اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دکتر سیده بهنوش سلیم بهرامی

احتمال برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93 در مرداد ماه 93

احتمال برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93 در مرداد ماه 93 قوت گرفت

با توجه به اینکه رایزنی پیرامون برگزاری کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور در اردیبهشت ۹۳ به نتیجه نرسید احتمال برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93  در مرداد ماه ۹۳ و پذیرش در مهرماه ۹۳ قوت می‌گیرد.
دکتر بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور اظهار داشت: ما در تلاش بودیم پس از توافق “سازمان سنجش” در اردیبهشت ۹۳ کنکور فراگیر داشته باشیم اما به علت برخی موضوعات برگزاری کنکور فراگیر در اردیبهشت ماه منتفی شد.
پیش تر زمان پیشنهادی دانشگاه پیام نور جهت برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93 در اردیبهشت 93 اعلام  و قرار بود در اسفند ماه سال جاری ثبت نام دوره جدید آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 93 انجام پذیرد.
احتمال برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93
احتمال برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93
همچنین همیشه آنلاین تاریخی دیگر را از مجاری غیر رسمی جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در 20 فروردین و برگزاری در اواخر خرداد ماه کسب کرده بود که پس از این خبر رسمی احتمال برگزاری آزمون در مرداد ماه قوت گرفت.
دکتر بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گفت : درحال حاضر در حال انعقاد تفاهم‌نامه پیرامون برگزاری کنکور فراگیر کار‌شناسی ارشد “دانشگاه پیام نور” در مرداد ماه هستیم که البته این خبر هنوز قطعی نشده است اما در صورت نهایی شدن در مردادماه ۹۳ برگزار و برای مهر ۹۳ نیز پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

لذا در صورت برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93 در مردادماه ۹۳ و برگزاری آزمون در مهرماه ۹۳ ، دانشجویان پس از پذیرش در این آزمون از اول مهرماه به کلاسهای درس خواهند رفت.

زمان احتمالی ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 93

همچنین مشخص شد که سازمان سنجش با ثبت نام در اسفندماه مخالفت کرده است. منابع آگاه در این زمینه گفته اند که نظر سازمان سنجش برای ثبت نام در اردیبهشت ماه 93 و برگزاری آزمون در مرداد ماه 93 می باشد.

پیش از این نیز قرار بود ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پذیرش مهرماه در اسفند ماه انجام شود و نیز آزمون آن در اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار شود که با این تفاسیر باید منتظر تایید سازمان سنجش بود تا تاریخ دقیق توسط این سازمان تایید و اعلام شود.

همیشه آنلاین در حال پیگیری و کسب خبری در اینباره می باشد بزودی اخبار موثق و رسمی درباره تاریخ دقیق آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت چهاردهم سال 93 اطلاع رسانی خواهد شد.

احتمال برگزاری کنکور ارشد فراگیر 93

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تهیه و تنطیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

10 دیدگاه

  1. با سلام.لطفا اطلاع رسانی درباره نوبت شانزدهم فراگیر بدید که چه موقع برگزار میشه؟منابع روانشناسی بالینی تغییر کرده یا نه؟

  2. امکان داره که اصلا آزمون ارشد نوبت اول برگذار نشه؟ با توجه به اینکه داره عقب میوفته…و اینکه منابع تغیر میکنه؟ الان برای مطالعه همون منابع قبلی استفاده کنیم؟

  3. سلام خدمت سروناز خانوم:).

    شما لینک شدید من را هم با نام وبلاگ تخصصی برق و الکترونیک لینککنید.

    سال نو هم مبارک

  4. دکتر دقاق زاده

    سلام
    از پیامتون ممنونم
    سایت شما لینک شد

  5. ضمن تشکر، منتظر خبر دقیق و موثق شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *