اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

زمان دقیق ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور | حذف کارشناسی فراگیر

زمان دقیق ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور
زمان دقیق ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان دقیق ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

با توجه به حذف پذیرش دانشجو کارشناسی از طریق آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور ، داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور می توانند از طریق پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) وارد دانشگاه پیام نور شوند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.
متقاضیان و علاقمندان به شرکت در مقطع کارشناسی بدون کنکور پیام نور از ۱۷مرداد تا ۲۲ مرداد ۹۲ فرصت دارند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ ثبت‌نام نموده لکن مجاز به انتخاب رشته نشده و یا غایب جلسه آزمون بوده‌اند و همچنین داوطلبانی که اصولاً در آزمون سراسری سال ۹۲ ثبت‌نام ننموده‌اند می‌توانند منحصراً متقاضی رشته‌هایی شوند که پذیرش برای آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می‌گیرد.

فلذا برای این قبیل داوطلبان دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته بطور جداگانه پیش‌بینی شده است که از روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه ۹۲ منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان بایستی ضمن مراجعه به سایت و مطالعه شرایط و ضوابط و پس از پرداخت وجه ثبت‌نام (حسب مورد) با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود در محدوده زمانی ثبت نام از پنجشنبه ۱۷ مردادماه ۹۲  لغایت سه شنبه ۲۲ مردادماه ۹۲ اقدام نمایند.

نحوه انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی بدون آزمون که بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم (سال سوم آموزش متوسطه) گزینش آنها به ترتیب در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی صورت می‌گیرد.

رشته محل هایی دانشگاه پیام نور که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می گیرد را به تفکیک گروه آموزشی می توانید از جدول زیر دریافت فرمایید.

همچنین شرایط و نحوه ثبت نام و پذیرش متعاقبا از همیشه آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد.

 زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

همچنین ثبت نام و انتشار دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر در مهرماه ۹۲ صورت خواهد گرفت

اطلاعات تکمیلی درباره حذف آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور

حذف آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور : رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشگاه پیام‌نور از این پس در مقطع کارشناسی ناپیوسته، کاردانی و کارشناسی پیوسته کنکور نخواهد داشت و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و آنچه مشخص می‌کند، انجام می‌گیرد.

حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در راستای برداشتن سد کنکور و آرامش خاطر جوانان جویای علم، توانست پس از ۴ سال کار کارشناسی متخصصین کنکور را در تمام کد رشته محل‌های خود، حذف کند.

قائم مقام وزیر علوم اظهار داشت: به این ترتیب وعده دولت و مجلس مبنی بر حذف کنکور، برای نخستین بار توسط دانشگاه پیام‌نور در تمامی کد رشته‌ها محقق شد و از این پس کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده یا شرکت نکرده‌اند می‌توانند از طریق دفترچه جدیدی که همراه با دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش توزیع می‌شود رشته خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته دانشگاه پیام‌نور موفق به حذف آزمون در ۶۰۰۰ رشته محل شده بود و در حال حاضر نیز توانست کنکور مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته را به  طور کامل حذف کند.

زیاری گفت: به این ترتیب در فراگیر سال ۹۲ که در مهر ماه پذیرش خواهیم داشت دیگر مقطع کارشناسی نداریم و فقط در مقطع کارشناسی آزمون فراگیر برگزار می‌شود.

زیاری در پایان تصریح کرد: حذف کنکور علاوه بر حذف مخارج مالی احتمالی که برای متقاضیان در برداشت، موجب آرامش خاطر بیشتر جوانان آینده‌ساز میهن اسلامی ما خواهد شد و از این پس آنها می‌توانند با فراغ بال به تحصیل خود در دوران دبیرستان ادامه دهند و با کسب نمرات عالی امکان تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود را فراهم کنند.

منبع : اخبار پیام نور پیام نورنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

7 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید،زمان دقیق ثبت نام فراگیرکارشناسی پیام نورمیخواستم بدونم.بانشکر

  2. سلان خسته نباشید برا ثبت نام بدون ازمون این ترم مهلتش کیه؟؟؟؟

  3. سلام خسته نباشید من دانشجوی اب و هواشناسی دوره روزانه هستم میخام انصراف بدم و از پیام نور تربیت بدنی بخونم.بدون ازمون.ایا میتونم بعد ازقطعی شدن نتیجه پیام نور تو بهمن ماه انصراف بدم؟و اینک مشکل دیگه ای پیش نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا اگه امکان داره زود جواب بدین…..

    • بدون آزمون فقط برای ممتازین میسر است و باید در یکی از آزمون های فراگیر یا ارشد سراسری پیام نور شرکت کنید و پس از قبولی می تونید انصراف و در رشته جدید ثب تان کنید

  4. سلام
    اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور92؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *