اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
سهم مصاحبه و سوابق تحصیلی در کنکور دکتری

تکلیف پذیرفته شدگان دارای مغایرت در آزمون ارشد فراگیر مشخص شد

تکلیف پذیرفته شدگان دارای مغایرت در آزمون ارشد فراگیر

در بخشنامه جدید دانشگاه پیام نور عنوان شده که وضعیت کلیه پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت سیزدهم (آزمون ۲۹ بهمن ۹۲) که دارای مغایرت سهمیه یا معدل هستند باید توسط سازمان سنجش بررسی شود.

این دسته از پذیرفته شدگان مشروط به رعایت شرایط زیر فقط مجاز به شرکت در آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ تا حصول نتیجه از سازمان سنجش می باشند

تکلیف پذیرفته شدگان دارای مغایرت در آزمون ارشد فراگیر
تکلیف پذیرفته شدگان دارای مغایرت در آزمون ارشد فراگیر
  • ۱- افراد مذکور ملزم به ارائه تعهد مبنی بر عدم ادعا، در صورت لغو قبولی پس از رفع مغایر و بررسی مجدد (معدل و یا سهمیه واقعی) توسط سازمان سنجش و آموزش کشور می باشند
  • ۲- دارندگان دارای مغایرت معدل و یا سهیمه ملزم به پرداخت شهریه کامل قبل از آزمون پایان ترم می باشند
  • ۳- اعلام نتیجه آزمون پایان ترم این دسته از افراد منظور به بررسی مجدد وضعیت دانشپذیری و صرفا در صورت اعلام نتیجه قبولی توسط سازمان سنجش آموزش کشور می باشد
  • ۴- شهریه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد

شایان ذکر است مسوولیت اخذ تعهد در این خصوص برعهده روسای محترم مراکز و واحدها و مسوولین آموزش بوده و بایستی به نحو مطلوب به افراد ذینفع و کارشناسان مرتبط اطلاع رسانی گردد.

ضررویست کلیه مغایرتهای فوق الذکر حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به معاونت آموزشی پیام نور گزارش شود

همچنین چندی پیش در مورد عدم بخشودگی مغایرت معدل در دانشگاه پیام نور اطلاع رسانی شده بود

موضوع درج واقعی معدل مقطع قبل در زمان در ۲ دوره اخیر سبب جنجالی در بین داوطلبانی که سهوا یا عمدا اشتباهی در درج معدل برایشان پیش آمده است ایجاد کرده است.

در مشاوره ها و خبر های قبلی سایت اکیدا به این موضوع اشاره نمودیم که درج معدل واقعی در زمان ثبت نام بسیار مهم و سرنوشت ساز است ولی متاسفانه برخی از داوطلبان فکر می کنند که با وارد نمودن معدل نا واقعی خود می توانند قبولی خود را تضمین نمایند.

همانطور که می دانید معدل مقطع قبل در آزمون تاثیر ۲۰% در قبولی داوطلب دارد بنابراین درج معدل اشتباه در زمان ثبت نام می تواند در قبولی داوطلب تاثیر بگذارد و طبق قانون پذیرش دانشگاه پیام نور این داوطلبان از تحصیل در دانشگاه پیام نور در صورت قبولی محروم خواهند شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. ابراهيم ابونصري

    با سلام و خسته نباشید
    راجع به مغایرت معدل و سهمیه : در صورتی که اشخاص معدل خود را بالاتر از آنچه بوده ثبت کرده باشند و یا مشمول سهمیه خاصی نبوده اند و از سهمیه استفاده نموده اند صراحتاً این گونه افراد میبایست مردود اعلام شوند و زیرا آنچه را که حق آنان نبوده را تصاحب نموده اند و جایی نشسته اندکه اگر معدل و سهمیه را صحیح اعلام مینمودند چه بسا کسان دیگری به جای آنان قبول میشدند. لذا اگر واقعاً این آزمون سالم بوده میبایست به جهت اعتماد شرکت کنندگان در آزمونهای آتی کسانی که هر گونه تغلب انجام داده باشند مردود اعلام شوند حتی اگر چند ترم را هم گذرانده باشند . اعتماد دانشپذیران و کسانی که قصد شرکت در آزمون ارشد را دارند بالاتر از تقلب ، متقلبان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *