اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تحصیل رایگان دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد

تصویب موضوع پایان‌ نامه از طریق سیستم گلستان | حذف تخلفات انضباطی

تصویب موضوع پایان‌ نامه از طریق سیستم گلستان برای دانشجویان پیام نور
تصویب موضوع پایان‌ نامه از طریق سیستم گلستان برای دانشجویان پیام نور

تصویب موضوع پایان‌ نامه از طریق سیستم گلستان برای دانشجویان پیام نور

مدیر دفتر برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور گفت : طرح بررسی و تصویب پروپزال‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در سیستم گلستان در دست اجراست.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: طرح بررسی و تصویب پروپزال‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در سیستم جامع گلستان در دست اجراست که با این طرح امکان ارسال پیشنهادهای اولیه و پیگیری مراحل تصویب پروپزوال دانشجویان فراهم می‌شود.

دکتر محمد هادی امین ناجی افزود: با اجرای این طرح دانشجویان برای تصویب موضوع پایان‌نامه، انتخاب اساتید راهنما و مشاور بدون مراجعه حضوری و از طریق سیستم گلستان می‌توانند کلیه مراحل را انجام داده و پیگیری کنند.

 وی افزود: امیدواریم که این طرح برای ترم آینده در برخی مراکز به صورت آزمایشی به مرحله اجرا درآید.

حذف تخلفات انضباطی دانشجویان در قبال حفظ آیات قرآن کریم

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان از تدوین طرح ویژه‌ای برای رفع مشکلات انضباطی دانشجویان در قبال حفظ آیات قرآنی خبر داد.

ایوب مرادی اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های دینی و معرفتی بین دانشجویان و ایجاد فضایی سرشار از معنویت و توجه به اخلاقیات از جمله رسالت‌های دانشگاه پیام نور در کنار ارتقای علمی جوانان ایران اسلامی است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۲۳ هزار جوان کردستانی در ۱۰ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور و در ۹۲ رشته و گرایش در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

مرادی تصریح کرد: مطمئناً در برخی موارد شاهد تخلفات انضباطی به ویژه در سر جلسه امتحانات هستیم که این امر با محرومیت دانشجو و درج نمره ۲۵ صدم در کارنامه وی همراه می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بسیار پایین تخلفات دانشجویان در این حوزه و برای فرهنگ سازی در این خصوص شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور کردستان در اقدامی نیک و تحسین برانگیز اقدام به مصوبه‌ای ویژه در این خصوص کرد.

مرادی افزود: بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه از این به بعد دانشجویان متخلف می‌توانند با حفظ آیاتی از قرآن کریم در کاهش جرایمشان سهیم شده و از درج نمره ۲۵ صدم در کارنامه‌اشان جلوگیری کنند و تخلف آنان به غیبت در جلسه آزمون تبدیل شود.

منبع : ایسنا و پیام نور نا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

3 دیدگاه

  1. منم دقیقا مشکل شما رو دارم
    خدا از سر تقصیراتشون بگذره که فقط پول میگیرند و کاری واسه ما نمیکنن بعد هم میگن ما نیروی متخصص نداریم.من که فقط مدیرگروهمون رو نفرین میکنم و از خدا میخوام حقوقی که میگیره هزینه دوا و درمانش بشه

  2. باسلام خسته نباشید.حقیر دانشجوی ارشد پیام نور رشته راه وترابری عسلویه هستم.2ترم فقط به دلیل نبودن استاد راهنما در این رشته انتخاب واحد کرده ام و هیچ کاری واسه پایان نامه انجام ندادم وچشمم هم اب نمی خورد که کاری از سوی مسولین دانشگاه و مرکز انجام بشه .چند بار هم رفتم تهران تا خودم استاد راهنما پیدا کنم که به دلایلی جور نشده.2سوال از شما دارم در صورت امکان خواهشا راهنمایی کنید1-چند ترم میشه پایان نامه را برداشت؟2-اگه بخواهم شیوه اموزش محور را انتخاب کنم پول شهریه پایانامه را که واریز کردم بهم بر میگرده یا نه.راهکار چیست؟

    • مسائل مربوط رو ما نمی توانیم پاسخگو باشیم باید از طریق مرکز خودتان پیگیری نماییم مشاوره ما در زمینه کنکور و آمادگی ارشد فراگیر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *