اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

هدف دانشگاه پیام نور گسترش آموزش الکترونیکی از راه دور با کیفیت بالا

هدف دانشگاه پیام نور گسترش آموزش الکترونیکی از راه دور با کیفیت بالا
هدف دانشگاه پیام نور گسترش آموزش الکترونیکی از راه دور با کیفیت بالا

هدف دانشگاه پیام نور گسترش آموزش الکترونیکی از راه دور با کیفیت بالا

مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور دکتر جعفری در جمع روسای مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان لرستان گفت: هدف ما گسترش آموزش الکترونیکی از راه دور با کیفیت بالا است زیرا با توجه به نیاز امروزی جامعه می بایست به سمتی حرکت کنیم که به وسیله آموزش‌های الکترونیکی و از راه دور دانشجویانی با سطح علمی بالا در این دانشگاه تحصیلات عالی خود را ادامه دهند .

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور در جمع روسای مراکز / واحد های دانشگاه پیام نور استان لرستان گفت: هدف ما گسترش آموزش الکترونیکی از راه دور با کیفیت بالا است چون این موضوع نیازی برای جامعه تعریف می شود پس باید به سمتی حرکت کنیم که به  وسیله آموزش‌های الکترونیکی و از راه دور دانشجویانی با کفیت بالا ارائه دهیم.لذا کیفی‌سازی از طریق آموزش‌های الکترونیکی را هدف خود قرار داده ایم.

دکتر جعفری افزود: توسعه فناوری اطلاعات شاید دیروز یک انتخاب و یا موضوعی تزئینی و فانتزی به شمار می رفتولی امروزه IT و میل به سمت دولت الکترونیکی و خدمات الکترونیکی یک الزام است و در چند سال آینده هر سازمان که در این زمینه توسعه پیدا نکند از دیگر ممالک و جوامع دنیا عقب می‌ماند لذا یکی از معیارهای توسعه جوامع، پیشرفت در زمینه ITو اینترنت است.

وی در ادامه تصریح کرد :به لطف خدا و کوشش همکاران مجموعه اقدامات بسیار مفیدی در حوزه IT صورت گرفته است ، از جمله آن  می توان به سیستم خدمات آموزشی دانشگاه اشاره نمود که تمام فرآیندهای آموزشی، پژوهشی، ثبت نام و انتخاب واحد تحت وب صورت می گیرد که در دنیا کم نظیر است.

ایشان بیان داشت : کتابخانه دیجیتال دانشگاه با آخرین استانداردها و جدیدترین تکنولوژی‌های دیجیتالی ایجاد شده است و به ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید هیأت علمی می‌پردازد.تمامی این موضوعات بیان کننده این است که کیفیت علمی دانشگاه بصورت اکیداً صعودی در حال بهبود و ارتقای جدی می باشد و آینده کیفی دانشگاه بسیار روشن و شفاف است.

جعفری گفت: دانشگاه پیام نور در زمینه IT به سمت آموزش‌های الکترونیکی، تولید محتوی الکترونیکی و lms حرکت کرده است و سعی کردیم گستردگی خودمان را با ارائه خدمات نوین الکترونیکی در زمینه‌های آموزشی با استفاده از آخرین استانداردهای آموزشی پوشش دهیم

مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور علت بهره گیری این دانشگاه از سیستم نوین الکترونیکی در مراحل مختلف ثبت نام تا فارغ التحصیلی را گستردگی و توزیع دانشگاه در اقصی نقاط ایران و جهان عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور به دلیل گسترده بودن و توزیع شدن در شهرهای مختلف داخلی و خارجی باید خدماتش را از نوع راه دور، الکترونیکی و بر بستر IT سازماندهی کند دانشگاه‌های مادر دارای مرکزیت هستند در حالی که دانشگاه پیام نور در 520 مرکز و واحد مستقر است. بنا بر این لازمه‌اش این است که توسعه کیفی دانشگاه به لحاظ IT اتفاق بیفتد و به سمت ارتقای سطح فناوری اطلاعات و ارتباطات حرکت کنیم.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *