اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تاریخ حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

تاریخ حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳- ۹۲ و آزمون مجدد دروس ریزشی و امتحانات لغو شده

تاریخ حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳-۹۲ : براساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور تاریخ شروع حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور تغییر کرد.

بر اساس این گزارش حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳-۹۲ از ۲۶ بهمن به ۲۷ بهمن ۹۲ تغییر کرد.

تاریخ حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳- ۹۲
تاریخ حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۳- ۹۲

بدین ترتیت حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ پیام نور از ۲۷ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند ۹۲ و از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند در زمان انتخاب واحد ثبت نام و انتخاب واحد انجام دهند و یا مایل هستند تغییراتی را در انتخاب واحد خود اعمال کنند ، می توانند در زمان حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد و اصلاح دروس اخذ شده خود نمایند.

براساس نامه های ارسالی به روسای استانی پیام نور درس “تحلیل فضای شهری و شناخت فضای شهری” برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و درس “نظریه های سازمان و مدیریت” برای رشته های مدیریت ورزشی و مدیریت رسانه های ورزشی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲ پیام نور ریزشی اعلام شده است.

همچنین درس “نظریه گراف” با کد درس 1111201 و 1111314 به صورت اختصاصی برای مرکز بیرجند نیز ریزشی اعلام شده است.

آزمون مجدد این دروس در روز 26 بهمن ۹۲ در ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱.۳۰ برگزار میشود.تاریخ ثبت نام این دروس ۱۳ تا ۱۵ بهمن می باشد و فقط دانشجویانی می توانند در آزمون مجدد این درس شرکت نمایند که در امتحان قبلی حضور داشته اند. این درس جزء سقف انتخاب واحد ترم 3922 محسوب نمی شود. لازم به ذکر است شرکت دانشجویان در آزمون اجباری نیست.

با توجه به اینکه برخی از دانشجویان به دلیل شرایط نامساعد جوی موفق به شرکت در آزمون های پایان ترم نیمسال اول در روزهای ۱۶ و ۱۷ دیماه نشده اند می توانند در آزمون مجدد در تاریخ ۲6 بهمن شرکت نمایند .

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

9 دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشید
    در طول سال گذشته من بارها از مشاوره های خوب شما استفاده کردم که برای قبولی من بسیار موثر بود از این بابت بسیار سپاسگزارم همچنین مجموعه جزوات شما در کنار کتابهای اصلی بسیار مفید بود (البته غیر از زبان که من خودم ان را خلا صه کردم) ایا در مورد انتخاب واحد هم امکان مشاوره وجود دارد؟

  2. سلام ممنون از حضورت سر زدم اما پیام نزاشتم
    لینک شدید

  3. دوستان سلام اگر کسی رشته علم اطلاعات ودانش شناسی پیام نور مشهد ورودی بهمن 92 قبول شده از اصفهان لطفا پیام بذاره

  4. سلام دوست عزیزم
    از اینکه مطالب وبلاگم رو دنبال می کنید ممنونم
    شما لینک شدید
    شادزی یاحق

  5. سلام
    من تازه قبول شدم وهنوز انتخاب واحدم با مشکل مواجه است چراکه درسهایی که ارائه میدهد برای ترمهای بالاست.همچنین پیام از دانشگاه پیام نور مشهد برام اومده که آنهایی که رشته کارشناسیشون با قبولی ارشد فرق میکند باید قبل از تاریخ حذف و اضافه به مدیر گروه برای انتخاب واحد مراجعه کنند .یعنی ما باید قبل از این تاریخ 27 مراجعه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *