اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری پیام نور سال 92

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری پیام نور
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری پیام نور

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 92 دانشگاه پیام نور از تاریخ اول مهر ماه لغایت 5 مهرماه صورت می گیرد.

مهندس محمودی گفت:  ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال پائیز93-92 و بصورت غیر حضوری انجام  می شود و پذیرفته شدگان  لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی مطلع شوند.
وی افزود:پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی  می توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام غیر حضوری دکتری پیام نور سال 92

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیر حضوری گفت:

تصویر صفحه اول وسوم  شناسنامه، تصویر کارت ملی، عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 6 قطعه )،  مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان ، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و   گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه برای ثبت نام غیرحضوری لازم است.
وی یادآوری کرد:پذیرفته شدگان باید حداکثر تا تاریخ 31/6/1392 درمقطع قبل فارغ التحصیل شوند.

افزایش شهریه دانشجویان دکتری پیام نور

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور، گفت: شهریه دانشجویان در حال تحصیل مقطع دکتری دانشگاه پیام نور، بیش از 15 درصد افزایش نیافته است.

فرشاد ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعتراض برخی از دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور نسبت به افزایش شهریه های این مقطع، گفت: بر اساس مصوبات هیأت امنای دانشگاه پیام نور، این دانشگاه مجاز است هر سال با توجه به شاخصهای موثر در افزایش کیفیت خدمات دانشگاهی و بهای تمام شده خدمات، شهریه خود را حداکثر تا 15 درصد افزایش دهد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسیهای صورت گرفته در سال تحصیلی جدید، شهریه دانشجویان فراگیر کارشناسی بین 14 تا 21 درصد کاهش، شهریه دانشجویان ارشد فراگیر 6 درصد کاهش، دانشجویان برون مرزی حدود 25 درصد و شهریه دوره های رسمی هم حداکثر 15 درصد افزایش یافته است.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بنابراین هر گونه افزایش در شهریه بالای 15 درصد را تکذیب می کنیم.

ابراهیم درباره مقطع دکتری، گفت: در مقطع دکتری تنها افزایش شهریه 15 درصدی اعمال شده است و بالاتر از این عدد، رقمی اضافه نشده است.

وی همچنین درباره زمان توزیع عابر بانک صادرات در میان دانشجویان دکتری، گفت: در اول مهرماه این عابر بانکها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *