اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تمدید زمان انتخاب واحد پیام نور برای مقاطع کارشناسی ، ارشد و دکتری

تمدید زمان انتخاب واحد پیام نور برای تمامی مقاطع در نیمسال دوم 92-93

مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 93-92 دانشگاه پیام نور برای کلیه دانشجویان تمدید شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور از تمدید مجدید مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان پیام نور تا 17 بهمن ماه 92 خبر داد.

دکتر سرمدی گفت: مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تا 17 بهمن ماه تمدید شد.

تمدید زمان انتخاب واحد پیام نور برای تمامی مقاطع
تمدید زمان انتخاب واحد پیام نور برای تمامی مقاطع

نکته ۱ – دانشجویان عزیز دقت داشته باشید : در حذف و اضافه نیز امکان انتخاب واحد بدون محدودیت امکانپذیر می باشد. پس اگر انتخاب واحد نکردید ، در زمان حذف و اضافه می توانید انتخاب واحد نمایید.

نکته 2- ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان آزمون فراگیر ارشد نوبت سیزدهم و پذیرفته شگان بدون آزمون بهمن ماه سال ۹۲ در همین نیمسال و در بهمن ماه انجام خواهد شد.

نکته 3 – تاریخ حذف و اضافه نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور از۲۶ بهمن آغاز و تا ۵ اسنفد ماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.

اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در نیمسال دوم ۹۳-۹۲ پیام نور:

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

معدل ترمی حداکثر واحد قابل انتخاب(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)
زیر ۱۲ حداکثر ۱۴ واحد
بین ۱۲ تا ۱۷ حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
همیشه آنلاین – HamisheOnline.com

 

معدل ترمی حداکثر واحد قابل انتخاب(کارشناسی ارشد)
زیر ۱۴ حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از ۱۴ حداکثر ۱۴ واحد
همیشه آنلاین – HamisheOnline.com

* ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال اول ۹۳-۹۲ می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترم قبلشان (نیمسال اول ۹۳-۹۲) حداقل ۱۲ باشد می تواند تا حداکثر ۲۴ واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از ۱۲ واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از ۱۲ واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

حذف دروس اضافی خارج از سقف مجاز انتخاب واحد

دانشجویان پیام نور خارج از سقف مجاز انتخاب واحد نکنند. دروس اضافی حذف خواهد شد

دانشجویان پیام نور تا تاریخ اعلام شده می توانند نسبت به انتخاب واحد و یا تغییر واحدهای خود اقدام کنند.همچنین حذف و اضافه از ۲۶ بهمن تا ۵ اسفند خواهد بود.باتوجه به اینکه برخی نمرات در روزهای قبلی اعلام و یا تایید نشده بود ممکن است دانشجویان خارج از سقف انتخاب واحد کرده باشند پس بهتر است با مراجعه به سیستم گلستان انتخاب واحد خود را بررسی کنید.دانشگاه پیام نور نیز اطلاعیه در صفحه اول سیستم گلستان به همین منظور اینگونه صادر کرده است :

” کلیه دانشجویان موظف به رعایت سقف مجاز انتخاب واحد، بر اساس معدل نیمسال قبل خود می باشد لذا عواقب ناشی از عدم توجه به خطای “حداکثر سقف واحد رعایت نشده است” در منوی ثبت نام بر عهده خود دانشجو می باشد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *