اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

رشته های جدید در کارشناسی ارشد پیام نور اضافه می شود

رشته های جدید در کارشناسی ارشد پیام نور

شورای گسترش وزارت علوم با ایجاد سه رشته جدید درمقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهرهای شیراز، فسا و اوز موافقت کرد.
دکتر سعید مظلومیان رئیس این دانشگاه با بیان خبر فوق اظهارداشت: توسعه تحصیلات تکمیلی از دو سال گذشته با جدیت در دستور کار مدیریت دانشگاه پیام نور استان قرار گرفت که خوشبختانه با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته شاهد رشد 100درصدی توسعه رشته های دانشگاه پیام نور شهرهای فارس در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستیم.

رشته های جدید در کارشناسی ارشد پیام نور
رشته های جدید در کارشناسی ارشد پیام نور

دکتر سعید مظلومیان افزود: پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور شیراز و همچنین برخی از شهرهای بزرگ فارس وجود دارد که در این راستا با تلاش مسئولین دانشگاه پیام نور کشور و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، شمار رشته های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهرهای فارس به 31 رشته افزایش یافت. همچنین در مقطع دکتری نیز در سه رشته فیزیک، شیمی و ریاضی در شیراز پذیرش دانشجو آغاز شده است.
وی در خصوص رشته های جدید ایجاد شده نیز اظهارداشت: با پیگیری های صورت گرفته، وزارت علوم اخیراَ با راه اندازی رشته های مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) در مرکز شیرازالهیات (علوم قرآن وحدیث) درفسا و رشته آب و هواشناسی (آب و هواشناسی کاربردی) درمرکز اوز موافقت کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین یادآور شد: درخواست راه اندازی چندین رشته دیگر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در شورای گسترش وزارت علوم در حال اقدام است که امیدواریم پس از طی شدن مراحل مربوطه این رشته ها نیز بزودی در مراکز و واحدهای استان فارس دایر شود.

همچنین در مهر ماه نیز رشته هایی به ارشد فراگیر پیام نور اضافه شده بود :

ایجاد رشته های تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور

۶ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از ایجاد ۶ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز واحدهای این دانشگاه در استان خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: در آزمون 29 آذرماه 1392 دانشگاه پیام نور در این رشته ها از داوطلبین بصورت پذیرش شد .

ایجاد دو رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور استان خوزستان

رییس دانشگاه پیام‌نور خوزستان از پذیرش دانشجو در دو رشته جدید مقطع کارشناسی‌ ارشد در واحد اهواز از مهرماه امسال خبرداد و گفت: با اخذ مجوز رشته‌های جدید امسال پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد، از طریق فراگیر و کنکور ، در هشت رشته‌ محل انجام می‌شود.

با اشاره به اخذ مجوز رشته‌های شیمی‌آلی و علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌ ترتیب در واحدهای اهواز و سوسنگرد، اظهارداشت: امسال پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ محل‌های ادبیات در (واحد رامهرمز)، ادبیات در (واحد خرمشهر)، ادبیات، فیزیک، علوم قرآن و حدیث، جغرافیا و شیمی‌آلی در (واحد اهواز) و علوم‌ قرآن و حدیث در (واحد سوسنگرد) انجام شد.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. با سلام.ثبت نام فراگیر ارشد ترم مهر 93 کی می باشد؟.لطفا پیگیری نمایید جواب دقیق دهید.با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *