اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیمسال دوم 92-93 پیام نور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیمسال دوم 92-93
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیمسال دوم 92-93

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیمسال دوم 92-93

کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور یا همان گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان که به عنوان مجوز حضور در جلسه امتحانات پایان ترم معرفی شده ،هفته آینده دسترسی به آن از طریق سیستم گلستان پیام نور امکان پذیر خواهد شد.
براساس آنچه در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام شده است کارت آزمون دانشجو از روز سه شنبه 6 خرداد 93 منتشر می شود.(ممکن است زودتر هم منتشر شود)
دانشجویان پیام نور می توانند با ورود به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر

آموزش–>گزارش های آموزشی->دانشجو -> اطلاعات ثبت نام و امتحان -> “۴۲۸-برنامه امتحان پایان ترم دانشجو”

کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.
برای اینکه بتوانید کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنید باید شهریه را پرداخت کرده باشید.
همچنین محل آزمون انتخابی دانشجویان کارشناسی ارشد در گزارش 428 نمایش داده می شود.
امتحانات نیمسال دوم ۹۳-۹۲ پیام نور از 10 خرداد آغاز و تا 5 تیر 93 ادامه خواهد شد.

همچنین تعیین محل آزمون نیمسال دوم 92-93 تا ساعت 15 روز 31 اردیبهشت ماه 93 فعال می باشد

تمدید مهلت تعیین محل آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

امکان تعیین محل آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ تا فردا تمدید شد
در اطلاعیه که بر روی سایت سیستم گلستان دانشگاه پیام نور منتشر شده است امکان تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم در نیمسال دوم برای دانشجویان کارشناسی ارشد تا ساعت 15 روز 31 اردیبهشت ۹۳ تمدید شد.
دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور فقط تا تاریخ اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و از مسیر

آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> ” انتخاب محل آزمون “

نسبت به تعیین محل آزمون خود اقدام کنند.
در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نمی کند و فقط محل آزمون تغییر می کند.مهم نیست آن شهری که دانشجویان انتخاب می کنند رشته ارشد دارد یا ندارد تنها چیزی که مهم است داشتن دانشگاه پیام نور در آن شهر است .اما این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد دانشجویان فقط از چهار مرکز موجود در شهر تهران یعنی پیام نور تهران جنوب،پیام نور تهران شمال،پیام نور تهران شرق و پیام نور تهران غرب فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند.

دانشجویان بدهکار بعد از پرداخت شهریه می توانند در سیستم از امکان تعیین محل آزمون استفاده کنند.اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند.
همچنین لازم به ذکر است دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند با استفاده از امکان مهمان اضطراری با موافقت مبدا و مقصد نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند برای انجام این کار باید حضوری به مرکز خود مراجعه و  اقدام کنید

نکات قابل توجه

۱-همراه داشتن کارت دانشجویی معتبر و مجوز حضور در امتحان( گزارش عکسدار 428) از گلستان می باشد . کارت ورود به جلسه خود را ممکن است به دلایل زیر نتوانید ببینید:

  • ۱-کد ملی خود را در سیستم ثبت نکرده اید
  • ۲-بدهی شهریه داشته باشید
  • ۳-از مرورگر مناسبی استفاده نمی کنید
  • ۴ – سرعت اینترنت شما پایین است

۲-دانشجویانی که در یک زمان واحد دو امتحان دارند قبل از شروع امتحان به مسئول جلسه امتحان اطلاع دهند .

۳-پاسخنامه سؤالات تستی حتماً با مداد مشکی پررنگ تکمیل شود .(قسمتهای خالی به دقت تکمیل شود و خارج از کادر نباشد) مشخصات کامل دانشجویان به ویژه شماره دانشجویی در قسمت بالای پاسخنامه به صورت چاپی درج شده باشد.

۴- خارج کردن برگه سؤالات و پاسخنامه ها از جلسات امتحانی ممنوع می باشد

۵- امضاء لیستهای حضور و غیاب امتحانات با خودکار توسط دانشجویان الزامی می باشد در غیر اینصورت غایب محسوب خواهد شد و برگه وی تصحیح نخواهد شد .

۶-در صورت مشاهده هر گونه مغایرت مسئول جلسه را مطلع نماید. پاسخنامه ها به هیچ وجه تا خوردگی و خط خوردگی نداشته باشد( با توجه به حساسیت دستگاههای علامت خوان امکان تصحیح نخواهد بود به ویژه قسمت بارکد در پایین برگه های پاسخنامه)در صورت مشاهده هر گونه خرابی دربرگه دانشجو موظف است مسئول جلسه را مطلع نماید. شماره یا کد درس و نام درس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون، پاسخنامه پرینت شده و بالای برگ سؤال می‌بایست یکی باشد. در غیر اینصورت قبل از پاسخگویی به سؤالات مراقب مربوطه را در جریان قرار دهید. تکمیل و امضای گوشه سمت راست پایین پاسخنامه تستی (آبی رنگ) با خودکار آبی الزامی می‌باشد. دقت شود چنانچه سوال کدسری دارد در محل پاسخنامه تستی کد سری سوال درج و تکمیل شود

۷- ثبت اعتراض همانند ترم گذشته در سامانه گلستان انجام می گیرد.

در صورت وجود ایراد به سؤالات با مراجعه به سامانه گلستان پس از امتحان با ذکر شماره سؤال و نوع خطا نسبت به ثبت اعتراض اقدام لازم را انجام دهید دانشجویان معترض به نحوهی طراحی سوالات، پس از پایان هر جلسهی آزمون و حداکثر یک هفته پس از برگزاری امتحان مهلت دارند در سیستم گلستان و از طریق قسمت مشاهده نتایج دانشجو اعلام اشکال، نسبت به تکمیل فرم درخواست بررسی سوالات اقدام نمایند.

۸- پاسخنامه های تستی با مداد مشکی و پاسخنامه های تشریحی  با خودکار آبی یا مشکی تکمیل شود.

۹ – در امتحان تستی- تشریحی ابتدا به سوالات تستی پاسخ دهید و توجه داشته باشید که اوراق تستی پس از اتمام زمان خود، توسط مراقبین جمع آوری میگردد. سپس به سوالات تشریحی پاسخ دهید.

۱۰-تکمیل کد سری سوال با توجه به توضیحات مندرج بر روی صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد

پاسخ به سوالات متداول :

۱- متاسفانه  ورود به سیستم گلستان فقط توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر ( internet explorer ) امکان پذیر است

۲- جواب هر آزمون تستی به شرایط خاصی بستگی دارد. از جمله سرعت کاربری که پاسخنامه های سوالات دانشجویان را در سیستم ثبت می کند (کاربر مامور این کار در مرکز هر استان مستقر می باشد) ولی به طور معمول جواب هر آزمون تستی 5 تا 7 روز بعد از امتحان منتشر میشود – جواب آزمون تشریحی به استاد مسوول تصحیح اوراق امتحانی آن درس و مسوول وارد کردن نمرات بستگی دارد !
به همین علت نمی توان زمان دقیقی را اعلام کرد

۳ – تستی یا تشریحی بودن امتحانات را باید از لیست منابع نگاه کرد . هنگامی که فایل لیست منابع را باز می کنید ستون نوع آزمون  در جلوی هر درس مشخص کرده است که آن درس تستی یا تشریحی می باشد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. با سلام
    من دانشجوی ترم اخر اموزش محورم…یک درس را با نمره 11.5 افتادم .میخواستم بدونم معرفی به استاد کی؟و به چه صورت؟و با چ هزینه ای است؟ممنون میشم راهنماییم کنین

  2. باسلام،من کارت دانشجویی ندارم،چون مدرک کارشناسی آماده نبود،و به دانشگاه تحویل ندادم کارت برای من صادر نشد،آیا با داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی برم سر جلسه با توجه به اینکه حوزه را شهر خودم انتخاب کردم برای من مشکل پیش میاد؟
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *