اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
شماره تلفن های واحد و مراکز دانشگاه پیام نور

تغییرات جدید در دانشگاه پیام نور | تغییر رئیس مرکز آزمون

تغییرات جدید در دانشگاه پیام نور

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نورتغییر کرد

دکتر فراهانی طی حکمی سید ابوالحسن ترابی را به سمت رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور منصوب و از زحمات دکتر سلیم بهرامی رئیس پیشین این مرکز تقدیر کرد.

دکتر سلیم بهرامی رئیس پیشین مرکز آزمون نیز گفت: دانشگاه پیام نور با ۵۱۲ مرکز الکترونیکی در سراسر کشور هم اکنون در جایگاهی قرار دارد که به جرات می توان گفت به عنوان یکی از بزرگ ترین امتحان گیرنده های کل کشور فعالیت می کند.

تغییرات جدید در دانشگاه پیام نور
تغییرات جدید در دانشگاه پیام نور

سید ابوالحسن ترابی رئیس جدید مرکز آزمون دانشگاه نیز ابراز امیدواری کرد که هم سو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید بتوانیم  گامی در جهت رشد و تعالی بیشتر برداریم.

گفتنی است در این مراسم  سید ابوالحسن ترابی به عنوان رئیس جدید مرکز آزمون دانشگاه پیام نور معرفی و از زحمات ارزنده سرکار خانم دکتر بهنوش سلیم بهرامی رئیس پیشین مرکز آزمون و دکتر ضیایی رئیس مرکز همکاری های بین الملل دانشگاه تقدیر شد.

سید ابوالحسن ترابی عضو هیات علمی رشته زبان و ادبیات فارسی و از مدیران باسابقه دانشگاه پیام نور بوده که  به مدت ۶ سال (از سال ۷۰ تا ۷۶) به عنوان مدیر سنجش ، فرهنگی ودانشجویی ، از سال ۸۶ تا ۹۰ به عنوان مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور و از سال ۹۰ تاکنون به عنوان معاون استان البرز در دانشگاه پیام نور حضور داشته است.

تغییر سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور

دکتر فراهانی طی حکمی دکتر نجفی برزگر را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی منصوب کرد.

ابوالفضل فراهانی ریئس دانشگاه پیام نور در مراسمی که در دانشگاه برگزار شد «دکتر کریم نجفی برزگر» را به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور معرفی کرد.

دکتر فراهانی ضمن تقدیر از دکتر اژدر معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی پیشین دانشگاه پیام نور گفت: امید است دکتر کریم نجفی برزگر در سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی ضمن حفظ تعامل در جهت ارتقای فرهنگی دانشگاه پیام نور سراسر کشور گام های موثر و سازنده ای بردارد.

دکتر نجفی برزگر سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز گفت: زحمات مدیران گذشته معاونت فرهنگی قطعا مدنظر قرار می گیرد و امید است که به یاری خداوند متعال بتوانیم در سال «اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی» گام های سازنده در این عرصه برداریم.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *