شلوغ و پر و سر و صدا بود بتوانند در مدرسه بمانند و مطالعه کنند.

وی درباره میزان مطالعه خود برای شرکت در کنکور نیز گفت: ایامی که مدرسه داشتیم روزانه بین شش تا هفت ساعت درس می خواندم اما در روزهای تعطیل، درس خواندن را از ساعت هشت صبح شروع می کردم و ظهر هم بعد از ناهار و نماز و خواب از حدود ساعت پنج و شش بعدازظهر تا ۹ شب مطالعه می کردم.

مشایخی از لطف خداوند، دعای پدر و مادر و زحمات آنها، تلاش و همکاری معلمان و مشاوران مدرسه و تشویق دوستانش به عنوان مهم ترین عوامل موفقیت خود یاد کرد.

وی هنوز تصمیم نگرفته است که از بین دو رشته حقوق دانشگاه تهران و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی، کدامیک را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.

فهرست اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ امروز از سوی مسوولان سازمان سنجش اعلام شد اما نتایج اولیه دیگر داوطلبان آزمون سراسری امسال از ساعت ۱۰ صبح فردا، ۱۰ مردادماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

راه و هدف خود را مشخص کنید

زینب امیر بکایی رتبه دوم علوم انسانی کنکور سال 1392 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: متولد 1373 بهمن ماه هستم و به طور عمیق از پایه دروس دبیرستان را مطالعه کرده ام و در کلاس های آمادگی کنکور هم شرکت کرده ام و علاقه مند به تحصیل در رشته روان شناسی در دانشگاه هستم.
وی به افراد مایل به شرکت در کنکور متذکر شد: هر کس باید راه خود را برای مطالعه پیدا کند و تلاش کند و اگر فرد هدفش مشخص نباشد به جایی نخواهد رسید.

درس جدید را خوب بخوانید

یاسمن خادمی شور مستی رتبه 3 علوم انسانی کنکور سال 1392 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: متولد 1373 بهمن ماه هستم و از مهر ماه سال 91 ، به میزان شش تا هفت ساعت در روز مطالعه داشتم و به مرور و در اواخر به یازده ساعت هم در روز رسید.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در رابطه با علاقه مندی وی در رشته تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاه چنین گفت: علاقه به خواندن رشته حقوق در دانشگاه می باشم.

خادمی شور مستی به دانش آموزان توصیه کرد: بهتر است از همان پایه درس ها به طور عمیق مطالعه شود و وقتی دبیر مربوطه درس جدیدی را می دهد بار اول خوب آن را مطالعه کرده و سپس مرور کنند.

وی افزود: هدف وقتی مشخص باشد با برنامه ریزی می توان به نتیجه رسید.

رتبه اول گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال ۱۳۹۲، داشتن اهداف مشخص کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت را مهم ترین عامل تلاش و دستیابی به موفقیت خود عنوان کرد.

با علاقه مطالعه نمایید

«پویا براهیم باستانی» گفت: موفقیت هر فرد، نتیجه عوامل مختلفی است و در مورد من، اول اینکه به درس خواندن و همچنین به درس هایی که می خواندم علاقه زیادی داشتم و مطالب درسی را با علاقه فراوان مطالعه می کردم و ضمن اینکه اهداف مشخصی برای خودم تعیین کرده بودم.

وی درباره اهداف خود اظهار داشت: هدف کوتاه مدت من در درس خواندن، قبولی در کنکور با رتبه بسیار خوب بود و رسیدن به یک شغل دلخواه نیز هدف میان مدتم بود که برای دستیابی به آن تمام سعی و تلاشم را بکار گرفتم.

ابراهیم باستانی که با دیپلم علوم تجربی، امسال برای اولین بار در کنکور شرکت کرده است، گفت: اوایل سال تحصیلی، روزی شش تا هفت ساعت درس می خواندم که با نزدیک شدن به کنکور، این مدت را به روزی هشت ساعت رساندم و روزهای تعطیل هم تقریبا بین ۱۲ تا ۱۳ ساعت مطالعه درسی داشتم.

آشنایی با دروس قبل از شروع کلاس

وی یادآور شد: در کلاس های کنکور خارج از مدرسه هم شرکت می کردم که البته همه مدرسان آن از دبیران مدرسه خودمان بودند و انگیزه شرکت در این کلاس ها این بود که قبل از ارائه درس در کلاس مدرسه، از قبل با مطالب آن آشنا شویم و در کلاس درس آنها را مرور کنیم.
این رتبه برتر کنکور، درنظر دارد رشته پزشکی دانشگاه تهران را به عنوان اولویت نخست خود انتخاب کند.

کلاس های آمادگی کنکور موجب هدر رفتن وقت می شود

رتبه اول گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ گفت: رفت و آمد به کلاس های آمادگی کنکور، اغلب باعث هدر رفتن وقت دانش آموزان می شود.

«سجاد صادقی زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، رمز موفقیت خود را در توکل به خداوند، تلاش فردی، اعتماد به مدرسه و دبیران خود عنوان کرد.

شرکت نکردن در کلاس های کنکور

وی که متولد سال ۱۳۷۴ است و برای اولین بار در کنکور شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: در کلاس های آمادگی کنکور شرکت نکردم زیرا به نظر من، رفت و آمد به این کلاس ها وقت زیادی از بچه ها می گیرد که به جای آن می توان در منزل، بیشتر و بهتر درس خواند.

صادقی زاده، میزان میانگین مطالعه درسی خود در روزهای تعطیل را ۹ ساعت و در روزهای مدرسه را چهار ساعت ذکر کرد.

وی که به هر دو رشته مکانیک و برق علاقه مند است، گفت که برای انتخاب یکی از این دو رشته، دو دل است اما به احتمال زیاد رشته برق دانشگاه صنعتی شریف را برای تحصیل انتخاب خواهد کرد.

اعتماد به معلمان مدرسه خود و گرفتن راهنمایی از آنها

این رتبه اول کنکور به داوطلبان آزمون سراسری توصیه کرد علاوه بر تلاش زیاد، به معلمان مدرسه خود اعتماد و اطمینان داشته باشند و از راهنمایی های آنها استفاده کنند.

منبع : ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

7 دیدگاه

  1. موسسات بدون مجوز
    1)بارسا (علی میر صادقی)
    2)علم اندیشان (امیر محمد علی مددی)
    3)آراد (امیر مهدی جعفری حقیقت پور)
    4)مهندس پژمان (پژمان عباد)
    5)حکیموف (فرهاد حکیم)
    که موجبات بروز مشکلات آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان
    عزیز و اولیا گرامی آن ها می گردد.
    اگر سرنوشت این بچه ها براتون مهمه این پیام و منتشر کنید تا جلوی این افراد گرفته بشه.

  2. سلام مطالبتون خیلی بهم امید داد مرسی

  3. سایتتون واقعاعالی.من سه ساله کنکوریم به من هم کمک کنیدتا بتوانم رتبه برتر بشم؟؟؟؟؟؟باتشکر

  4. سلام
    اون بالا
    که نوشتید زهرای فلان
    صال 92 اشتباهه
    سال درسته

    • احتمالا اشتباه تایپی هست وگرنه دیگه مطمئنا سال با سین هست
      بازم خیلی ممنون که با دقت به این موضوع اشاره کردید و متاسفانه استفاده عمدی از املای غلط کلمات داره رواج پیدا می کنه و بهتره که جلوگیری کنیم

  5. باعرض سلام وبلاگ خوبی بود مطالبش عالی بود ب این رتبه های برترم تبریک میگم ایشالا همیشه موفق باشید.منم سال ۹۴ کنکور دارم واسه ما کنکوریام دعا کنین ک ایشالا هممون با رتبه های خ خوبی قبول شیم
    ممنون

  6. فرشاد لله گانی

    با سلام!
    وب سایت بسیار مفیدی دارید.امیدوارم بهتر بشه
    من که آرزومه سال بعد توی کنکور تجربی یعنی کنکور سال 94 رتبه ی زیر 10 کشوری بیارم.
    راستی!
    اسم رتبه ی اول کنکور تجربی امسال پویا براهیم باستانی بود نه ابراهیم باستانی
    با تشکر فرشاد لله گانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *