اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

ثابت ماندن شهریه دانشجویان ارشد و دکتری پیام نور | جزئیات وام شهریه

ثابت ماندن شهریه دانشجویان ارشد و دکتری پیام نور
ثابت ماندن شهریه دانشجویان ارشد و دکتری پیام نور

ثابت ماندن شهریه دانشجویان ارشد و دکتری پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در جلسه هیأت امنای دانشگاه مقرر شده بود شهریه دانشجویان فراگیر کارشناسی ارشد 90 درصد و شهریه دانشجویان دکتری 100 درصد افزایش یابد، تاکید کرد که رئیس این دانشگاه مانع از پرداخت این شهریه توسط دانشجویان شد.

 محمد علی کریمی با تاکید بر اینکه برای ترم دوم تحصیلی جاری، شهریه این دانشگاه افزایش یافته بود، گفت: هیأت امنای دانشگاه پیام نور مصوبه ای در خصوص افزایش چشمگیر شهریه دانشجویان ارشد فراگیر و دکتری پیام نور به تصویب رسانده بود که ۹۰ درصد افزایش برای کارشناسی ارشد و ۱۰۰ درصد افزایش برای دکتری در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: پیرو مذاکراتی که با هیأت رئیسه و رئیس دانشگاه پیام نور صورت گرفت، مقرر شد این افزایش غیرقابل توجیه اعمال نشود و شهریه ها همانند گذشته دریافت شود و مصوبه پیشین به صورت معلق باقی ماند تا بار دیگر در هیأت امنای دانشگاه پیام نور تقلیل شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مصوبه افزایش شهریه برای ورودیهای جدید فراگیر توسط هیأت امنا اعلام شده بود، افزود: این مشکلات برای دکتری تکمیل ظرفیت هم ایجاد شد و مبنای این افزایش شهریه هم اصلاً مشخص نبود.

جزئیات وام شهریه دانشجویی نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان جزئیات وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور را در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۳ اعلام کرد.

دکتر منصور حبیب پور گودرزی ، معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: اعتبارت وام دانشگاه پیام نور که توسط صندوق رفاه دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ ابلاغ شده است ۹۰میلیارد ریال معادل ۹ میلیارد تومان است.

وی به میزان وام شهریه پرداختی به دانشجویان پیام نور در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی تا ۲۵۰ هزارتومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون تومان و دانشجویان دکتری تا دو میلیون و ۵۰۰ هزارتومان می توانند از تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

گودرزی تاکید کرد: دانشجویان متقاضی وام شهریه تا ۲۰ اسفند فرصت دارند تقاضای خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیلشان اعلام کرده و جهت دریافت وام شهریه ثبت نام کنند.

منبع : دانشگاه پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. سلام . خسته نباشید.
    وابت تخییر در تبادل لینک واقعا شرمندتونم.بخشید.
    من شمارو لینک کردم.
    مرسی تشکر.
    منتظر دوبارتون هستم.
    ببخشید منو با ” شعر های نو ” لینک کنید مرسی.
    موفق باشی.

  2. سلام خسته نباشید سوالی از حضورتون داشتم بنده ترم آخر ارشدم(انشالله)شهریه متغیرم785000هزار تومان شده امروز1میلیون وام شهریه گرفتم می خواستم ببینم با توجه به ترم آخر بودن و بستانکار شدن 217هزار تومن این مبلغ باقیمانده چه جوری برمی گردونن؟

    • متاسفانه در زمینه وام دانشجویی اطلاعات کافی ندارم بهتر است از مرکز قبولی خود موضوع را پیگیری بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *