اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲ پیام نور

تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد پیام نور
تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد پیام نور

تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد پیام نور

برای دومین بار مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور برای کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور تمدید شد.

دومین تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تا ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت و همچنین دانشجویان در این بازه زمانی نیز می توانند اقدام به درخواست وام شهریه کنند.

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد گلستان پیام نور

پیش از این نیز انتخاب واحد دانشجویان تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه اعلام شده بود که به برای اولین بار تا ۲۲ شهریورماه تمدید شده بود و هم اکنون برای دومین بار تا تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۲ تمدید گردید.

نکته ۱ – دانشجویان عزیز دقت داشته باشید : در حذف و اضافه نیز امکان انتخاب واحد بدون محدودیت امکانپذیر می باشد. پس اگر انتخاب واحد نکردید ، در زمان حذف و اضافه می توانید انتخاب واحد نمایید.

نکته ۲ – قابل توجه دانشجویان تغییر رشته بند ج : باید صبر کنید تا تغییر رشته شما در سیستم گلستان ثبت شود و بعد انتخاب واحد کنید. این زمان ممکن است تا حذف و اضافه به طول انجامد. پس باید صبر کنید.

نکته ۳ – تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری و بدون آزمون از ۳۰ شهریورماه لغایت ۵ مهرماه به صورت غیرحضوری و از طریق سایت جامع خدمات آموزشی گلستان پیام نور انجام خواهد شد (چگونگی ثبت نام در تاریخ اعلام شده از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد)

نکته ۴ – تاریخ حذف و اضافه نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور از ۸ مهر آغاز و تا ۱۶ مهر ۹۲ ادامه خواهد داشت.

نکته ۵ – برای کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد  و دکتری ورودی قبل از نیمسال اول سال تحصیلی  ۹۳-۹۲ (درصورت عدم بدهکاری در نیمسال های گذشته) بدون پیش پرداخت شهریه ثابت نیمسال جاری امکان انتخاب واحد فراهم گردید . شایان ذکر است در صورت عدم پرداخت شهریه حداکثر تا ۲ ماه پس از زمان انتخاب واحد امکان شرکت در امتحانات را نخواهند داشت.

نکته ۶ – امکان انتخاب واحد کلیه دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون پرداخت شهریه ثابت فعال شده است .

منبع : پیام نور نا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *