اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

احتمال تغییر رئیس دانشگاه پیام نور

احتمال تغییر رئیس دانشگاه پیام نور
احتمال تغییر رئیس دانشگاه پیام نور

احتمال تغییر رئیس دانشگاه پیام نور

شنیده ها حاکی از آن است که تغییرات در دانشگاه پیام نور در دستور کار وزارت علوم قرار گرفته است .براین اساس به احتمال زیاد رئیس دانشگاه پیام نور نیز به زودی تغییر می کند.

ابوالفضل فراهانی یک استاد دانشگاه پیام نور به احتمال زیاد جایگزین حسن زیاری در سمت ریاست دانشگاه پیام نور می شود.

حسن زیاری , رئیس کنونی دانشگاه پیام نور در این مورد گفت: من هم این موضوع را شنیده ام و شایعات در این باره بسیار قوی و محتمل است.

رئیس دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: تاکنون از وزارت علوم در این باره به من چیزی اعلام نشده اما شاید شاهد تغییراتی در ریاست باشیم.

ابوالفضل فراهانی متولد ۱۳۴۴ و استاد دانشگاه پیام نور تهران است و مسئولیت‌هایی چون مدیریت و معاونت دانشجویی دانشگاه پیام نور را نیز بر عهده داشته است.

صحنه گردانان تغییر و تحول پیام‌نور، ناکامان تحقیق و تفحص از این دانشگاه هستند

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور گفت: صحنه گردانان تغییر و تحول در دانشگاه پیام‌نور ناکامان تحقیق و تفحص از این دانشگاه هستند.

فرشاد ابراهیم‌پور معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور با اشاره به شایعاتی درباره ریاست این دانشگاه گفت: صحنه‌گردانان اصلی تغییر و تحولات در دانشگاه پیام‌نور افرادی هستند که در تحقیق و تفحص از این دانشگاه ناکام مانده‌اند و امروز با فشار بر وزیر علوم به دنبال جبران ناکامی خویش هستند.

وی به وزیر علوم پیشنهاد کرد که با طناب پوسیده این افراد به چاه نرود و گفت: تغییر و تحول حق وزیر علوم است اما دانشگاه پیام‌نور نیاز به مدیر ملی و مورد اجماع اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دارد.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: با شناختی که  از وزیر علوم وجود دارد بعید است که گزینه‌های مطرح شده که حتی در حد اداره یک مرکز پیام‌نور نیستند به عنوان رئیس این دانشگاه انتخاب شوند.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *