اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

شرایط مرخصی تحصیلی بدون شهریه پیام نور

شرایط مرخصی تحصیلی بدون شهریه پیام نور

معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور برای برخی دانشجویان تسهیلات مرخصی تحصیلی بدون احتساب شهریه، لحاظ کرد.
شرایط مرخصی تحصیلی بدون شهریه پیام نور
شرایط مرخصی تحصیلی بدون شهریه پیام نور
معاون آموزشی دانشگاه با صدور این بخشنامه اعلام کرد: برای دانشجویانی که دارای قبولی مهرماه بوده و در نیمسال نخست 93-92 ثبت نام و انتخاب واحد نکرده اند و تمایل به ادامه تحصیل در کد قبولی دوم(بهمن ماه) را دارند، نیمسال نخست مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور می شود.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اعلام بخشنامه دانشجویان عدم مراجعه پذیرفته شده بدون آزمون گفت: دانشجویانی که نیمسال اول تحصیلی ثبت‌نام نکرده‌‌اند، برای ادامه تحصیل می‌توانند از مرخصی تحصیلی بدون شهریه استفاده کنند.

کریمی معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور از اعلام بخشنامه دانشجویان عدم مراجعه پذیرفته شده بدون آزمون خبر داد و گفت: دانشجویان واجد شرایط می‌توانند مطابق با بخشنامه اقدام کنند.

به گفته وی، بر اساس این بخشنامه، دانشجویانی که دارای قبولی مهرماه بوده و در نیمسال اول تحصیلی 92-93 ثبت‌نام و انتخاب واحد نکرده‌اند و تمایل به ادامه تحصیل در کد قبولی دوم را دارند، نیمسال اول تحصیلی برای آن‌ها مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات و پرداخت شهریه منظور می‌شود.

برخی از شرایط مرخصی تحصیلی دانشگاه پیام نور

1- دانشجو می تواند با ارائه در خواست کتبی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 3 نیمسال و در دوره های کارشناسی پیوسته 6 نیمسال از مرخصی تحصیلی استفاده نماید.

پرداخت شهریه ثابت برای مرخصی قبل از این بخشنامه

2- دانشجویی که از معافیت تحصیلی استفاده می کند، می تواند در دوره کاردانی یک نیمسال و کارشناسی دو نیمسال از مرخصی تحصیلی استفاده کند. مدت مرخصی تحصیلی جز حداکثر سنوات دانشجو محاسبه می شود. در زمان اخذ مرخصی تحصیلی دانشجو موظف به پرداخت شهریه ثابت می باشد  در غیر اینصورت عدم مراجعه محسوب می شود.

3- دانشجوی که بعنوان مامور دولت, همسر یکی از کارکنان یا همسر یکی از دانشجویان بورسیه, به خارج اعزام می شوند, می توانند با ارائه حکم و مدارک مستدل علاوه بر مرخصی مجاز از 4 سال مرخصی بدون احتساب در سنوات تحصیلی باتاییدشورای آموزشی استان استفاده کنددراین صورت موظف به پرداخت شهریه ثابت می‌باشد.

منبع : دانشگاه پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید. تقاضای مرخصی تحصیلی این ترم برای من از طریق سایت ثبت شده ولی نظرم عوض شده میخواستم ببینم امکان لغو مرخصی و انتخاب واحد هست؟

  2. عاشقانه های آرام

    سلام ممنون که به ما سرزدید
    با افتخار لینک شدید خوشحال می شم ما را با عنوان عاشقانه های آرام لینک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *